Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.518)
Yorumları filtrele
3.518 sonuç
Gezgin puanı
1.703
828
489
228
270
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.703
828
489
228
270
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
23-28/3.518 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Evimden sonra kendimi en rahat hissettiğim yer Pandemi süreci oldukça başarılı Oldukça temiz hijyenik ve düzenli . Animasyon çalışanları bi harika Sanki bizden biri İşlerini severek yapıyorlar ,mütevazi ve saygılılar. Holıday Animasyon ekibini kutluyorum. Özellikle Dila hanımı bizleri en iyi şekilde ağırladığı için teşekkür ederim .Seneye görüşmek üzere ...

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler 394tugcez
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle kıymetli zamanınızı ayırarak bizimle paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için çok teşekkür ederiz. Bodrum Holiday Resort & Spa ekibi olarak bizleri çok mutlu ettiniz.

Sizleri tekrardan ağırlayabilmek dileğiyle,

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelik olarak şunu belirtmek isterim ki en lüks otellerden,orta sınıf otellere kadar gittiğimiz çok fazla tatil ve fuarlar oldu.Değerlendirmemi de buna göre yapacağım.En yakın örnek olarak da geçen sene bu otel klasmanında bir yerde kalmıştık Gümbet’te.Bodrum Holiday Resort ultra her şey dahil konseptinde görünüyor,fakat değil.Hiçbir yabancı içecek servis edilmiyor ve her şey dahil konseptli çoğu otelden bile daha kötü durumda.Ana restoranda sadece 6 çeşit yemek sunuluyor ve resmen aç kaldık.Kahvaltılar hariç patates kızartması,hamburger ve pide dışında bir akşam menüsünde çıkan yemek güzeldi oda patates püreli dana kavurma ve kabak çorbası.Hazır market etlerinden Adana kebap ve köfte yapıyorlar.Sanırım çok fazla şikayet olmuş olacak ki bir akşam gerçek bir köfte yemek nasip oldu.Otomatik cevaplarda genel müdürün bahsetmiş olduğu “GÖZLEME” hiç yapılmıyor.Ala carte restoran ücretli ve konaklama sürenizle alakalı olarak değişmiyor.Yatakları çok rahatsız edici ve tek tip yastıkları bulunuyor.Eşimle benim her gün boynumuz ve sırtımız ağrıyordu.Her otelde görmeye alışkın olduğumuz kulak pamuğu,bone,dikiş seti v.b. odalarda hiç yoktu.Bir haftalık tatilimiz boyunca ben söylemeseydim çarşaf kirli olmasına rağmen değiştirmiyorlardı.Sadece çöpleri boşaltıp,yeni havluları bırakıp üstten silip çıkıyorlardı.Tabi onlarda çalışan bir kabahatleri yok,müdürleri kalabalıktan dolayı acele ettiriyordu.Covid-19 sebebi ile bazı aktiviteler yapılmıyor.Otel manzara olarak mükemmel güzellikte fakat sürekli bir yerden başka bir yere gitmek için merdiven çıkmak zorundasınız.Eğer engelli bir misafirseniz asla seçenek yok! Biraz eğlenmek istiyorsunuz fakat sonrasında merdivenler o kadar çok ki gece sonunda nefessiz kalabiliyorsunuz ve kalbiniz sıkışıyor.Sözde covid-19 önlemleri alınmış ama 100 kişiyle aynı tuvalete giriyorsunuz ortak alanlarda ve tek kullanımlık tuvalet örtüleri yok,sıvı sabunlara eli değiyor herkesin.Yemekte ise sadece masalar siliniyor fakat peçete ve tuzluklara herkesin yine eli değiyor.Otel aşırı kalabalık oluyor ve plajda yer bulmakta zorlanabiliyorsunuz.Spa salonu çok güzel fakat sakın Türk çalışanlara masaj yaptırmayın! Eşim hiç memnun kalmadı paramız çöpe gitti.Balili arkadaşlar çok iyi onları tavsiye ediyorum.Animasyon ekibinden Sezer,Tayfun ve Ahmet kardeşlerime,sonra Canlarım Gözde ve Dila’ya sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Onlar olmasaydı tatil çekilmez olurdu.Bar ekibinden ise Ferit,Tolcan ve Semih kardeşlerime de sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Adını bile bilmediğimiz içkilerle beni memnun edebilmek için milyon tane kokteyl hazırladılar.Onlar olmadan da barların bir anlamı olmazdı zaten.Bize göre otelin tek güzel yanı manzarası ve çalışanları.Bir daha kesinlikle gitmeyi düşünmüyoruz ve tavsiye etmiyoruz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
3  Teşekkürler sabrina1447
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Eylül 2020

Merhaba Elçin Hanım,

Öncelikle Bodrum Holiday Resort & Spa 'da konakladığınız, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Misafirlerimizin talep ve isteklerini her zaman önemser, vizyonumuzu bu şekilde yönlendiririz. Sizlerin olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı eleştirileri de bizler için çok değerlidir, yorumunuz vasıtası ile geri bildiriminiz de belirttiğiniz hususların takibinin hassasiyetle yapılacağının bilgisini vermek isteriz.

Restoran bölümümüzde iki haftalık menüler halinde her akşam değişik ürünler hazırlanmakta ve her akşam barbekü bölümünde farklı yiyecekler bulunmaktadır. Bütün bar ve snacklerde atıştırmalıklar, ana restoranda sabah, öğle ve akşam büfeleri, akşam yemeklerinde barbekü standları, bunlara ek olarak ise 1 adet Kebab A'la Carte restoranımız bulunmaktadır. Bu ürünlerin haricinde her gün Kafe Türk restoranda saat 14:00 ile 18:00 saatleri arasında kek ve çay servisi yapılmaktadır. Mevsim meyve çeşitlerimiz sabah, öğle ve akşam yemeklerimizde sunulmaktadır. Bu yıl Covit-19 tedbirleri kapsamında yoğunluk ve sıra oluşmaması için tesisimizde konseptimizden GÖZLEME servisimiz kaldırılmıştır.

Belirtmek isterim ki tesisimizde içecek servisi olarak misafirlerimize Viski, Rhum, Yeşil Efe Rakı, Cin, Votka, Likör çeşitleri ve Kokteyl çeşitlerimiz mevcuttur. Bunların yanı sıra Soft içeceklerimiz de (Ayran, Ice Tea, Kola, Fanta, Sprite, Soda ve meyve suyu çeşitleri olmak üzere) misafirlerimizin kullanımına sunulmaktadır.
Oda temizlikleri kapıda DND (girilmez) kartı olmadığı sürece her gün havlu değişimi, çöp alımı ve oda temizliği, 3 günde bir çarşaf değişimi yapılmaktadır.

Bodrum Holiday Resort & SPA ailesi olarak öncelikli amacımızın misafirlerimizin memnuniyetini sağlamak ve kaliteli hizmet sunmak olduğunu bir kez daha sizler ile paylaşmak ve tüm misafirlerimizin konaklama süreleri boyunca kendilerinin memnuniyetlerini üst seviyede tutabilmek adına gereken özeni gösterdiğimizi belirtmek isterim.
Sizleri bir kez daha misafir etmek ve tüm hizmetlerimizi sunmak isteriz.

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

8 Eylül ile 12 Eylül arası erkek arkadaşımla konakladık. Giriş yaptığımız günden çıkıs yaptıgımız güne kadar hep iyi bir kahvaltı öğlen yemeği ya da akşam yemeği bekledik. Ama maalesef beachin oradaki pizza dışındaki tüm yemekler özensiz en azından bir ürünün tadını alabilseydik.. O kadar aç kaldık ki yemeğe çalıştık ama yedikten sonrada tüm gece midede bir yanma hissi yağından mıdır kalitesinden midir bilinmez. Hatta çıkış yapmadan bir gece önce dışarıdan yemek bile söyledik. Onun dışında manzara, Housekeeping hizmeti güzeldi. Odada kulak pamuğu yoktu koridorda bir hanıma denk geldim oda numaramızı sordu akşam geldiğimizde odaya bırakılmıstı. Personel ilgisi güleryüzlülüğü sadece HK ekibinde gördük. Bir de lobby barda Mehmet Akdemir beyin ilgisini unutmamak gerekiyor. Ona çok teşekkürler. Kalan personel ise büfe tarafındaki aşçı arkadaşlar aşırı ciddiyetsiz bir şekilde çalışıyorlar örneğin öğlen büfesinin kapanmasına 5 dk kala sadece tatlı almaya gittim öncesinde yemek yememiştik tatlı bölümündeki arkadaş tamamını toplamıştı 2 pasta kalmıştı bunlar neli diye sordum bana dükkan kapandı cevabını verdi. Sadece alıp cıkacagımı söyledim baştan salma bir şekilde kesip tabağa koyup elime tutuşturdu. Uzatmamak gerekirse, Allah’ın verdiği deniz için manzara için gidebilirsiniz. Ama aç kalmak istemiyorsanız ve etil alkol tadındaki alkolleri içmek istemiyorsanız (bira dışında) tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 529birsenk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Eylül 2020

Merhaba Birsen Hanım,

Tesisimiz hakkında yazılan hem olumlu hem olumsuz yorumlar bizler için çok büyük önem teşkil etmektedir. Sizlerin düşünce ve önerileri tesisimizi sizin gözünüzden görme fırsatı sunmaktadır. Bu nedenle bütün olumlu ve olumsuz her yorumu titizlikle incelemeye almaktayız. Yorumunuzda da belirtmiş olduğunuz bazı hususlara değinmek isterim;

Yemeklerimiz hakkında yapmış olduğunuz düşüncelerinize istinaden tesisimizde bütün bar ve snaklarda atıştırmalıklar (pizza, hamburger, patates kızarması vb.) ana restoranda sabah, öğle ve akşam büfeleri, akşam yemeklerinde barbekü stantları, bunlara ek olarak ise 1 adet A'la Carte Restorantımız (Kebab) bulunmaktadır. Yemeklerimizden memnun kalmamış olmanız bizleri çok üzdü. Çünkü 2 haftalık geniş menüler halinde her damak tadına uygun olacak şekilde birbirinden yetenekli aşçılarımız tarafından büfeler hazırlanmaktadır. Farklı milletlerden birçok misafire ev sahipliği yaptığımızdan ötürü bu dengeye oldukça dikkat etmekteyiz.

Bizler için misafirlerimizin memnuniyeti çok önemli olduğundan sizlerin görüş ve önerileri dikkate alınacak ve incelenecektir.
Sizleri bir kez daha misafir etmek ve tüm hizmetlerimizi sunmak isteriz.

Saygılarımla

Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

2020 yılı seyahatlerim arasında bu yazın yıldızı Bodrum holiday. Covid-19 sürecini bu kadar kalabalık bir ekiple bu kadar başarılı bir şekilde yönetmek son derece büyük bir başarı. Otelde toplamda 4 gece konaklama gerçeklestirdim. Memnuniyet seviyem oldukça yüksek olduğundan sizlerle gitmeden yorumumu paylasmak istedik

En begendigimiz sey havuzdu ve cok temizdi. Otelde ilk günumuzden son gunumuze kadar bizimle ilgilenen son derece kibar ve guler yuzlu olan ve her problemimizle ilgilenen animator Dila hanim icin cok tessekur ederiz puanimiz 10.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler buse_259
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle kıymetli zamanınızı ayırarak bizimle paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için çok teşekkür ederiz. Bodrum Holiday Resort & Spa ekibi olarak bizleri çok mutlu ettiniz.

Sizleri tekrardan ağırlayabilmek dileğiyle,

Saygılarımla,

Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Arkadaşlarla beraber otelinize geldik. Güzel bir tatildi. Relaxta ki Kadir ve lobide ki Miraç gerçekten çok ilgiliydi. İşlerini hakkıyla yapıyorlardı. Çok memnun kaldık. Seneye Kadir ile Miraçı görmek için yeniden sizlerle olacağız. Onlara ve sizlere çok teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 337_ulea
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Management of Bodrum Holiday Resort - Bodrum Holiday Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle vaktinizi ayırarak, bizimle ve bizi ziyaret etmek isteyen misafirlerimizle, paylaşmış olduğunuz fikirleriniz için size teşekkür ederiz. Ekibimiz adına yapmış olduğunuz güzel yorumları departmandaki çalışma arkadaşlarıma ileteceğimi belirtmek isterim.

En kısa zamanda tekrar sizi aramızda görmek dileğimizle...

Saygılarımla
Genel Müdür
Bodrum Holiday Resort & Spa

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın