Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Expedia.com
Booking.com
FindHotel
$217
$160
Fiyata Bakın
10.08.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Hotels.com
Travelocity
getaroom.com$217
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.295)
Yorumları filtrele
3.295 sonuç
Gezgin puanı
2.051
521
336
180
207
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.051
521
336
180
207
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
71-76/3.295 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Dinlenmek huzur bulmak için gittiğim bir yerde tüm süremi huzursuz, rahatsız, dinlenemeden geçirip geri döndüğüm ender yerlerden Bir tanesi.
Öncelikle otelin konumunun çok güzel olduğunu söyleyebilirim şahane bir manzara, geniş bir görüş alanı, eski büyük ağaçların palmiyelerin bulunduğu çim bir alana sahip, üzerinde uzanmak isteyeceğiniz küçük ama güzel bir bahçesi var ama ne yazıkki o güzel yer bilgisiz, tecrübesiz, davranış bozukluğu gösteren acemi insanlara emanet edilmiş. Verdiğim iki Yıldızın bir tanesi, otelin manzarası konumu için diğer yıldız ise bana olması gerektiği biçimde saygılı davranıp yardımcı olan az sayıda kişinin hatırı için.
Bir otelin Resepsiyonu en önemli bölümüdür. ama nedense benim yurdumun çoğu otelde resepsiyonda çalışan güzel insanları (doğru zannettikleri) bir sürü yanlış şey yaparlar. Çoğunlukla otel misafirlerini (Otele zarar verme potansiyeli olan ) zararlı yaratıklar olarak görürler.
Hem bana yapılan hem de resepsiyona her gittiğimde diğer müşterilere yapılan muamele gerçekten hiç şık değildi.
Sıkıntı ilk anda başladı. Daha ilk geldiğim anda gülümseyerek merhaba dediğim resepsiyon görevlilerinden hiçbiri selamımı almadı asık suratlarıyla kafalarını kaldırıp bana bakıp tekrar geri çevirdiler. Bir 2 dakika bankonun önünde bekledikten sonra kısa boylu (kadın) resepsiyonist yanıma gelerek işlemlerime başladı. Ben yine de sıcak ve esprili davranmaya çalışarak canımı sıkmamaya çalıştım.
Sonra koluma bir bileklik takmaya çalıştı. “Dışardan çok kişi gelebiliyor otel müşterilerine takmak zorundayız” dedi. Ben de tabii ki durumu anlayışla karşıladım (bazı otellerde böyle uygulama yapılıyor). Ama öyle şeyleri hiç kullanamam ve alternatif çözüm sunarım. Ben de nazikçe “plastiğe alerjim olduğunu ve o plastik parçasını her zaman taşıdığım çantamın kenarına takabileceğini” söyledim.( Renkli bilezik kullanan tüm otellerde bu isteğim her zaman olumlu karşılanmıştı zaten ikinci günden sonra tüm personel müşterileri tanıyor kimse kolunda bilezik var mı yok mu bakmıyor bile.). Ama resepsiyondaki kız ısrar ve inatla ve asık bir suratla bileziği takmam konusunda müthiş ınatla dayattı. Ben bu sefer “beni tanımayan herkese otel kartımı da gösteririm dememe rağmen nuh diyor peygamber demiyor, dövecek neredeyse akıllara zarar. Daha fazla canımı sıkmayım diye o anda taktırdım zaten odaya gider gitmez da kesip çıkardım. Son derece mantıksız bir inat. Çoğu müşteri zaten koparıp attı sonradan. Tüm odalarda da binbir türlü teknik sorun çıkıyor hem benimkinde çıktı hem konuştuğun diğer müşterilerden duydum.
Öncelikle otel hiç hijyenik değil. Sözde restorana girerken müşterilere maske taktırıp ateşine bakıyorlar ama kendileri hiç bir pandemi kuralına riayet etmemiş.
içeri giriyorsunuz çalışanların bazılarının maskeleri burnun altında ve yemek verenlerin eldivenleri bile yok. Daha da önemlisi ekmekleri başıboş bırakmışlar her müşteri istediği gibi elleyip kollayıp kesip alıyor. O manzarayı görür görmez yöneticileri uyardım. ekmek bölümünün başında bir görevli ve müşterilerin girmesini engelleyen bir şerit olmalı dedim ama bir hafta boyunca hiçbir değişiklik yapılmadı ben de zaten hiç ekmek yemedim.
Öncelikle eleman sayısı az ve yetersiz. birkaç tane özverili çalışan iyi niyetli insan var onlarda zaten yorgunluktan bitap düşüyor zavallılar diğerleri ise hem saygısız hem bilgisiz.
