Merhaba, öncelikle her iki ayda bir Ankara’ya iş seyahatim için geldiğimden bana en yakın konum olarak eski adıyla Anadolu otel, şimdi ki adıyla Grand Mercure olan otelde kalıyorum. 16 Mart 2022 tarihide otele giriş yaptığımda Grand Mercure olduğunu farkettim. İlk başta çok şaşırdım bilmiyordum çünkü ama içeri girdiğimde iyi ki değişmiş dedim.
Çalışanlar çok sıcak kanlı, güleryüzle ve çok nazikler.
Benim için önemli olan bir kaç şey vardır, bunlar şu şekildedir karşılama ve hizmet.
Otelin her yerinde özelikle kahvaltı salonunda çalışan insanlar çok sıcak kanlı çok yardımsever ve nazikler. Çevre kontrolleri o kadar iyi ki tamamen müşteriye odaklılar. İhtiyacı karşılamak için hazır bekliyorlar.
Burada bir çalışanınıza dikkat çekmek istiyorum. Kahvaltı salonunda çalışan Beyza Hanım gerçekten çok güleryüzle ve müşteri odaklı böyle bir çalışanınız olduğu için çok şanslısınız.
Bir sonraki Ankara iş seyahatinde Grand Mercure de kalacağım hatta her iş seyahatimde Grand Mercure de kalmaya devam edeceğim.
İnsan odaklı çalışan ve tamamen hizmet adı altında çıktığınız bu yolda sizlere hayırlı olmasını diliyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Hizmet için teşekkür ediyorum.