Manzarası, konumu, denizi böyle güzel bir otel nasıl bu kadar berbat işletilir, merak ediyorsanız gelin! Personel eksiği çok fazla. Olanların da çoğu deneyimsiz ve işin ehli değil; hatta hizmet sektöründe olduklarının farkında bile değiller. Alakartlardan sorumlu şef (Adını hatırlayamıyorum beni bağışlasın) , Panorama restoranda Yusuf ve Sümeyra ile bahçede görevli Nurullah gibi birkaç çalışan hariç diğerleri samimiyetle laubaliliği karıştırıyor. Örn; restorantta beni gördükleri halde fütursuzca küfretmeleri! Pastanede bir erkek çalışanın genç kız çalışanı, aklı sıra şaka yaparak malzemelerin bulunduğu odaya kilitlenmesi, kızcağızın bağırış çağırış ve yunruklayarak kapıyı artırması! Otel müşterilerinin çoğunluğu yerli yabancı demeden (bunu söylerken üzgünüm ama)
pek de adaptan, kuraldan haberdar değil. Otelin içinde çıplak ayakla dolaşıp sonra o ayakları koltuklara, kanepelere uzatıp oturanlar, aynı şekilde ıslak mayolarla... Plajda havlu ve giysilerinizle bırakıp yemeğe çıktığınız şezlongların üzerine yağlı tabakla kirli bardak bırakanlar...
İçtikleri suların pet şişelerini, kahvelerin karton bardaklarını çöp kutusunun dışında her yere atanlar...
Kuralsızlık öyle boyutta ki restorantta, bahçede, plajda saatler öncesinden bir şapka, bir tişört bırakarak yer ayırmak kural olmuş. Aynı davranışı siz yapmazsanız yer bulamıyor, çoğu zaman da sahipleri henüz gelmediği için tişörtlerin kapladığı masa ve sandalyeler ya da şezlonglar öyle boş boş dururken siz yer arıyorsunuz!
Çalışmayan buzdolabı ile (İletmemizle değiştirildi ama gardrobun içinde olduğundan o da çalışmadı)
duşakabinde bir sabunluk bulunmadığı için duş alırken lavaboyla duşakabin arasında gidip gelmekten bitap düşüşü ise bunca kusurun arasında yok sayıyorum! Tüm bunları resepsiyona ilettim ama müşterilere kurallar konusunda hiçbir uyarı yapılmadı!
28 Haziran 2024 Cumartesi günü havuz kenarına atılan karton bardaklardan birine takılıp düşme tehlikesi geçirmemin ardından, durumu bardaki görevli gence anlatmama şahit olan bir Türk müşterinin
oteli savunma şekli aslında olayın özeti:
"Müşteriler atıyor işte. Atarlar da! Memnun değilsen daha fazla para ver, daha iyi bir otele git..."
Müşteri temizliğin, saygının daha fazla para vererek kazanılacağını sanıyor! Ki burası zaten 5 yıldızlı bir otel ama sanırım otel sahibi de böyle düşünüyor ki benim gibi müşterilerin yorumlarını dikkate almıyor! Ülkemizin insan kalitesinin geldiği nokta bu işte!