Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
10 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$216
Fiyata Bakın
Expedia.com
$216
Fiyata Bakın
Agoda.com
$173
Fiyata Bakın
Priceline$239
Trip.com$196
travelup.com$246
19 fiyatın tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (923)
Yorumları filtrele
994 sonuç
Gezgin puanı
742
170
48
26
8
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
742
170
48
26
8
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/994 yorum
8 Aralık 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Pozitif enerjisinin bana iyi geldiğine inandığım otel. Her geldiğimde sakin ve huzurlu ortamı ve güzel enerjisiyle bizi karşılayan Bahri,muhammed,hüseyin ve tüm personele nazik yardımları için teşekkür ederim. Antalyadaki otelleriyle keşfettiğim bu harika oteli sonradan ziyaret etme şansını buldum. Her gittiğimde şöminesinden ayrılamıyorum. Eşsiz bodrum manzarasına sahip. Yemek kalitesi mükemmel. Şef harika balık ve çökertme kebabı yapıyor. Glutensiz seçeneklerde var. Çok teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Konaklama tarihi: Aralık 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler muge_guvensal
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Canan Benli - The Marmara, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Aralık 2021

Müge Hanım,
Öncelikle değerlendirmeniz ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizlerin memnuniyeti bizler için öncelikli motivasyon kaynağıdır. Geribildirimlerinizi ilgili departmanlar ile paylaşacağız.
Önümüzdeki günlerde sizi tekrar The Marmara Bodrum'da ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Canan Benli
Satış Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı

Sevgili İlgililer,

Turizm ve Otelcilik İşletmeliğin’den mezun olan ve zor beğenen şahsım The Marmara Bodrum
otelinden ve inanılmaz başarılı memnun kalmıştır.
Başta Otel Yöneticileri ve Ekipleri sizi hemen aile zihniyetleri ile karşılayıp ağırlamaktadırlar

Medeniyet Detaylarda saklı olup, anlatmayayım gidin ve deneyimlerin lütfen…

Yürekten Teşekkürlerim ile
Nedim AKBAYRAK
Ömer Kenan ATAOĞUL
Canan BENLİ

Öykü ARIKAN
Günsu AYTAÇ
Hilal DALCI
Fırat TEMEL
Resepsiyon :Ahmet Bey – Can Bey
Banket & Rest: Muhammed Bey – Ali Berkay Bey – Mustafa Bey – Bahadır bey – Bahri Bey
House K.: Şükran hn ( oda hijyen max.)
Spa & Fıtness : Perran Hn - Selim Bey
Ve İsmi sayamadığım Tüm Resepsiyon – Banket – HK – Güvenlik arka planda bulunan tüm aile üyeleri.

Saygılarımla,
Yonca a.benli ( 0532 – 635 5739 ) teyid ve tavsiye için…

Oda ipucu: tüm odalar muhteşem
Konaklama tarihi: Kasım 2021
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler damavespa
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Canan Benli - The Marmara, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Kasım 2021

Değerli Yonca Hanım,
Öncelikle değerlendirmeniz ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizlerin memnuniyeti bizler için öncelikli motivasyon kaynağıdır. Geribildirimlerinizi ilgili departmanlar ile paylaşacağız.
Önümüzdeki günlerde sizi tekrar The Marmara Bodrum'da ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Canan Benli
Satış Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Ekim 2021 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos ayında 3 gece konakladık.

Konumu çok güzel, sakin ve kargaşadan uzakta. Özellikle kale manzarası gündüz ve gece ayrı güzellikte.

Otelde yatay yerleşim nedeniyle asansör olmaması pandemi açısından çok olumlu bir nokta. Ayrıca, tüm personel maske konusunda çok dikkatli, hepsi de maske takıyor. Ancak, yabancı müşterilerin kapalı alanlarda maske takmaması ve kahvaltı kuyruğunda mesafeye dikkat etmemesi olumsuz bir durum. Turistlerin bu konularda uyarılması gerekir. Ek olarak, açık hava olmasına rağmen restoranda masalar arasındaki mesafelerin daha fazla olmasında yarar var.

Yemekler çok güzel. Şarap menüsü çok iyi.

Servis oldukça hızlı. Çalışanlar çok ilgili ve samimi.

Keyifli ve sakin üç gün geçirdik ve mutlu ayrıldık. Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler AliErgun
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Canan Benli - The Marmara, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ekim 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle değerlendirmeniz ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizlerin memnuniyeti bizler için öncelikli motivasyon kaynağıdır. Geribildirimlerinizi ilgili departmanlar ile paylaşacağız.
Önümüzdeki günlerde sizi tekrar The Marmara Bodrum'da ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Canan Benli
Satış Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel temizligi odalarin manzarasi çalisan elamanlarin guler yuzu gercekten icten samimi iş bilirligi resepsoyonistinden müdürüne servis elemanlarin dan bahçıvanina guler yuzleriyle otel kendini evinde hisetdirtiyor, guzel yemekleri cesitli koktyl sarap menusuyle harika bodrum da boyle bir mekan otel hizmetde olmasi kendin den kalitesinden ödün vermediği için teşekkürler,,,,

Oda ipucu: Ne zaman gelsem hep memnun ayrildim gelin keyfini çıkarın,,,
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Ediz E
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Canan Benli - The Marmara, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Temmuz 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle değerlendirmeniz ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizlerin memnuniyeti bizler için öncelikli motivasyon kaynağıdır.
Önümüzdeki günlerde sizi tekrar The Marmara Bodrum'da ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Canan Benli
Satış Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hafta sonu eşimle kafa dinlemek için 2 gece konaklama yaptık yemekler idare eder, kahvaltı böyle bir otel için çok daha iyi olması gerekirdi, yataklar uzun süre kullanılmış ortaları çökmüş yastıklar incelmiş ve rahatsız edici. Manzara harika, gerçekçi ama kötü yorumu bırakma nedenim bizden sonra konaklayacak olanların na memnun olmamaları için, otel için faydalı olacağını düşünüyorum. Umarım dikkate alınır.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 35g_khank
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Canan Benli - The Marmara, Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mart 2021

Değerli Misafirimiz,

The Marmara Bodrum hakkındaki yorumunuz için teşekkür ederiz.
Geri bildirimlerinizin tarafımızdan titizlikle değerlendirildiğinden emin olabilirsiniz.
Değerli geri bildirimleriniz hizmet kalitemizi arttırmada bize çok faydalı olduğu için teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Sizleri The Marmara Bodrum'da tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımla,
Canan Benli

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın