Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Bodrum
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (97)
Yorumları filtrele
97 sonuç
Gezgin puanı
44
21
8
12
12
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
44
21
8
12
12
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/97 yorum
4 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yaklaşık 2 hafta ailecek kaldık. Genel olarak bir kanalizasyon kokusu olduğunu söyleyebilirim. Klimaların filtreleri çok pisti ve çalışan arkadaşlar hiç güler yüzlü değillerdi. Otopark var ama çok yetersiz. Araçları ücretli veya dışarı park etmek zorunda kalınıyor. Tesis fena değil ama başkaları işletmediği sürece gidilmez.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Marfb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

5 yıldır yeni işletme ve 13 yıldır eski işletme ile tam 18 yıldır müşterisi olduğumuz müessese. Otel konumu ve ergonomisi ile yıllardır bizi kendine bağlamıştı. Fakat huzurlu bir tatil için otelin konumunun yeterli olmadığını, aslında tatil planı yaparken otel işletmecilerininde mutlaka değerlendirilmesi gerektiğini öğrendik bu sene.
Oysaki geçen sene; personelin otel dışı müşteriye satmak için ayırdığı şezlong yüzünden yatacak bir şezlong bulamayışımızı, saat 18:00 de tam keyif yapmak için uzandığım şezlongdan yaka paça kaldırılmamızı (masa atılıp akşam yemeğine hazırlanacakmış), denizde olduğum zamanlarda masa atılacak diye havlularımın habersizce alınıp kaybolmasını, bu sene odaların feci şekilde lağım kokmasını, otele ait otoparkta dışarıdan gelen müşterilerin araçlarınında ücretli alınması yüzünden gece gündüz aracımıza yer bulamayışımızı, klima filtreleri yüzünden hasta olduğumuzu tespit edip filtreleri kendimizin temizlemesini, tasarruf etmek amacı ile kapı kilidi ile elektriği çalıştıran kartların leyim ile birbirine bağlanmasını ve olası bir tehlike sonucu ( deprem, yangın, hastalık) anahtar kart okuyucuda asılı olduğu için kilitli kapıyı açamayacak oluşumuzdan doğan hayatımızın tehlikeye atılma riskini, otel işletmecisi Yıldıray Bey’in apartların üzerinde yapılmış dairesinden gelen rahatsız edici sesleri 18 yıl hatırına sorun etmeyip, dile getirmemiş sanki ev sahibi gibi kendimizce halletmiştik. Ta ki Yıldıray Bey’in bu sene tarafımıza yapmış olduğu asılsız ve haksız söylemlerine kadar.

Özetle şunu söylemek isterim harika bir mekan süper yiyecekler, lüks odaların olduğu yerlere bile gitseniz işletmecisinden, garsonuna aldığınız hizmette sıkıntı varsa o en güzel yer dar gelir size. Bunu Daphnis Otelde yaşamış bir müşteri olarak söylüyor ve işletme değişmediği sürece 18 yıllık anılarımızı maziye gömüp, her sene otele kazandırdığımız dostlarımızda dahil olmak üzere ( ki azımsanacak sayıda değiller üç ayda iki apartı sadece tanıdıklarımızın kapattığını hesap ettik geçen gün) hiçbirimizin buraya gitmeyeceğini burdanda bir kez daha yinelemek isterim.

Bilginize,

Saygılar...

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
3  Teşekkürler sedartar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bu yaz başında hıdırellez şenliği için gelmiştik ilk defa. Daha sonra yine İstanbul dan misafirlerinizle haziran ayında denize girmek için gelmiştik çok beğendiğimiz için işletmeyi. Fakat bugün denize girmek için yine geldiğimizde otoparkın birden ücretli olduğunu öğrendik. Denize girmek için için geliyorum, yiyip içeceğim fakat geldiğim işletmenin otoparkına 20TL ödeyeceğim. Ben hayatımda böyle saçmalık görmedim. Bu uygulamaları yüzünden bir daha asla gelmeyeceğim kimseyede tavsiye etmeyeceğim. Bu resmen terbiyesizlik, adam soymacılık. Belki 3 günlüğüne tatile gelen insanları mecbur bırakıp kazıklayabilirsiniz ama bodrum da yaşayanları kazıklayamazsınız, yemezler!

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
1  Teşekkürler 6besteb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü daphnis2015 - Daphnis Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Ağustos 2019

Merhaba,

Belirttiğiniz gibi Ağustos ve bayram dönemi haricindeki yoğunluğun az olduğu dönemlerde tüm müşterilerimiz otoparkımızdan ücretsiz yararlanıyorlar. Bunun nedeni park alanımızın o dönemlerde talebi karşılayabiliyor olması. Ancak yoğun dönemlerde önce bir konaklama tesisi olduğumuz için oda misafirlerimizin araçlarına öncelik vermek durumunda oluyoruz. Çünkü sizin de belirttiğiniz gibi tatile gelen misafirlerimize bu hizmeti vermek durumundayız. Bunun yanında sadece plajı kullanmak için gelen misafirlerimize de park alanı sağlamak için çevremizdeki park alanlarıyla anlaşarak onlara vale ve otopark hizmeti vermemezlik etmiyoruz. Bunun da maddi bir bedeli oluyor doğal olarak. Eğer bu hizmeti vermiyor olsaydık aracınızı otoparka alamıyor ve sizi belki de 2 sokak uzağa aracınızı bırakmak durumunda bırakıyor olacaktık. Ancak biz bunu tercih etmeyerek aracınızdan otelinizin girişinde inebileceğiniz ve tekrar aynı noktadan teslim alabileceğiniz bir hizmeti 20₺ karşılığında vermeyi seçtik. Terbiye ve soygunculuk konularına bakış açınızın bizimle örtüşmediği çok açık bir şekilde ortada. 60 kişinin 250'den fazla misafire hizmet vermeye çalıştığı bu yoğun dönemde insanları bu kadar büyük suçlarla suçlamak sizce ne kadar doğru takdiri size bırakıyoruz. Sağlayabildiğimiz imkanlar sizi mutlu etmiyorsa, tesisimize yeniden gelmemeyi tercih edip, hakarete varan cümleler kurmamanız daha iyi olabilirdi.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Daphnis gerçekten mükemmel bir butik otel. Ancak bu sene diğer senelerden farklı olarak otel&apart kısmı ile mutfak&bar kısmı ayrı işletmeler şeklinde hizmet veriyordu. Otel işletmeciliğinden oldukça memnun kaldığımı belirtmek isterim. Ancak mutfak çok kötüydü. Kahvaltı büfesi zayıftı, atıştırmalık yiyecekler lezzetsizdi. Bu tesise gidenler iyi bilir öğle yemeği menüleri oldukça geleneksel ve lezzetlidir. İlk defa bu sene öğle yemeği menüleri de iyi değildi. Aslına bakarsanız eğer denizi birinci sıraya koyuyorsanız türkbükündeki en iyi 5 yerden birisi. Odaların temizliği çok iyi. Apartlar çok kullanışlı. Gastronomi önceliğinizse tavsiye edemeyeceğim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler gokcangursoy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü daphnis2015 - Daphnis Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Ağustos 2019

Gürcan Bey merhaba,

Değerli yorumlarınızı paylaştığınız için çok teşekkür ediyoruz. Gereken notları aldık. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Artıları oldukça fazla olan bir otel. Yok mu eksi yönleri? Var tabiki de.
Şöyle ki;
Otel çalışanları çok ilgilililer.
Resepsiyon da Sediye ve Güniz Hanım iz bırakan kişiler.
Restaurantta Uğur ve Ali Can Bey problem çözme odaklılar.
Yüksel Bey. Tarz bir kişilik ama gördüğüm kadarıyla çok çalışkan biri.
İskeleye güleryüzle hizmet veren Halis Bey i de unutmamalıyım.
Oda mın temizliğini yapan Gül Hanım a teşekkür.
Otelin konumunu çok beğendim.
Restaurantın menüsünü ve yemeklerin lezzeti oldukça yerindeydi. Fiyatlar bölgedeki diğer mekanlar ile karşılaştırıldığında normal geliyor.
Şansınız yerinde ise rüzgarda ters esmiyorsa deniz çok güzel.

Otelin eksi yönleri ise, otopark alanının yetersiz olması. Bu eksikliği vale ile çözmeye çalışmışlar.
1+1 apart giriş katlarında az da olsa bir rutubet kokusu var.

Çim alan, sahil ve iskele de şezlong sayıları yeterli olsa da geceden yer kapma mücadelesi yapan müşteriler ortamı biraz geriyor.
Pet dostu otel olması güzel. Hayvansever olmayan müşteriler bu durumdan mutlu olmayabilir. Benim ise dikkatimi çeken bir olumsuz durum ise köpekleri ile gelen bazı ailelerin tavırları. Restaurant alanı içinde bazı mobilyaların ayağına işeyen köpeklerine göz yummalarını hoş karşılamadım. Bu sorunun temel kaynağı o köpeklerin sahipleri.
Mutlu ayrıldığım Daphnis Hotel e seneye tekrar gideceğim.
Umarım bu seneyi tekrar yaşarım.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler 1907mehmetugur
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü daphnis2015 - Daphnis Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Ağustos 2019

Değerli vaktinize ve açık sözlülüğüne çok teşekkür ediyoruz. Evcil hayvanı ile gelen misafirlerimiz konusunda bundan sonra daha dikkatli olacağız. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın