Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (122)
Yorumları filtrele
122 sonuç
Gezgin puanı
63
41
11
2
5
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
63
41
11
2
5
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/122 yorum
14 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelde 4.kez kaliyorum .Hicbir kalisimda da sorun yaşamadım..kalvalti dahil kaldigim donemler de oldu kahvaltida iyiydi.suan covid dolayisiyla kahvaltısız secenegi sectim zaten balgat ta otel ve bir sokak altinda yemek icin her seçenek mevcut.. otelin sessizligi guzel..sosyal mesafe mevcut .yerler isaretli... hes kodu kullaniliyor giriste hes kodlarinin kontrolu mevcut..fiyati pahali diyenler var mevcut konumu temizligi gayet iyiyken ve ankara baska yerlerde kalmis biri olarak yaziyorum fiyati da normal..gelip kalinabilir..calisanlar gayet yardimci ve egitimliler...turizm sektorunun en üst duzey otellerinde birinde calismis biri olarak bunlari söylüyorum.yemek menüsü hakkinda bi yorumum yok cunku denemedim denedigimde onlar hakkindada bilgi verecegim..biraz önce klimayla ilgili bi problem yasadik yardimci olmaya calistilar klimalarin merkezi olarak calismasi eksi bi puan tabii istedigimiz derece ye gelmedi fakat bundan puan kırmayacağım otel odasinda icki tarzi minibar isteyenler bu oteli bilmiyorlar demektir oteli arastirirsaniz en azindan odalarda icki bulunmadigini anlarsiniz isteyene ayrica servisi var mi onun hakkinda herhangi bi bilgim yok

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
4  Teşekkürler Nhlykdk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Abidin Akpınar - Metropolitan Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ekim 2020

Sayın Nhlykdk,

Konaklamanız için Metropolitan Hotels Ankara’yı seçtiğiniz ve deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini ve konforunu sağlamak ekibimizin en önemli amacıdır. Konaklamanız sürecinizde beklentilerinizi karşılayabildiğimizi ve sunmuş olduğumuz hizmetten memnun kaldığınızı duyduğumuz için çok mutlu olduk ve onur duyduk. Ankara'ya geldiğinizde sizi yeniden ağırlamaktan mutluluk duyacağız. Saygılarımızla Abidin Akpınar

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

5 gece kaldım, otelde sigara içme alani olmaması kötüydü. Onun dışında çalışanlar güzel yüzlü, açık büfe kahvaltısı gayet güzel, bazu yorumlarda dezenfektan yok demişler ama sanırım bu sorun çözülmüş. Ve maalesef internette biraz sıkıntı vardı. Otel internetini 4. Kattan hiç kullanamadım. Bunlar dışında sanirim bu zamana kadar kaldığım en temiz otellerden biriydi diyebilirim.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler hayatt_sokaktta_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Abidin Akpınar - Metropolitan Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Sayın Seher,

Konaklamanız için Metropolitan Hotels Ankara’yı seçtiğiniz ve deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini ve konforunu sağlamak ekibimizin en önemli amacıdır. Konaklamanız sürecinizde beklentilerinizi karşılayabildiğimizi ve sunmuş olduğumuz hizmetten memnun kaldığınızı duyduğumuz için çok mutlu olduk ve onur duyduk. Ankara'ya geldiğinizde sizi yeniden ağırlamaktan mutluluk duyacağız. Saygılarımızla Abidin Akpınar

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalarda dezenfektan yok. Kahvaltı açık büfe herkes herşeye dokunuyor. Restoran masalarında da dezenfektan yok. Çok streil değil. Ayrıca odalarda bulunan cam şise su dan bile para alıyorlar. Bir daha tercih etmem.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler ohypatew
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Abidin Akpınar - Metropolitan Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Eylül 2020

Sayın Onur,

Konaklamanız için Metropolitan Hotels Ankara’yı seçtiğiniz ve deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Öncelikle belirtmek isteriz ki; otelimiz Covid-19 önlemleri kapsamında gerçekleştirilen tüm denetimlerden başarıyla geçmiş ve Güvenli Turizm Sertifikasını almaya hak kazanmıştır.

Otelimizin ortak kullanım alanlarında sensörlü dezenfektan cihazlarımız mevcuttur. Ayrıca restoranda bulunan masaların üzerinde %70 alkol içeren dezenfektan mendilleri de bulunmaktadır. Kahvaltı büfesinde, görevlilerimiz sürekli misafirlerimizin istekleri/yönlendirmeleri doğrultusunda hizmet vermektedir. Misafirlerimizin açık büfeyle teması kesinlikle yoktur.

Odalarımızda, misafirlerimizin ücretsiz kullanımı için iki adet pet şişe su bulunmaktadır. Sizin tüketmiş olduğunuz cam şişe sular ise mini bar dolaplarında bulunduğundan dolayı ücretlidir. Mini bar fiyatlandırma bilgisinde de cam şişe suların ücretli olduğu bilgisi yazmaktadır.

Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla

Abidin Akpınar

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ankara'nın en seçkin Aile otelinde kalmak gerçekten keyifliydi... Temiz ve hijyen anlamında 4/4 'lük bir oteldi diyebilirim... Ankara gerçekten bir " BAŞKENT" Ankara'ya tekrar geldiğimde düşünmeden kalınabilecek tek otel diyebilirim Sevgili Trip Adviser üyeler... 10 Numara 5 yıldız veriyorummmm

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Nurcan K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü MetropolitanAnkara - Metropolitan Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Şubat 2020

Sayın Nurcan,
Konaklamanız için Metropolitan Hotels Ankara’yı seçtiğiniz ve deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini ve konforunu sağlamak ekibimizin en önemli amacıdır. Konaklamanız sürecinizde beklentilerinizi karşılaya bildiğimizi ve sunmuş olduğumuz hizmetten memnun kaldığınızı duyduğumuz için çok mutlu olduk ve onur duyduk. Ankara'ya geldiğinizde sizi yeniden ağırlamaktan mutluluk duyacağız. Saygılarımızla Abidin Akpınar

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

Rezervasyon yapanlarinin dikkatine...Yapmış olduğunuz rezervasyonu bizden habersiz iptal edip odayı başka birisine verdiler. Sonrada delux odayı önerdiler. Yoldan gelgildigimiz için mecburen kaldık. Şirket hattından aramamıza rağmen başka alakasız bir telefon numarası kaydedip o numarayı aradıklarını belirtip rezervasyonu iptal ettiklerini ve delux odanın ellerinde kaldığını söyliyen otel yetkilisinin inandirici oldugunu düşünmüyorum.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler erkanerarslan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü MetropolitanAnkara - Metropolitan Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Aralık 2019

Sayın Erarslan,

Konaklamanız için Metropolitan Hotels Ankara’yı seçtiğiniz ve deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Yorumunuzda konaklamanızda beklentilerinizi tam olarak karşılayamadığımızı gördüğümüz için çok üzgünüz. Belirtmiş olduğunuz rezervasyon sorununa istinaden gerekli düzenlemelerin yapılacağını belirtmek isteriz.

Özürlerimizi yinelerken, bir sonraki konaklamanızda beklentilerinizin ötesinde bir hizmet sunacağımızı ekleyerek, sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla
Abidin Akpınar

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın