Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
25 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$205
Fiyata Bakın
Expedia.com
$203
Fiyata Bakın
ZenHotels.com
$168
Fiyata Bakın
Travelocity$203
Trip.com$204
Hotels.com$204
16 fiyatın tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.624)
Yorumları filtrele
1.624 sonuç
Gezgin puanı
913
354
194
80
83
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
913
354
194
80
83
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/1.624 yorum
21 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Toplam 2 gece kaldık beklentimiz karşılandı. Hizmet kalitesi iyi, müşteri memnuniyeti tam. Çalışanların yaklaşımı sıcak ve ilgili. Yöneticilerin müşteriye yaklaşımı iyi, dezavantaj olarak açık hava gösterilerinin olmaması üzdü. Tesis temiz hiyjen kuralları uygulanıyor.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler ahmet_C8965YT
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Eylül 2021

Değerli Ahmet Bey,

Otelimizi tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Hapimag Sea Garden Hotel'de aileniz ile birlikte güzel bir tatil yaşadığınızı duymak bizler için gurur verici. Sizlerin de tatilinizden keyif aldığınızı görmek bizlere ekstra motivasyon sağlamaktadır. Görüşleriniz ekip arkadaşlarımızla paylaşıldı.

Sizleri en kısa zamanda tekrar aramızda görmek dileğiyle,

Saygılarımızla,
Guest Relations Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Daha öncede bir çok kez tatil yaptım yamaya devam edeceğim bir tesis.başta olmak üzere müşteri ilişkileri Oktay bey şef Orhan beye çok teşekkür ediyorum harika insanlar alacart Cevat bey Ali bey İsmail bey çok mükemmeller Gürkan bey teşekkür ederim

Oda ipucu: Tercih edilmeli
Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Cansel C
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2021

Değerli Cansel Hanım,

Geri bildiriminizi paylaşmaya zaman ayırdığınız için ve personelimizden övgüyle bahsettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Hapimag Sea Garden Hotel'de tatilinizden keyif aldığınıza tanık olmak bizleri çok mutlu etti. Yorumlarınız ekip arkadaşlarımızla paylaşıldı.

Sizi en kısa sürede tekrar aramızda görmek bizim için bir keyif olacaktır.

Saygılarımızla,
Guest Relations Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

4-8 Eylül tarihleri arasında ziyaret ettik. Doğası otelin temizliği ve personellerin güler yüzlü olmasından çok memnun kaldık. Yusuf bey, Ali bey ve anastasia hanımın ilgisine ayrıca teşekkür ederim. Otel içerisinde bizi evimizde hissettiren bu sıcak karşılamayı gönül rahatlığıyla yaşabilirsiniz.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler b_rak966
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Eylül 2021

Değerli Büşra Hanım,

Otelimizi tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Güler yüzlü personellerimiz ile ilgili memnuniyetinizi kazanmış olmaktan dolayı gurur duyduk. Güzel sözleriniz ekip arkadaşlarımızla paylaşıldı.

Bir sonraki tatiliniz sizleri Hapimag Sea Garden Hotel'de tekrar ağırlamayı umut ediyoruz.

Saygılarımızla,
Guest Relations Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Doğası ve güler yüzlü personeli ile bize güzel bir tatil yaşatan Sea Garden ailesine çok teşekkür ederiz.
Yemek çeşitleri ve lezzeti de bizi fazlasıyla memnun etti. Guest Servis ekibi doğru yönlendirmeleriyle tatilimizi çok daha konforlu hale getirdi.
Kat Hizmetlerinden Zeynep hanım sayesinde tertemiz odamızda kendimizi evimizde hissettik.
Doğa dostu bir işletme olduğunu ve bunun için ne kadar çaba sarf ettiklerini öğrenince hayranlığım daha da arttı. Böyle bir işin maliyetinin ne kadar yüksek olduğunu da göz önüne alırsak, taktiri fazlası ile hakettiğini belirtmek isterim..
Seneye tekrar görüşmek üzere...

Oda ipucu: Şu sporlarıni mutlaka deneyimleyin
Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Denizarda48
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2021

Değerli Oktay Bey,

Tatilinizi Hapimag Sea Garden Hotel'de geçirmeyi tercih edip, yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Tatiliniz harika geçmiş olduğunu öğrenmek bizi çok mutlu etti, çalışanlarımızdan ve hizmet kalitemizden bahsetmeniz bize ayrıca sevindirdi. Sizlerden gelen bu olumlu geri dönüşler, severek yaptığımız işimizde bizlere ekstra motivasyon sağlamaktadır. Beğenileriniz tüm ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.

Bir sonraki tatilinizde sizleri tekrar aramızda görmeyi dileriz.

Saygılarımızla,
Guest Relations Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Hapimag’in daha önceki referanslarımıza dayanarak satın aldık.
6-11 tarihleri arasında konakladık. Fazla söze gerek yok. İşte artıları ve eksileriyle Hapimag;

Artılar

İnanılmaz yeşillik olmasi sizi mest edecek , ayrıca yeşil alanda güneşlenebileceksiniz fazlasıyla yeterli şezlong bulacaksınız.
Temizlik, odalar her gün temizleniyor bu konuda gayet memnun kaldık. Ortak alanlarda gayet temiz ve sterildi.
Shuttle hizmeti , bu alanda görev alan personel her daim
Güler yüzlü özellikle isminin Cemalettin olduğunu duyduğum abimiza her daim hoşgeldiniz, afiyet olsun, iyi yolculuklar gibi kibarlıkları eksik etmediğ için teşekkürler.
Tea house kısmında Sezer Bey’e arı gibi çalısıp yine de güleryüz ve yardımlarını esirgemediği icin tesekkurler.
Canlı müzik ( siz öneri sunmadığınız müddetçe her aynı şarkılar çalınıyor ancak özeliikle çarsamba cuma sunsette aksam Devrim beyi dinlemenizi oneririm cok eglencelidir)
Denizi güzel , yüzmeyi bilene… village kısmında yüzmeniz öneridir.

Eksiler
Otele 10 gibi ulaştık odamız hazır değildi ve kahvaltı sonrası üzerimizi giyinecek bir yer rica ettik. Yaka kartında Kumru adını gördugum resepsiyon şefi lavaboda değiştirebileceğimizi söyledi. Bavulumuzu nerede acacagiz dedik elimden gelen bu kadar dedi.

Ala carte fiyaskoydu. Otelde 3 adet restoran bulunuyor. Laguna , merhaba ve muhit . Ala carte hakkinizi otel belirliyor bu da muhit restoranda oluyor. Hayatimda yedigim en kotu mezeyi yedim. Ne tat var ne tuz… Masaya servis acilisi bilmeyen 17-18 yasinda personeller var otelde. Tuzu ekmegi suyu tek tek siz istedikce getiriyorlar.
Ala carte kismindan daha memnun ayrilmaniz gerekirken mutsuz ayriliyorsunuz. Diger restoranlar ucretli bu arada…

Yemeklerde genel bir cesitlilik sorunu var hergun ayni yemekler cikiyor. Ayrica personel eksikligi var 1 personel 3 tezgaha bakiyor. Yemeklerde ve masada tuz sorunu cok fazla var.

Mini bodrum kismi var, bu kisimda agora bar buluyor bu kisim iyiydi . Dondurma yedik ve bu ucretli olarak yansitildi. Yani bu kadar para verip dondurmak ucreti odemek komik oluyor. Bar kismi ucretsiz bu arada.

Otelde herşeyin ekstra olup olmadigini sormalisiniz ornegin canli muzik yapan Devrim bey yarin Lagunadayim su saatte diyor Lagunaya aksam gidiyorsunuz ve ucretli bilgisi veriliyor gibi…

Deniz, hotel kisminda ki deniz cok dalgali arada bir sansiniza sakin oluyor biz village kismini kullandik. Orada hersey ekstra icecek vs gibi.

Sahilde snack yok. Shuttle ile restoran kismina gidip atistirabilirsiniz.

Sunset bar, otelin bar kismi. Barmeni yok, var da barmen statusu yok yine genc personel beylis, alkollu kokyeyl derseniz yapiyor ama otesi yok. Birkac koktely sorduk bilmiyordu basit seyleri biliyor.

Bu oteli bir tık indirimli almıştık sezon fiyatına göre ancak otel asla 7-10 bin baremini haketmiyor fiyat olarak. Cunku 5 yildizli otele gore detaylari onemsememis ve bu detaylarda bogulan bir otel.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler merveakogul
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Eylül 2021

Merhaba Merva Hanım;
Değerli yorumlarınız ve tavisyeleriniz için çok teşekkür ederiz. Eksiklerimiz paragrafındaki bazı yanlış anlaşmadan kaynaklı durumlar için kısa pylaşımlarda bulunmak isteriz.

- Saat 10:00 da odanızın hazır olmaması otelcilikde normal bir durumdur. Misafir kabul saati 14:00 ile başlar. Biz elimizden geldiğince doluluk durumuna ve müsaitlik durumumuza göre misafirlerimizi erken almaya özen gösteriyoruz. Erken girme talabinize karşılık size oda alternatifi sunulmuş ancak siz beklemeyi tercih etmişsiniz.

-Pandemi döneminde gerekli hijyen koşullarını daha iyi sağlayabilmek için yiyecek hizmetini tek noktadan vermekteyiz.

- Denizin dalgalı olmasındaki doğa olayı için malesef yapabileceğimiz birşey yok. Ancak Tatil köyündeki plajımızı siz değerli misafirlerin kullanımına ücretsiz sunmaktayız.

- Village kısmında üyelik esaslı farklı bir işletim sistemi vardır. Ancak otel misafirlerimize deniziyle, havuzuyla hizmet vererek, Bodrum yarımadasında en geniş sahil kullanım hizmetini siz değerli misafirlerimize sunmaktayız.

- Serviste ve yemeklerimizde yaşadığınız memnunyetsizliği ilgili departmanlarımızla paylaştığımızı bilmenizi isteriz.

Doğamız, çevre dostu işletme olma yönündeki ( aldığımız mavi bayrak, yeşil anahtar sertifikaları ..) çabalarımızla diğer 5 yıldız otellerden çok daha önde ve farklı konumda olduğumuzu özellikle belirtmek isteriz. Sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
Guest Servis

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın