Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Hotels.com
$967
Fiyata Bakın
Expedia.com$967
Booking.com$978
eDreams$978
Orbitz.com$967
Trip.com$976
Travelocity$967
11 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (86)
Yorumları filtrele
86 sonuç
Gezgin puanı
58
9
9
4
6
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
58
9
9
4
6
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/86 yorum
19 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle personel güleryüzlü ve her şeye yardımcı oluyorlar. Hotelin Müdürü Doruk Bey, çok iyi biri. Kendisine Merhaba demeden hotelden ayrılmayın. Hotelde herkesin size yaklaşımı içten. Sanırım Hotel odalarının hepsi havuzu görüyor. Bu da size odadan çıkmasam bile olur dedirtiyor. Odalar büyük ve her gün temizleniyor. Ama tabiki bu güzel hotelde vaktinizi sadece odanızda harcamayın. Hem büyük havuzda rahatlıkla yüzebilir, hem de jakuzi ile keyfinizi taclandırabilirsiniz. Hotelin kendine ait hemen önünde plajının ve iskelesinin olması harika deniz keyfini sizlere sunuyor. Yemekleri gerçekten çok lezzetli. Özellikle yemeklerden önce mezeleri denemenizi tavsiye ederim. İskelesinde romantik bir akşam yemeği geçirebilirsiniz.. Ayrıca hotelin hayvan dostu olması evcil hayvanlı aileler için de bir avantaj (Kurallar çerçevesinde) Kısaca: keyif ve huzuru bir arada bulabileceğiniz harika bir yer ‘FAROS’

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler sercannova
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Doruk Aktoprak - Faros Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Eylül 2020

Sayın Sercansngn,

Değerli zamanınızı ayırıp yazdığınız yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Sizi tekrar ağırlamaktan şeref duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Sevgi ve saygılarımızla, Demirhan Doruk Aktoprak, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel temizliği yardımsever personel ambiyansı estetik kesinlikle çok iyi Avrupa standartlarında. Şunu belirtmek isterim ki bir aile otelidir ve bütün otellerinde de genelde altında restoran bulunmakta ve faros hotel taksim, faros hotel Sultanahmet, faros grand hotel Marmaris, Yunus hotel Marmaris, raven apart hotel taksim gene taksimde faros dine vine,taksim (restoran) faros kebap taksim faros Londra şubeleri bulunmakta Marmaris’te yine fredonia coffee vamos, zola, hix,bono good times, faros cafe, batard İstanbul, ve İstanbul’da 2 yıl olmasına rağmen açılması en iyi burgercilerden şu an zula burger kanyon emaar Harbiye zorlu centerde şubeleri bulunmakta bunlarında kurucuları aynı aile üyeleri işlerini kesinlikle iyi yapıyorlar ve ambiyans mekan estetiği her şey Avrupa standartlarında ve her şubelerinde ekmek fırını var taze ekmek çıkıyor ve hazır ürün kullanmıyorlar. Bu hizmet sektörüdür sonuçta her şey mükemmel olamaz hiçbir zaman ama Türkiye’de bu alanda işlerini en iyi yapan aile şirketlerinden biridir Faros.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
1  Teşekkürler aalpeyl
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Doruk Aktoprak - Faros Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Eylül 2020

Sayın Aalpeyl,

Değerli zamanınızı ayırıp yazdığınız detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Faros ailesi olarak en önemli motivasyonumuz misafirlerimizi memnun etmek ve tüm işletmelerimizdeki misafirlerimizi tekrar tekrar ağırlamaktır.

30 yıl önce Marmaris'te başlayan misafir ağırlama kültürümüzü sırasıyla, İstanbul, Bodrum ve Londra'daki işletmelerimizde de yerli ve yabancı tüm misafirlerimize yaşatmaya çalışıyoruz.

Tüm işletmelerimizde misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en önemli performans göstergesidir.

Bir sonraki tatilinizde de sizi tekrar ağırlamaktan şeref duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Sevgi ve saygılarımızla, Demirhan Doruk Aktoprak, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle birlikte çok güzel bir tatil yaşadık. Arkadaşlarımızı da çağırmak için boş oda sorduk, otel boş gibi gözüküyordu ama tamamen doluymuş. Meğerse otel geniş bir araziye yapıldığı ve sadece 36 oda olduğu için boş gibi gözüküyormuş. Plaj kalabalıktı ama mesafe kuralına uyan misafirler de vardı uymayan misafirler de vardı. Kahvaltı çok iyiydi. Özellikle belirtmek zorundayım ki otel müdürü Doruk beye ve tüm çalışanlara kocaman bir alkış. Resepsiyondaki Buğra bey ne istediysek ayarladı, adeta yoktan var etti. Restorandaki en iyi kişiler pide ustası Erdal bey ve garsonlar Şirvan hanım ve İzzet bey. Tek bir konuda rahatsızlığımız oldu. Talep ettik ama isteklerimize kulak asmadılar. Öğlene kadar müzikler harikaydı ancak öğleden sonra disko müziği çalmaları hayret verici ve dehşet verici. Ne konuştuğumuzu duyamayacak derecede rahatsız edici kulüp müziği bu otele hiç olmamış. Çoğu misafirler de bizim gibi orta ve üzeri yaştaydı. Bunun dışında hiç bir şikayetimiz olmadı. Seneye tekrar gelmek için sabırsızlanıyoruz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
1  Teşekkürler mehmet6111
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Doruk Aktoprak - Faros Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Eylül 2020

Sayın Mehmet6111,

Çok değerli zamanınızı ayırıp yazdığınız bu olumlu yorumunuz tüm ekibimizi mutlu etmiştir.

Otelimizden memnun ayrıldığınızı bilmek severek yaptığımız işimize daha fazla motive olmamızı sağlamaktadır.

Bir sonraki tatilinizde sizi tekrar ağırlamak bizim için şereftir.

Sevgi ve saygılarımızla, Demirhan Doruk Aktoprak, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Burayı eşim keşfetti ve Ağustos ayında konakladık. Otele girişimizden itibaren tüm ekip bizi mutlu etmek için ve isteklerimizi yerine getirmek için her türlü alternatifi sundular. Çalışanlar güler yüzlü ve çok sıcak kanlılar. Özellikle Buğra, Tarık, Şirvan, Rahman, Lokman, Ferhat, Dürdane bizimle çok iyi ilgilendiler. Bodrumda lahmacun mu yenir diyenlere diyorum ki Faros'un lahmacunlarını mutlaka yemelisiniz. Otelin konumu, odaların genişliği, temizliği, ortamın huzurlu ve sakin olması çok iyiydi. Kesinlikle tekrar gitmeyi isteyeceğimiz bir otel.

Oda ipucu: 801 nolu 1+1 aile odasında kaldık
Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Dogan1982
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Doruk Aktoprak - Faros Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Eylül 2020

Sayın Dogan1982,

Değerli vaktinizi ayırıp yazdığınız yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Misafirlerimizin otelimizden memnun ayrılması ve ayrıca bunu yazılı olarak da ifade etmesi, tüm ekibimizi severek yaptıkları işlerine daha fazla motive etmektedir.

Sizleri tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Sevgi ve saygılarımızla, Demirhan Doruk Aktoprak, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bu sene ilk defa geldik. Bu yorumlarımızın birçoğunu otel müdürüyle ve resepsiyondaki arkadaşlarla da paylaştığımız için gönül rahatlığıyla yazıyoruz.

Amacımız oteli kötülemek değil. Açıkçası genel olarak memnun ayrıldık ve kesinlikle seneye tekrar bu otele geleceğiz. Çünkü gelişmek için hatalarını telafi etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Öncelikle rezervasyonumuz alan arkadaşlar ve sonrasında oteldeki karşılama çok iyiydi. Güler yüzlü genç bir ekip kurmuşlar. İnsanın hiç bir şeyden şikayet edesi gelmiyor. O kadar sempatiklerdi.

Rezervasyon yaparken otelin yenilendiğini söylediler ki hakikaten odalarda her şey yepyeniydi.

Korona önlemleri almışlar. Daha fazla önlem de alabilirler küçük eksikler var ama aşırı rahatsız edici değildi.

Ekstra özenli temizlik yapılmasını istedik ve temizlik çok iyiydi. Havlular biraz sertti. Çarşaflar kısmen eskimişti. Ama her şey tertemizdi.

İnternetin standardı yoktu. Bazen çok iyi bazen çok kötüydü. Ama acil işlerimizi gördük bir şekilde.

Menüdeki ürünlerin epeyce bir kısmını tatma şansımız oldu. Mezeler fena değildi. Vasatın üzeriydi. Kebaplar iyiydi ama sunumu ve garnitürü zayıftı. Pide ve lahmacun çok iyiydi. Pizzalar vasattı yani kötü değildi ama iyi de diyemem.

Servisteki arkadaşların bazıları çok iyiydi. Ama çoğunlukla dediğimizi anlamıyorlardı 2-3 defa tekrar etmek zorunda kalıyorduk. Bunun sebebi kendi hataları değil. Menüyü bilmiyorlar yememişler tatmamışlar. Hata restoran yöneticilerinin ve aşçıbaşının.

Garsonlar sipariş alırken not almıyorlardı. Bu sebeple siparişler karışıyor unutuluyor yada eksik geliyordu. Yemek geliyor içecek gelmiyor veya tam tersi. Köfte istiyorsun pide veya ekmek, ketçap, mayonez standart olarak gelmeli, içecek sorulmalı.

Mutfaktan ne çıkarsa aynen masaya geliyordu. Bu tür işletmelerde aşçının da şef garsonun da tabakları kontrol etmesi gerekir. Masamıza siparişlerimiz eksiksiz gelmelidir. Ekmek, kaşık, ketçap, içecek için tekrar tekrar garson aramak zorunda kaldık.

Beach'te gölge alanlar yeterli değildi. En ön tarafta 5-6 tane şemsiye vardı. Arkadaki büyük tente yırtılmış delik deşik ama tamir edilmedi yada değiştirilmedi. Böyle bir tesiste bu tarz eksikler kabul edilemez. Otel müdürüyle görüştük gölge için elinden geleni yaptı ama onun da elinde olmayan şeyler olduğu belliydi.

Umarız notlarımızı ilgili kişiler okurlar ve gereğini yaparlar. Çünkü seneye bu otele yeniden geleceğiz.

5 yıldız veriyoruz ama çalışanların güler yüzüne ve iyi niyetli gayretlerine veriyoruz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
1  Teşekkürler 1903Barisss
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Doruk Aktoprak - Faros Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Sayın Baris Bey,

Öncelikle otelimizden genel olarak memnun ayrılmanız ve seneye tatilinizde tekrar bizi tercih edeceğinizi bilmek bizim için çok sevindiricidir.

Değerli vaktinizi ayırıp yazdığınız detaylı yorumunuz için de ayrıca çok teşekkür ederiz.

Sizin de çok iyi ve ayrıntılı olarak belirttiğiniz gibi geliştirilmesi gereken eksiklerimiz bulunmakta.

Bahane öne sürmek gibi algılamayın lütfen ama bu sene Corona Virüsü sebebiyle yaptığımız bütün planlar alt üst oldu.

Otelimizi açıp açamayacağımız veya ne zaman açabileceğimiz konusunda git-geller yaşadık.

Elimizde olmayan bu olağanüstü virüs salgını sebebiyle istediğimiz birçok geliştirmeyi yapamadık maalesef.

Ancak önümüzdeki sene ve sonraki her sene hizmetimizi daha da iyi bir halde bulacağınıza emin olabilirsiniz.

Sizlere de hissettirebildiğimiz gibi elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz ve misafirlerimizin memnuniyetine çok önem veriyoruz.

Sizleri tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı bir kez daha bildirmek isteriz.

Sevgi ve saygılarımızla, Demirhan Doruk Aktoprak, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın