Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Şimdi yer ayırtın! Bu otel tamamen dolmak üzere.
Destinia.com
$2.134
Fiyata Bakın
01.11.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
ZenHotels.com
$2.258
Fiyata Bakın
Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
12 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.613)
Yorumları filtrele
1.613 sonuç
Gezgin puanı
905
353
193
80
82
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
905
353
193
80
82
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/1.613 yorum
4 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Önceki yorumumda belirttiğim aksaklıklar büyük oranda giderildiği için yorumumu güncellemek istedim. Öncelikle biz bu otelin doğasını ve denizini çok seviyoruz. Hsonu dönemlerinde yoğunluk nedeni ile aksamalar olsa da hiçi otel çok keyifli. Yemek hizmetleri ve lezzetleri geçen yıla göre geliştirilmiş. Alakart ve ana restoran Çalışanları çok kibar, severek güleryüzle çalışıyorlar. Seneye görüşmek üzere Hapimag.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler altugosken
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Eylül 2021

Değerli Altuğ Bey,

Otelimizi tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı güncellediğiniz için çok teşekkür ederiz. Hapimag Sea Garden Hotel'de aileniz ile birlikte doğa ile içiçe huzurlu bir tatil yaşadığınızı duymak bizler için gurur verici. Sizlerin de tatilinizden keyif aldığınızı görmek ve özellikle F&B konseptimiz ile ilgili güzel yorumlarınıza tanıklık etmek bizlere ekstra motivasyon sağlamaktadır. Görüşleriniz ekip arkadaşlarımızla paylaşıldı.

Sizleri en kısa zamanda tekrar aramızda görmek dileğiyle,

Saygılarımızla,
Guest Relations Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel kısmında 3 gece 4 gün konakladık. Genel olarak iyi bir otel olduğunu söyleyebilirim.
-Denizi güzel, temiz ancak çok dalgalıydı. Sol taraftaki iskeleden girerseniz büyük büyük balıklarla birlikte yüzebilirsiniz :)
-Çimen, iskele, kumsalda bol bol şezlong var. Şezlong savaşlarına gerek kalmıyor :)
-Yemeklerini beğendik, özellikle de dışarıdaki ızgara bölümündekileri.
-İçecek, atıştırmalıkların hepsi kaliteliydi.
-Odalar eski ama çok temiz ve güzeldi.

Eksilerine gelecek olursam;
-En önemli sorun, iskele merdivenlerine kaymaz halılardan koyulmamış. Bu yüzden de merdivenler inanılmaz kaygan. Arkadaşım kayarak düştü ve ciddi şekilde yaralandı. Ucuz atlattık diyebilirim, kafasını vursa çok daha kötü bir durum da olabilirdi. Ayrıca acil bir durum olduğu galde doktor muayene ücreti talep edildi.
-Restaurant harici her şey self servis. Plajdan yürüyerek gidip her şeyi kendiniz almanız gerekiyor. 5 yıldızlı bir otelle bu konsepti bağdaştıramadım.
-Personel sayısı ciddi derecede az. Uzun süre beklemeniz gerekebiliyor. En az iki katına çıkartılmalı diye düşünüyorum.

Son olarak restaurant bölümündeki Meltem Koçak Hanım’a özellikle teşekkür etmek istiyorum. Tabiri caizse arı gibi çalışıp üç garsonun yaptığı işi tek başına yapıyor :)

Oda ipucu: İskelelerdeki merdivenlerden inerken çok dikkatli olun
Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler aykutcanturk
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2021

Merhaba Aykut Bey;

Yapıcı eleştirileriniz için çok teşekkür ederiz. İskele merdivenlerini önümüzdeki sene değiştireceğiz. Sezon sonuna kadar da merdivenlerin düzenli temizliği ile kaygan zemin oluşumu engellenecektir.
Arkadaşınızın yaşamış olduğu duruma çok üzüldük. Bu tür oluşan sağlık sorunlarında Otelimiz doktor hizmetini ücretsiz vermektedir.
Misafirlerimizin yürüme mesafesini kısa tutmak amacıyla Plajımızda iki noktada barımızdan içecek hizmeti sunmaktayız. Ancak bahsettiğiniz konu için çalışma yaparak geliştirmeye çalışacağız.
Sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eksileri : Animasyon bana göre zayıftı, tavla dart, bocca gibi basit oyunlar var.

Plajda servis yok, kendiniz kalkıp alacaksınız ve sıraya girip bekleyeceksiniz.

Plajda yiyecek ikramı yok. Beş çayı ve ikramı yok.

Otel yapı olarak eski 25 yıllık ancak temiz ve bakımlı, beni çok rahatsız eden bir durum olmadı

Artıları :Odamızın konumu iyiydi, denize yürüyerek 3 dakikada ulaşabiliyorduk.

Deniz muhtesem, doğa muhteşem, snorkelle çok keyifli vakit geçirebilirsiniz.Tabi yüzme biliyorsanız :)

Bodrum merkeze yakın.

Havlu işi kartsız çok iyi hizmet.

Lux segment alkollü içecekler ücretsiz.

Rafine yemek zevkleri olan biriyim, yemekler güzel, tatlılar daha da güzel. Baklava meşhur baklavacılar kadar iyi.

Restoranda anlık yoğunluk oluyor bir kaç personel dışında herkes koşuşturma halinde restoranda bize çoğunlukla hizmet veren Fatma hanıma (soyadını bilmiyorum), restoran açık büfede yemek seçimi konusunda yardımcı olan Mustafa Kocaköse' ye ve shuttle hizmetinde tüm gün güler yüzü ile bizi taşıyan Celalettin Nacar beye ve bize hizmet eden tüm çalışanlara teşekkür ederim.

Tekrar gelirmiyim, gelirim

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Navigator24834007273
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2021

Merhaba Ahmet Bey;

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Plajımızda misafirlerimizin yürüme mesafesini kısaltmak için iki adet barımızdan içecek servisi yapmakta olup, yorumunuz dahilinde iyileştirmek için yeni tedbirler alacağımızı bilmenizi isteriz.
Pandemi koşullarında, gerekli sağlık şartlarını sağlayabilmek için yiyecek noktalarını tek bir noktada topladık.
Sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız. Saygılarımızla Guest Relation ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hapimag sea garden Resort için, tanıdık vasıtası ile otelin sahibi ile iletişime geçildi. 21-26 Ağustos tarihi için toplam 4 yetişkin olmak üzere 2 oda rezervasyon edildiği söylenildi. Tanıdık vasıtası olduğu için indirimli fiyat uygulandığı ayın 15'inde rezervasyon girişi yapılacağı belirtildi. Ödeme olarak otel çalışanı olduğu belirtilen m**a*** adına 4 farklı EFT ile toplamda 3800₺ ödeme yapıldı. Otel sahibinin sözde mesajları ödeme için yazdığı mesajları elimde bulunuyor. Fakat ne otele rezervasyon yapıldı ne de otel sahibi iletişime geçiyor. Üstelik otelde ödeme yaptığımız isimde çalışan da yokmuş. İade ödemesi de hala yapılmadı. İki hafta geçecek iade isteği üzerinden. Bu sabah itibari ile durum savcılığa bildirildi. Gerekli evraklar deliller ile şikayet edildi. Tüketici hakem heyetlerine ve ayrıca gerekli sosyal medya olsun haber kanalı olsun hepsinde de durumu dile getireceğim.

Oda ipucu: Tam anlamı ile dolandırıcı bi otel. Savcılıkta hakkımı sonuna kadar arayacağım
Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler buseince1903
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Eylül 2021

Merhaba Buse Hanım,

Öncelikle yaşadığınız olaydan dolayı üzüldüğümüzü bilmenizi isteriz ancak hizmeti satın aldığınız ve ödeme yaptığınız kişi ya da kişilerle ilgili Hapimag'ın herhangi bir ilgisi yoktur.

İlgili başvurunuzu yetklili mercilere yaparak hukuki süreci başlatmanızı ve sizi daha önce de bilgilendirdiğimiz üzere diğer misafirlerimizi yanlış yönlendirmemenizi rica ederiz.

İyi günler dileriz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Çalışanlar çok çalışmasına rağmen yüzünden gülümse eksik olmuyor özelikle sunsette çalışan doğan ve Sezer beyin yardım severligi çok hoşumuza gitti ailecek ama verdiğimiz paraya değmiyor malesef......

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler hasankerimt
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Sea Garden - Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Eylül 2021

Değerli Hasan Bey,

Yorumunuz için teşekkür ederiz. Personelimizi özenle seçmekteyiz. Şirket içi eğitimlerimizle sezona iyi bir başlangıç yapmaları için onları özenle hazırlamaktayız. Personellerimiz bizimle uzun süreli çalışmaktadır. Hizmet sektöründe insan faktörü çok önemli. Taleplerinizi karşılayamadığımız için çok üzgünüz.

Sizi tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,
Guest Service Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın