Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
$38
View deal
Hotels.com
$38
View deal
FindHotel
$38
$37
View deal
$1 TASARRUF EDİN
eDreams
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (81)
Yorumları filtrele
81 sonuç
Gezgin puanı
61
4
3
4
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
61
4
3
4
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/81 yorum
7 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel tam bir fiyat performans oteli , bu parayı verip hilton performansı beklemek çok yanlış olur. Yemekleri oldukça lezzetli , odalar hijyenik ve temiz. Covid kurallarıma gayet riayet ediliyor. Personeller çok cana yakın ve güleryüzlü hepsi 40 yıllık dostunuz gibi.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 641tugay_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kötü yorumlara çok inananmayın şuan hala oteldeyiz.Temizlik gayet iyi,aileniz ile çok rahat bir tati geçirebilirsiniz.Yemeklerde çok çeşit beklemeyin olanlar da gayet lezzetli soğuklar ve salatalar oldukça iyi hergün pide var otelin işletmecisi Tohaç Bey oldukça ilgili,herkonuda sorun çözüm odaklı kısacası tatilinizin güzel geçmesi için elinden geleni yapıyorlar bardaki Eser bey ve Resul'e de çok teşekkürler. Deniz de çook güzel önce sığ sonrasında derinleşiyor.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Dicoz7
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle en baştan başlamak gerekirse rezervasyonu kendi sitelerinden yaptık. Fakat aracı olan acenteleri rahatsız edercesine her gün sabah 9'dan akşama 10'a kadar iki sefer aradılar. İşin kötüsü rezervasyonu tamamlamış olmama rağmen aramaya devam ettiler. Oteli aradığımız zaman bunu ilettiğimizde acentenin rezervasyonu göremediği, siteden yapılan rezervasyon için de öbür gün bilgi vereceklerini kendilerinin de göremediğini ilettiler. Tatilimiz sorunla başladı böylece. Araçsız geldik garajdan otele ulaşım basit ve uygun. Otele giriş yaparken sorun yaşamadık.

Otel odalarına gelecek olursak kaldığımız oda yüksek tavanlı ve ferahtı. Oda eşyaları oldukça eski (klima ve TV) fakat kullanımları sorunsuzdu. TV'nin 37 ekran olması ve tüplü olması bence problemdi. İki kişi için birleştirilmiş 2 adet tekli yatak olması tam bir fiyaskoydu zira yataklar sabitlenmiş değildi. Odada buz dolabının olmaması çok büyük bir eksiklikti. Odadaki eşyaların acilen yenilenmesi gerekiyor bunlar mevcut şartlarda yapılamasa da mesela kararmış duş başlığı mutlaka değiştirilmeliydi.

Her şey dahil konseptte yemekler yeterli ve lezzetliydi. Orada kaldığımız her akşam ızgara bir ana yemek çıktı ve oldukça iyi pişirilmişti. Yeterli çeşitte meze de mevcuttu. Yemek konusunda sadece tatlılar bir fiyaskoydu tamamı revani gibi bol şerbetli yapılmakta. Alkol konusunda kesinlikle elleri çok bol, fakat kullandıkları alkoller o kadar yetersiz (kalitesiz?) ki kesinlikle herhangi bir alkol tadı almıyorsunuz. Bir şişe cin ya da votka götürmek sizi memnun edecektir.

Otelin kademeli derinleşen oldukça sakin bir denizi var. Sıcaklığı uygun. Deniz girerken temiz, biraz ilerleyince yosunlaşıyor. Şezlong sayısı yeterli fakat temiz değil ya da biz gün içerisinde gittiğimiz için temiz anını yakalayamadık. Havuzu kullanmadık fakat maksimum derinliği 1.60 ve biraz küçük.

Personeller oldukça ilgili ve yardımsever. Maske kullanımları oldukça iyi düzeyde. İşlerini yaparlarken maske çıkaranı ya da indireni görmedik. Oda temizliğini gerçekleştiren hanımlar otel içinde de çalışırken de maske takmıyorlar yalnız özellikle odalarda bu şekilde bulunmaları çok rahatsız edici. Masalar düzenli toplanıyor ve siliniyor, karton bardak ve pipet her zaman bulabiliyorsunuz bu süreç için bence artık bir durum. Herhangi lekeli bir bardak ya da çatal bıçağa denk gelmedik hiç.

Bitez zaten oldukça sessiz ve sakin bir yer. Biz tatilden memnun kaldık, tam anlamıyla bir fiyat performans tatiliydi. Hatta aldığımız hizmet bunun gerçekten üzerindeydi. Bu şartlarda tavsiye ederim.

Oda ipucu: Standart odalar çok değişiklik gösteriyor, farklı seçenekler tercih edilebilir.
Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler gubbanubnubdoorahkah
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Costa Sarıyaz Hotel - Hotel No 61, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Eksik olarak görmüş olduğunuz yönlerimizi daha iyi hale getirebilmek için elimizden geleni yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Bodrum’u bir dahaki ziyaretinizde sizleri tekrar misafir edebilmeyi umar, iyi günler dileriz.
Hotel No:61

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hatice Demir ,Mehmet Salih Tuğrul,Eser Çelik ve Yemek bölümdeki garsonlara,Barda çalışan arkadaşlara (dj hariç) desteğiniz ve güler yüzünüz için çok teşekkürler odalar temiz yemekler güzel oda değişimi için problem yaşadim belirlenen saatin dışında odaya giriş yapmak durumunda kaldım tek sorunum oda oldu.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 612sevgib
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Costa Sarıyaz Hotel - Hotel No 61, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Eksik olarak görmüş olduğunuz yönlerimizi daha iyi hale getirebilmek için elimizden geleni yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Bodrum’u bir dahaki ziyaretinizde sizleri tekrar misafir edebilmeyi umar, iyi günler dileriz.
Hotel No:61

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hotel no.61 bitez tatili boyunca Başta Sait bey, Murat türkmen bey,Ferhat bey Elif hanım ,tüm garsonıyer kardeşler servet ,ihsan
aşcılar abbas, mazlum , ramazan ,tahsin,barmen eser ve hausekeepingler isimlerini hatırlayamadığım diğer tüm prrsonele yemeklerin lezzetı otelin temizliği çiçeklerin harıkalığı ve bakımı ve herşey için Kocaman Ailesi olarak teşekkürler. Yine görüşebilmek umuduyla...

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler kaptan_zek
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Costa Sarıyaz Hotel - Hotel No 61, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Bodrum’a bir dahaki gelişinizde sizleri tekrar misafir edebilmeyi umar, iyi günler dileriz.
Hotel No:61

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın