Değerli Misafirimiz Ayferakbas,
Öncelikle DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista’da gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız hakkındaki düşüncelerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.Kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi sizlere yaşatamamış olmamızdan dolayı üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz.
Geribildiriminizde paylaşmış olduğunuz konular otel yönetimimiz ve ilgili departman ile paylaşılmış olup konu ile ilgili gerekli aksiyonların alındığını bilmenizi isteriz.Ayrıca vermiş olduğunuz iletişim bilgilerinden tarafınızla iletişime geçilerek belirtmiş olduğunuz konular ile ilgili detaylı bilgiler verilmiştir.
Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,,
Hazım Erceylan
Önbüro Müdürü