Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Göltürkbükü
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (133)
Yorumları filtrele
133 sonuç
Gezgin puanı
70
36
16
3
8
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
70
36
16
3
8
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/133 yorum
13 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

Oda, deniz ve restaurant birbirine cok yakin. Kahvalti ve yemekler basarili. Genel olarak, hotel guzel, çalışanlar kibar, odalar temiz,konforlu,huzurlu çok memnun kaldık. Divan’ herkese tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Bertug T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici DivanBodrumm - Divan Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz;
Divan Hotel Bodrum hakkındaki değerlendirmeniz ve ayırdığınız zaman için teşekkür ederiz. Memnuniyetiniz bizler için en önemli motivasyon kaynağıdır.
En yakın zamanda sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Divan Bodrum Management (Rooms Divisions Manager, Divan Bodrum )

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhaba Temmuz sonu Ağustos başı 5 gece konakladık.Otelin konumu harika kahvaltısı az çeşit ama çok kaliteli yemekleri de çok lezzetli daha önce sürekli 5 yıldızlı büyük otellerde konaklar ve eziyet çekerdim odayı bulmak bile mesele olurdu.Hele rezervasyon daki Zeynep sen HARİKASIN benim tatilimi de Harika yaptın hergün ilgilendin çok teşekkürler Tavsiye mi ?başka yer aramayın

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler hulyagurses
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici DivanBodrumm - Divan Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz;
Divan Hotel Bodrum hakkındaki değerlendirmeniz ve ayırdığınız zaman için teşekkür ederiz. Memnuniyetiniz bizler için en önemli motivasyon kaynağıdır.
En yakın zamanda sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Divan Bodrum Management (Rooms Divisions Manager, Divan Bodrum )

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

5 gün konaklamamız oldu fakat memnuniyet konusunda kararsızım kahvaltı açık büfe ve ürünler tabiki güzel personel sayısı yetersiz fakat ellerinden geleni yapıyorlar çalışma saatleri çok heryere yetişmeleri mümkün değil doğal olarak servis gecikiyor restoran bölümü yemekler güzel fakat seçenekler kısıtlı fiyatlar ortalamanın üstü özellikle içecek fiyatları çok fahiş bende anlamsız odalar bakımsız fakat temiz otel idare ediyor fakat fiyat-performans olarak değmez

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler SYHilal
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici DivanBodrumm - Divan Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz,
Harika yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Değerli geri bildirimleriniz takdir edilmekte ve ilgili bölümlerle paylaşılmaktadır.
Divan Hotel Bodrum'u seçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz, Bir dahaki seyahatinizde sizi otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Divan Bodrum Management (Rooms Divisions Manager, Divan Bodrum )

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

Konum olarak çok güzel bir otel. Odalar son derece temiz ancak odaların yenilenmeye ihtiyacı var. Banyo kapısı zor kapanıyor. Servis görevlilerinden Ebubekir başta olmak üzere, Esra, Sinem, Akif, Ceylan son derece iyi çalışıyorlar ancak plaj çok kalabalık olduğu için ve diğer görevlilerin çoğu daha tecrubesiz oldukları icin servis cogu zaman aksıyor ve siparisler gec bazen de yanlıs geliyor. En kötüsü ise otelde konaklamayan, dışarıdan plaja günü birlik gelen kişiler ( tek bir aile!) plaj barın doğal gölge olan en güzel 2 masasına sabah erkenden kişisel eşyalarını bırakıyor ve kendileri o anda oturmasalar bile sabahtan akşama kadar gün boyunca plaj barın en güzel 2 masasını kendileri dışında kimseye, otel müştelerine kullandırmıyorlar. Ne yazık ki otel görevlileri de bu duruma bir çözüm getirmedi şikayetimize rağmen.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler melceees
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici DivanBodrumm - Divan Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz,
Harika yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Değerli geri bildirimleriniz takdir edilmekte ve ilgili bölümlerle paylaşılmaktadır.
Divan Hotel Bodrum'u seçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz, Bir dahaki seyahatinizde sizi otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Divan Bodrum Management (Rooms Divisions Manager, Divan Bodrum )

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

1 kız arkadaşım ve 14 aylık bebeğimle konakladığımız otelden çıkış işlemleri sırasında ödeme yapıp fatura istedik, faturayı mail olarak yollayacaklarını ilettiler ve fatura geldiğinde minibardan kullanmadığımız ama faturamızda yer alan şeyler olduğunu farkettik. Bir yanlışlık oldu sanırım diyip oteli aradık, öncelikle sizin probleminizi dinleyip çözecek birine ulaşma şansınız yok. Sürekli dışardalar diyen birisi sizinle konuşuyor.
Problemimiz şuydu bebeğimin yanımızda getirdiğimiz yoğurt ve çorbasını minibarda muhafaze etmek adına ice tea vs gibi birkaç içeceği çıkarıp dolabın üstüne koymuştuk ve çıkışta da aynı şekilde dolabın içine bırakıp odayı terketmiştik.Yani ürünleri kul-lan-ma-dık! Minibarcıları kontrol sırasında eksik olduğunu farkettikleri için faturaya eklemişler. Ve biz kullanmadığımızı ne yazık ki otel ekibinden kimseye anlatamadık,kendimizi de inandıramadık. En son iletişim kurduğumuz İsmail Bey çözümü benim üretmemi istedi ben de kendisine sadece bir hata olduğunu kabul etselerdi minik bir jest yapmış olsalardı (örneğin bir dahaki gelişinizde şu kadar bakiyemiz olsun ya da yaşadığınız şehirdeki bir otelimizde şu kadarlık bir indirim vs demiş olsalardı) konuyu kapatacağımı ilettim. Ancak onlar inatla 74 tl lik içecekleri bizim kullandığımızı savundular.
Divan gibi bir işletmede iletişim kurduğunuz kişinin minibarcılar öyle yapmış diyip konuyu kapatmaya çalışması ne kadar amatörce. Minibarcı da divan personeli,muhasebeci de resepsiyonist de değil mi? Ben divan ile iletişim kurduğumu varsayıyorum,minibarcı ile değil!
Arkadaşımla tatil sırasında her yaz buraya gelelim diye konuşmuştuk ancak müşterisinin sözüne inanmayan bu işletme sadece 74 tl için 2 müşterisini kaybetti!

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Sgurbuz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici DivanBodrumm - Divan Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Temmuz 2019

Değerli Misafirimiz,
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Bizimle paylaşmış olduğunuz bilgilere istinaden memnuniyetsizliğiniz ile ilgili aksiyon alınmıştır. Memnuniyetsizliğiniz için çok üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Değerli geri bildirimleriniz takdir edilmekte ve ilgili bölümlerle paylaşılmaktadır.
Divan Hotel Bodrum'u seçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz, Bir dahaki seyahatinizde sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın