Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.742)
Yorumları filtrele
3.742 sonuç
Gezgin puanı
1.854
863
503
241
281
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.854
863
503
241
281
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
40-45/3.742 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Ön yargı ile geldiğimiz otelden memnun bir şekilde ayrılıyoruz. Resepsiyondaki Özgür bey'den tutun da Aqua Parktaki Cenk bey'e ve diğer çalışanlara teşekkür ederiz. Konumu, ilgi alakası, odaların temizliği ve güler yüzlü personeli ile memnun ayrılıyoruz bize bu güzel olanağı sağlayan MNG turizme de ayrıca teşekkür ediyoruz bir başka tatilde görüşmek üzere.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler fcebeci
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Kıymetli zamanınızı ayırarak bizlerle paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için size çok teşekkür ederiz. Bahsettiğiniz çalışanlarımıza güzel yorumlarınızı kesinlikle ileteceğiz. Sizlerden gelen bu yorumlar bizler için en büyük motivasyon kaynağıdır. Bodrum Holiday Resort & Spa' daki kaliteli hizmet ve personelin yakın ilgisi tatilinizin keyifli geçmesine katkıda bulunduğu için çok mutluyuz.

Sizleri tekrardan ağırlamak dileğiyle,

Saygılarımızla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Yemekler ve oda temizliği kesinlikle iyileştirilmeli , animasyon ekibi işlerinde gayet başarılı,hepsi guler yüzlüydü. zumba eğitmeni Dila hanımla hem kalori yaktık hem de çok eglendik ve ayrıca Saadattin Bey, Sezer Bey Berrak Hanımın ilgisinden dolayı ayrıca tesekkür ederiz danslarıyla ve sıcak tavırlarıyla çok memnun kaldık.. Seneye animasyon ekibiyle aynı şekilde görüşmek üzere..

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler edaa895
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Kıymetli zamanınızı ayırarak bizlerle paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için size çok teşekkür ederiz. Bahsettiğiniz çalışanlarımıza güzel yorumlarınızı kesinlikle ileteceğiz. Sizlerden gelen bu yorumlar bizler için en büyük motivasyon kaynağıdır. Bodrum Holiday Resort & Spa' daki kaliteli hizmet ve personelin yakın ilgisi tatilinizin keyifli geçmesine katkıda bulunduğu için çok mutluyuz.

Sizleri tekrardan ağırlamak dileğiyle,

Saygılarımızla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Arkadaşlar Holdyn hotele yapılan yorumları biraz göz attım ya ben holidyn hotelde kalmadın yada hotel için olumlu yorum yapanlarda bir anormallik var arkadaşlar sakın olumlu yorumlara aldanmayın açık ve net söyleyim öncelikle yemekler berbat dışardan yemek sipariş verenler var ben bile dışardan yemeyi çok düşündüm ama ailece gittiğim için 4 günlük dışarıdan yemek benim bütçemi aşcağını düşündüm icin genelde soguk meze ve ara yemeklerde hamburger patates kızartması gözleme ile idare ettik kahvaltısı berbat ana yemekler berbat yani fabrika da çalışan işçilere dağıtılan tablot yemekler daga iyi ikinci husus hotelin deniz ile mesafesi sıfır değil odanla denir arası 300 metreye yakın rampası var nefes darlığı hastımı kilosu ve tansiyonu olanlara tavsiyem ana binadan oda tutsunlar denizde havuzlarda boş şezlong bulma büyük sorun içecekler de çok fazla sulandırılmış içtiğiniz hiç bir şeyin tadı yok son olarak buna rağmen Holdyn hotele kalmaya gidenlere bir güzelliğim olsun bu sorunlarla mutlak karşılaşıcaksınız beni hatırlarsınız o zaman size sihirli sözü söyleyim müşteri şikayet bölümünden ertan bey yada Ayşe hanım ile irtibata geçin resepsiyona çok yakın bir ofisleri var gösterdikleri Güler yüzleri yapıcı ilgi alakaları ile sizleri biraz olsun sakinleştirir ve çözüm üretirler sağ olsunlar bize bu ilgiyi ve çözüm odaklı yaklaşımlarını gösterdiler velhasıl Holdyn hotel ile gerekli bilgileri verdim bundan sonrası için tek temennim holidy hotelin bu eksiklerini bir an evvel gidermesi olacaktır. Saygılarımla..

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler emria2021
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce


Değerli Konuğumuz,

Öncelikle Bodrum Holiday Resort & Spa 'da konakladığınız, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Misafirlerimizin talep ve isteklerini her zaman önemser, vizyonumuzu bu şekilde yönlendiririz. Sizlerin olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı eleştirileri de bizler için çok değerlidir, yorumunuz vasıtası ile geri bildiriminiz de belirttiğiniz hususların takibinin hassasiyetle yapılacağının bilgisini vermek isteriz.

En yakın zamanda yeniden Bodrum Holiday Resort & Spa'da görüşebilmek dileğiyle.

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Öncelikle buraya yorum yazacağım ve otel yönetimi klasik msjla bize bildirseydiniz şeklinde cvp verecektir. 50 kez konuk ilişkiler asistanı Ayşe hanıma bildirdim ve kaldığım 5. Gün boyunca bana söylenen siz haklısınız oldu. Ben Güray grup yönetim kurulunun yerinde olsam otel yönetimini gözden geçirirdim. Bizde burda yorumları okuyup yok bu kadarda değildir Diyerek aldık yaşadık. Ve gördük cidden anlatılanların yazılanların eksiği var Aktiviteler için bir sürü insan laf etmiş kesinlikle haklılar çünkü aktivite yok nedenleri covid ama nitekim covid var diye aktivite yapmayan yönetim temizliğide covid var diye yapmıyormuş onuda aldığımız cvplarla öğrendik. Yemeklerde çiğ tavuk etleri rezalet ötesi ve tam barbekü diye seviniyorsunuz bir bakıyorsunuz hindi eti tabi köftelerde kanatlı etlerinden oluşuyor sıra ve kuyruk için yemeklerde 1.5 saatinizi çöpe atıyorsunuz.Kendimi inşaat şantiyesinde gibi hissettim hersey o kadar karmaşık ve düzensiz yabancılara ayrı bir ilgi ayrı bir ilgi gelelim kumsalına 20 metre kumsal onlarca insan sezlong büyük sorun iskele yapmışlar atlamayı severseniz iyi ama deniz kum yapıcam derseniz halk plajına gidin diyorum.gelelim ikramlıklarına 5 gün boyunca çay kuruyemiş istedim bir kez kuruyemiş geldi oda köy kıraathanesi gibi karton bardak içinde geliyor ve sorduğum da bizim elimizde bazı özel misafirlerimize meyve tabağı bile veririz bu personelin işi eline ne gelirse o an onunla getirir deniliyor kısaca yersen ye yemezsen git havası işin en can alıcı noktasına gelelim otelin idare edilemediğini düşündüğüm noktaya çalışanlara şikayetleri belirtiyorum beni şuan yorum yazdığım ve yazmaya iten direk bu adrese şikayet edebilirsiniz diyen bu rahatlığı gösteren yine otel çalışanları ama onlarda yüzde yüz haklı gündüz Aqua da görevli kişi akşam bakıyorsunuz tabak topluyor. Gece gündüz çalışıyorlar galiba personel sayısı misafire göre yetersiz kısaca hindi eti yemekten varsa bağırsak sorununuz çözebilirsiniz yine karar sizin Biz misafir olarak ağırlanmadık bir hizmet satmaktır otellerin işi bizde bu hizmeti satın aldık hizmet göremedik Temİzlik dinlenme yemek deniz ve kum bunlara ulaşmak imkansız bu otelde günde 10.000+ adım garanti ve sürekli yokuş . Ama özür olarak benim kabul etmediğim bir olay gerçekleştirildi otel tarafından tabi onuda söylemem gerek ama bunuda Aç kalmamam adına yaptı umarım burda onuda söyleyip savunmazlar kendilerini

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
3  Teşekkürler 129ertand
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle Bodrum Holiday Resort & Spa 'da konakladığınız, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Misafirlerimizin talep ve isteklerini her zaman önemser, vizyonumuzu bu şekilde yönlendiririz. Sizlerin olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı eleştirileri de bizler için çok değerlidir, yorumunuz vasıtası ile geri bildiriminiz de belirttiğiniz hususların takibinin hassasiyetle yapılacağının bilgisini vermek isteriz.

En yakın zamanda yeniden Bodrum Holiday Resort & Spa'da görüşebilmek dileğiyle.

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Otelde 5 gün konakladık.Covid nedeniyle havuzu hiç tercih etmedik. Deniz çok güzeldi, şezlong sayısı yeterli ve her saat gittiğimizde boş yer bulabildik. Otel içerisinde çok fazla yürüyorsunuz spor olduğu için bizi rahatsız etmedi. Yokuş çıkmak istemeyen birisi için ya da engelli biri için zor olabilir. Personeller ilgiliydi. Maalesef oda temizliği çok kötüydü. Gördüğüm kadarıyla Clup odaları ile Otel odaları aynı özenle temizlenmiyor. Biz Clup odası tercih etmiştik. Odamızda sinek ölüleri vardı. 5 gün boyunca o sinekler yerinden bile oynamadı. Yüzümü sildiğim havludan örümcek çıktı. Çok korktum. Duş kabinine bırakılan havlular değiştiriliyor ve odadan çıkılıyordu. Işıklandırma yetersizdi. Her yerde örümcek ağları vardı.Kaldığımız daha düşük bütçeli diğer otellerde bile odaya kulak pamuğu vs. gibi ufak şeyler konulurdu. Çay kahve olan bir minibar olurdu. Burada da bunları görmek isterdik. Yemek çeşitliliği çok fazlaydı. Bence aç kalmak gibi bir durum olamaz. İllaki kendinize uygun bir yemek bulabilirsiniz. Her öğünde meze tarzı soğuk yemekler yer alıyor. İki çeşit çorba ve et, tavuk yemekleri, sebze yemekleri bulunuyor. Izgara tarzı yemekler de bulunuyordu. Snack saatinde verilen yemekler donmus gıdalargenellikle. Gözleme ise sadece peynirliydi. İçecekleri genel olarak çok iyi değildi.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler 22tugbak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle Bodrum Holiday Resort & Spa 'da konakladığınız, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Misafirlerimizin talep ve isteklerini her zaman önemser, vizyonumuzu bu şekilde yönlendiririz. Sizlerin olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı eleştirileri de bizler için çok değerlidir, yorumunuz vasıtası ile geri bildiriminiz de belirttiğiniz hususların takibinin hassasiyetle yapılacağının bilgisini vermek isteriz.

En yakın zamanda yeniden Bodrum Holiday Resort & Spa'da görüşebilmek dileğiyle.

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın