Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.585)
Yorumları filtrele
2.585 sonuç
Gezgin puanı
1.254
587
335
196
213
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.254
587
335
196
213
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
104-109/2.585 yorum
10 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Ufak tefek eksiklikler olmasına rağmen Hilton bunları tamamlama konusunda çok iyisorduğumuz istediğimiz herşeye Güler yüzle cevap vermeleri yerine getirmeleri insanı mutlu ediyor çalışanlar oda görevlileri herkes işini severek yaptığını hissettiriyor

Konaklama tarihi: Ekim 2019
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler nurseli a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü GuestRelationsHilton - Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ekim 2019

Sayın Nurseli hanım,

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & SPA’dan güzel bir gün dileriz, değerli zamanınızı ayırıp yazmış olduğunuz yorumlarınız ve puanlamanız için teşekkür ederiz.

Ayrıca çalışanlarımız için sarf ettiğiniz güzel sözler için teşekkür etmek isteriz. Yorumlarınız kendilerine bildirilerek memnuniyet odaklı hizmetimizi sizlere sundukları için teşekkür edilecektir.

Konaklamanızın genel hatları ile Hilton Standartlarında gerçekleşmiş olmasından memnuniyet duyduk, gelecekteki tatil planlamanızda sizi tekrar aramızda görmeyi umut ederiz.

En içten saygılarımızla.


SAFFET ALPAT
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Personelleri gercekten son derece guleryuzlu ve yardimseverler.. cozum odaklilar kendilerine cok tesekkur ediyorum otelin konumu denizi harikaydı.. kara manzarali oda almama ragmen deniz manzarali cok guzel bir oda vermislerdi. Yemekler guzeldi tatlilar harikaydi icki servisinden memnun kaldim sadece oda 2 gundr 1 temizleniyor bu kötü bir durum birde 2 yasinda cocukla gidince diş fırçami unuttun ve diş temizleme kiti yoktu bu kötü oldu sahsim adina..

Konaklama tarihi: Ekim 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler aysudemiriz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Saffet A - Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2019

Sayın Misafirimiz,

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & SPA'dan güzel bir gün dileriz.
Tarafımıza ulaşan her türlü temenni ve memnuniyetsizliği eksiklerimizi tamamlamak adına fırsat olarak görmekteyiz, bu bağlamda paylaşımlarınız bizler için son derece önemlidir.

Aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz gerekli departmanlar ile paylaşılmış ve iş planına alınmıştır. Kapı girişinde rahatsız etmeyiniz kırmızı ışığı yanlışlıkla açık bıraktıysanız temizlik için girilememiştir.

Konaklamanızın genel hatları ile Hilton Standartlarında gerçekleşmiş olmasından memnuniyet duyduk, başka bir toplantı ya da tatil planlamanızda sizi tekrar aramızda görmeyi umut ederiz.
En içten saygılarımızla.

SAFFET ALPAT
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Burayi Mayis ayinda da ziyaret etmistik fakat servis ve ilgi o zamanki gibi degil maalesef... Calisanlarin cogu gercekten cok suratsiz... Hergun ayni cesit yemekler cikiyor ve deniz kenarindaki barda yalnizca fici bira ve sarap servis ediliyor. Alternatif oteller denenebilir.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Batuhan K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü GuestRelationsHilton - Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ekim 2019

Sayın Misafirimiz,

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & SPA'dan güzel bir gün dileriz.

Tarafımıza ulaşan her türlü temenni ve memnuniyetsizliği eksiklerimizi tamamlamak adına fırsat olarak görmekteyiz, bu bağlamda paylaşımlarınız bizler için son derece önemlidir.

Aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz gerekli departmanlar ile paylaşılmış ve iş planına alınmıştır.

Tarafınıza istemeden de olsa yaşatmış olduğumuz memnuniyetsizlik adına, Hilton Bodrum Turkbuku Resort & SPA Ailesi olarak özür dileklerimizi iletmek isterim.

En içten saygılarımızla.

SAFFET ALPAT
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Personeller çok güleryüzlü, otelin konumu harika. Verilen oda çok uzaktaydı bayağ yürümek gerekiyordu onun dışında otel kusursuzdu. Bir de öğle veya akşam yemeğinde bakliyat içeren yemek bulamadım. Kırmızı etçeşidi daha fazla olabilirdi.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler drilknur
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü GuestRelationsHilton - Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ekim 2019

Sayın Misafirimiz,

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & SPA'dan güzel bir gün dileriz.

Tarafımıza ulaşan her türlü temenni ve memnuniyetsizliği eksiklerimizi tamamlamak adına fırsat olarak görmekteyiz, bu bağlamda paylaşımlarınız bizler için son derece önemlidir.

Aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz Executice Şefimiz ile paylaşılmış ve iş planına alınmıştır.

Konaklamanızın genel hatları ile Hilton Standartlarında gerçekleşmiş olmasından memnuniyet duyduk, başka bir toplantı ya da tatil planlamanızda sizi tekrar aramızda görmeyi umut ederiz.

En içten saygılarımızla.


SAFFET ALPAT
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otelde personel ve deniz hicbir seyden memnun kalmadik.
Temizlik: odamiz ilk gun temizlenmemisti yerlerdeki tozlari gozle gorebiliyorduk
Yemek: uc gun ayni yemekler cikti,kahvalti guzeldi ama ogle ve aksam yemekleri vasatti. Hep ayni tatlilar cikti. Dondurma yoktu, soranlara bitti denildi. Cay saatinde verilenler cok cok yetersizdi (bayat pogaca)
Plaj: deniz inanilmaz guzel, cok guzel bir koy. Ancak bunun disinda her sey kotu. +16 plaj acik ancak sadece su vardi, otelde acik olan tek plaj barinda servis kisitliydi, ultra her sey dahil konseptinden cok uzakti.
Icki almak icin central gitmeniz gerekiyor ve orada da cogu sey bitmisti. Tek cesit bira var. personel guler yuzlu ve yardimseverdi ama barmenlik egitimi olmadigi cok belliydi.
Otel konferanslarla doluydu, tek bir oda bos degildi bu sebeple tatilciler bosverilmisti.
Aksam otelde hicbir aktivite,muzik vs yoktu. Paparazzi bar ve disko kapaliydi, animasyon/gosteri yoktu. Sordugumuzda sezon coktan kapandi cevabini aldik. Merkeze gitmek icin de once taksi ile merkeze yakin bir noktaya gidip minubuse binmek gerekiyormus, haliyle otele o kadar para verince insan baska bir mekana gitmek istemiyor. Cok kotuydu uc gunden bir gun daha fazla kalamazdik.
Ne cocuklara ozel bir aktivite vardi ne yetiskinlere gore. Daha once konakladigim Hilton otellerinin kalitesinde degildi bunu Hilton merkezine de yazacagim. Tum kotu yorumlara standart mesaj yaziliyor ancak hicbir gelisim duzeltme Yok. Otelde son gun domuzlar basti ve odamiza giderken bir anda onumuze ciktilar, her gun domuz gormedigimiz icin yasadimiz korkuyu si dusunun. Otelin bahcesinde domuzlar geziyordu.
Bir daha konaklayacagim bir otel degil, asla tavsiye etmiyorum. Bu fiyata cok daha iyi kalitede tatil yapmak mumkun.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
2  Teşekkürler Derya S
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın