Sayın Mendoglu;
Öncelikle, otelimizde konakladığınız ve deneyimlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Otelimizin merkezi konumunu ve sunduğumuz mekanları beğenmiş olmanızdan memnuniyet duyduk. Ancak, konaklamanız sırasında yaşadığınız olumsuz deneyimlerden dolayı üzüntülerimizi ifade etmek isteriz.
Erken giriş talebinizle ilgili yaşanan aksaklıklar için içtenlikle özür dileriz. Konferans yoğunluğundan dolayı sizlere yardımcı olamadık ve bu durumdan ötürü yaşadığınız rahatsızlık için üzgünüz. Gelecekte benzer durumların yaşanmaması adına gerekli önlemleri alacağımızı bilmenizi isteriz.
Oda ve yatak konforu konusunda beklentilerinizi karşılayamadığımız için de üzgünüz. Bu konudaki geri bildiriminiz bizim için çok değerli olup, odalarımızın ve yataklarımızın kalitesini artırmak için dikkate alınacaktır. Kahvaltı çeşitliliği konusunda da iyileştirmeler yaparak misafirlerimize daha iyi hizmet sunmayı amaçlıyoruz.
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek adına geri bildirimlerinizi dikkate alacağız. Ankaraya bir sonraki ziyaretinizde, sizi tekrar ağırlayabilmek ve bu sefer beklentilerinizi karşılamak için elimizden geleni yapacağımızı belirtmek isteriz.
Görüşleriniz ve anlayışınız için tekrar teşekkür eder, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
Grand Mercure Ankara