Daha yemek başlayalı 1 saat olmuş domates istiyorsunuz kalmadı diyor. Sabah kahvaltısında tereyağı istiyorsunuz bugün hiç yok diyor. Peynir istiyorsunuz kalmadı diyor. Şaka gibi hani yemeğin bitimine yakın olur patlıcan kızartması ya da biber dolması istersiniz bitti diyebilir mantıklı bir açıklaması var ama peynir karpuz domates gibi sadece mutfaktan alınıp gelinecek malzemeler için müşteriye kalmadı denilmesi çok büyük ayıp. Üstelik yemek saatinin başlarında.
Otel müşterisi olduklarını bildikleri kişilere bile çalışanlar bilekliğiniz nerede diye hesap soruyor. Otel kartını elinizde görüyor otel havlusunu veriyor ya da havlu kartıyla havlu istiyorsunuz Otel müşterisi olduğunuz ayan beyan ortada. ne için sorduğunu bilmeden “bilekliğiniz nerede”diyor sizi azarlıyor. “güzel kardeşim ben otel müşterisiyim işte otele ait olan oda kartım. bu havluları da sana iade ediyorum” daha neyi nasıl ispatlayacam.? yaptığı şeyin ne amaçla olduğunu bilmeden “yönetim bize bileklik sorun diyor ne yapalım” diye de bağıra bağıra cevap veriyor size.
zaten kabahat çalışanlara müfettişlik vazifesi veren yönetimde. cahil bir insana vur derseniz öldürür. Otel yönetimi sana “müşterileri azarla” hergün rahatsız et, bileklik takmayanı döv mi diyor. Plajdaki barın kenarında duran görevli, müşteri olduğumu bildiği halde üç gün üstüste beni takip edip bileklik hesabı sordu özellikle son üç günümü her denize girişinde huzursuzlukla geçirdim.
İlk gördüğü anda bir çalışan size nazikçe müşteri olup olmadığınızı sorabilir bunda bir şey yok. Sizde zaten ya oda kartınızı gösterirsiniz ya da odanızın numarasını söyleyerek ispatlarsınız Zaten ertesi gün sizi tanıyacak. İnatları çok mantıksız. İlle de bileklik diye insanları azarlamak taciz etmek takip etmek bunların hepsi son derece akıldışı. Onların vazifesi dışarıdan içeriye insan girmesini engellemek bunu yapmanın da binbir türlü yolu var otelde kaldığını bildikleri kişileri taciz etmek niye? Sahteker insanlardan korunmak için tüm dürüst insanlara sahtekar muamelesi yapmak hiç akıllıca değil. Çok büyük bir gayretle müşterilerin bir daha gelmemesine ve oteli hiç kimseye tavsiye etmemelerini sağlamaya çalışıyorlar ve bunda çok büyük başarı sağlıyorlar
Kaldığım süre içerisinde konuştuğum sohbet ettiğim herkes otelden her şeyden son derece şikayetçiydi özellikle resepsiyondan.
Şu anda yazamayacağım 1000 türlü problem yaşadım bu vesileyle müşteri ilişkileri Sorumlusu ekin hanım ve asistanla İlayda ile tanıştım. İkisi de son derece tatlı nazik ve vicdanlı. İkisinin de güzel omuzlarında oldukça ağır bir yük var. Beni rahat ettirmeye çalıştılar ama ne çare onları üzmeyim diye her şeyi anlatamadım bile.
Barlarda çalışan çocuklar birer kişi. sabahtan akşama kadar yorgunluktan gözlerinin feri kaçıyor. zaten de herşeye yetişemiyorlar sadece çay kahve su ve birayı doğru dürüst verebiliyorlar.
zaten kokteyl filan hazırlamaya vakitleri yok yüzlerini o kadar yorgun gördükçe ben de doğrusu kıyamadım fazla bir şey istemeye. Her yerde saatlerce kuyruk beklemek zorunda kalıyorsunuz çünkü çok az kişi çalışıyor.
Haziranın son haftası gitmiştim iyi ki öyle yapmışım 1 Temmuz ve 2 Temmuz günleri otele sanırım 100 - 150 kişi giriş yaptı son iki gün akşam yemeği ve öğlen yemeği yiyemedim çünkü her standın başında yaklaşık 15:20 kişi kuyruk olmuştu. Bana sıra gelinceye kadar da zaten yemekler bitti.
Otel hakkındaki özet yorumum şöyle. İyiniyetle çalışan bir kaç kişi dışında personel bilgisiz cahil ve deneyimsiz. (Katlarda çalışanlar bile dışarıdan gelen temizlikçi kadınlarmış otelin kendi personeli değil.).
Kendimi hiçbir zaman huzurlu ve dinlenmiş hissedemediğim bir yer oldu.
yemek kalitesi zaten kötü, çok az çeşit var onlar da ilk yarım saatte bitiyordu.
Bir daha gitmem ve kimseye de tavsiye etmem

Oda ipucu: Üst katlar daha yüksekten iyi görüş sağlıyor
Konaklama tarihi: Haziran 2021
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Ayse G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otelin relax kısmını cok begendik. Tum gun orda takıldık. Aktiviteler eglenceliydi. Dj metin bey tekne turunda bize cok yardimci oldu cok ilgilendi. Yemeklerin tadini begendik. Denizi guzeldi. Gelen misafir kitlesi guzeldi hem aileler hem gencler vardi. Animasyon ekibi cok ilgilendi. Mario tugce ve seyma bizimle cok ilgilendi onlara ayrica tesekkur ederiz. Ayrica misafir iliskileri ekin hanim sorunlarimizi cozmemizde cok yardimci oldu. Tekrar gelecegiz

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 768sedaa
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Guest Relations - Royal Asarlik Beach, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Royal Asarlık Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizleri yeniden tesisimizde konuk etmeyi arzu eder, mutlu günler dileriz.

Saygılarımızla,

Ekin Drenisa
Misafir İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otele kız kıza geldik. Çok rahat ettik rahatsızlık veren olmadı. Biz geldiğimizde aile ve çift yoğunluğu vardı. Otele ilk geldiğimizde odamız tam istediğimiz gibi değildi. Fakat animasyon ekibi ve Ekin hanım odamızı değiştirdi ve bize çok yardımcı oldu. Animasyon ekibini çok sevdik bizimle çok ilgilendiler. Odamızı ve temizliği beğendik. Yemekler çeşitli ve güzeldi. Her türlü konuda yardımcı oldular çok teşekkür ederiz

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Ssesrass
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Guest Relations - Royal Asarlik Beach, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Royal Asarlık Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizleri yeniden tesisimizde konuk etmeyi arzu eder, mutlu günler dileriz.

Saygılarımızla,

Ekin Drenisa
Misafir İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Alakart sefimiz mevlut bey harika hizmeti ve guler yuzu yardimcisi aydin beyede tesekkurler alakartta gitmenizi tafsiye ederim tesekkurker royal asarlik boyle hizmeti bize sundugunuz icin tekrar seneye tatilde royal asarlik diyerek ayrilacagiz herkese tafsiye ederiz

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 7sahini
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Guest Relations - Royal Asarlik Beach, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Royal Asarlık Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizleri yeniden tesisimizde konuk etmeyi arzu eder, mutlu günler dileriz.

Saygılarımızla,

Ekin Drenisa
Misafir İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Dört gece konakladığım otelden bugün ayrıldım, hemen yazmak istedim, bi kere çalışanlar inanılmaz, tebrikler gerçekten, ekin hanım çok çözüm odaklı, restoranda muhteşem pideleriyle Yalçın abi, serviste Ömer, Birgül, Ahmet çok iyiler yemek yerken serviste bu arkadaşlara denk gelirseniz çok rahat edersiniz, bir tek İbrahim isimli arkadaş sadece bahşiş odaklı çalışıyor, bahşiş verecek tip varsa ekstra hizmet alırsınız:) Denizi müthiş özellikle plajda inerken sağdaki bölüm çok iyi, Havuzu fena değil, hemen hemen her alanda yeme içme imkanı var ve arkadaşlar canla başla çalışıyor. Yemekleri fena değil daha iyi olabilir, pideci yalçın abinin pidelerini deneyin derim, odalar gayet iyi, temizlik güzel, genel olarak tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Serhatis
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Guest Relations - Royal Asarlik Beach, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Royal Asarlık Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizleri yeniden tesisimizde konuk etmeyi arzu eder, mutlu günler dileriz.

Saygılarımızla,

Ekin Drenisa
Misafir İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın