Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
$96
Fiyata Bakın
03.07.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Hotels.com
$102
Fiyata Bakın
Trip.com
$102
$88
Fiyata Bakın
03.07.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Expedia.com$102
Travelocity$102
eDreams$96
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.072)
Yorumları filtrele
1.072 sonuç
Gezgin puanı
533
318
122
61
38
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
533
318
122
61
38
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
25-30/1.072 yorum
9 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

5 yıldızlı otel statüsünde olmasına rağmen temizlik ve kontrol konusunda çok büyük eksikleri var. TV kumandası çalışmıyordu, buzdolabı çalışmıyordu, kettle kireçli ve pisti, terlik ve su tek kişi için bırakılmış. Duş jeli ve terlik kalitesi 3 yıldızlı otel seviyesinde. Duş cam ve seramikleri kireç kalıntılı ve bakımsız. Personel yardımcı, ancak sanırım işletme yatırım yapmıyor. Yatak rahat ve geniş.

Although it's 5 star hotel, they have big problems in terms of hygene and housekeeping controls. TV remote was not working, refrigirator was not working, kettle was dirty and calcareous, slippers and drinking water was left for single person. Sanitary products and slipper were 3 star hotel quality. Bathroom glass and tiles were dirty and calcerous. Staff is helpful but I think owners do not want to invest. Bed is wide and comfortable.

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler yazganseda
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Ankara HiltonSA - Ankara HiltonSA, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ocak 2021

Merhaba Seda Hanım,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Konaklamanız boyunca tüm ekip arkadaşlarımız sizlere Hilton kalitesinde hizmet vermek üzere 24 saat boyunca hazırlardır. Geri dönüşünüz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Tüm insanlık adına geçirmiş ve geçirmekte olduğumuz pandemi sürecinde dünyaca zor günler geçiriyoruz önlem alınmamasından korkar olduk şahsım adında ufak bir detay vermek istiyorum neden Hilton ailemizde kemoterapi tedavisi gören birey olduğu için kesinlikle tercihimiz Hilton şuan gündemimiz HİJYEN ve bu işletme bu müessese bunun üstesinden en başarılı şekilde üstesinden geldiğinden adım kadar eminim yaklaşık 4 aylık bir sürede otelde defalarca konakladım resepsiyonda bulunan Berfu hanım Onur bey kat görevlisi Elif hanım ilgi alaka herşey muazzam bütün otel çalışanlarına müteşekkir olduğumu belirtmek isterim Ankara’da ikinci evimiz HİLTONSA gönül rahatlığı ile konaklamak istiyorsanız tercihiniz bu müessese olmalı teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler dersimlichef62
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Ilayda Koymen - Ankara HiltonSA, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.Hilton ailesi olarak sizlerin güvenliği ve konforu bizler için her zaman öncelik olmuştur.

Pozitif yorumlarınız için çok teşekkür ederiz, gerekli departmanlar ile en kısa sürede paylaşılacaktır.

Sizleri tekrar misafir etmekten büyük mutluluk duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos ayı içinde bu otelde kaldım. Kaldığım oda da mini barı açtığım zaman bir önceki müşteriden kalan yarım şişe su, yarım şişe meyve suyu, salatalık falan mini barın içinde duruyordu. Yani hijyen sıfır. Bu kadar dikkatsiz bir işletme de oda boşaldıktan sonra dezenfektasyon falan yapıldığına da inanmıyorum. Üstelik bu otelde kalmasının sebebi uluslararası zincir olması. Normalde başka bir otelde kalıyordu. Siz ben 5 yıldızım diyeceksiniz. Bir şişe suya 30 TL, Bir bardak şaraba 58 TL alacaksınız, sonrada house keeping odayı yeni müşteriye hazırlarken mini barda önceki müşteriden kalan bir şey var mı diye kontrol etmeyecek.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
1  Teşekkürler nazli289
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Ilayda Koymen - Ankara HiltonSA, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve geri dönüşünüz için teşekkür ederiz.

Covid-19 sebebi ile alınan önlemlerimiz arasında minibarlarımızın kullanıma kapatılması da yer almaktadır. Odalarda bulunan tüm minibarlar kitli bir şekilde muhafaza edilmekte ve kullanıma tamamen kapalı olarak hizmete sunulmamaktadır.

Yorumlarınız gerekli departmanlar ile paylaşılacaktır.

Sizleri tekrar misafir etmekten büyük mutluluk duyarız.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhabalar Hilton ankara da 3 gün önce konakladık sağolsun arkadaşlar bizleri upgrade etti resepsiyon da çalışan arkadaşlar çok kibar ve yardımsever. Otelde 2 gün maske aradık ama her defasında maske kalmadığı söylendi bu dönemde böyle bir otelde maska olmaması büyük eksik.odamıza kahvaltı söyledik fiyatında inan değilim ama içerik çok kötüydü resmen ögrenci evi kahvaltısı gibi hilton yakıştıramadım.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler keremmccan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Ilayda Koymen - Ankara HiltonSA, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle Ankara HiltonSA’yı tercih ettiğiniz ve geri dönüşünüz için teşekkür ederiz.

Covid-19 döneminde sizlere daha kaliteli ve güvenli bir hizmet sağlayabilmek için çeşitli önmeler alınmıştır. Yorumlarınız gerekli departmanlara iletilecektir.

Sizleri tekrar misafir etmekten büyük mutluluk duyarız.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Resepsiyon’da check in yapan Emrah bey profesyonelce karşılaması ve işini severek yapması bu da bizleri kendi evimizdeymişiz gibi hissettirdi. Gine resepsiyonadan Merve Hanıma nazik yardımları için çok teşekkür ediyorum.
Room servisinden Murat Beye güler yüzlü servisi ve hijyen kurallarına uygun olarak servis vermeside buda kendinizi güvende olduğunu bir kez daha gösteriyor
Odanın temizliği tek kelimeyle hijyen açısından eşi benzeri bulunmaz Ankaraya geldiginizde HiltonSA’da kalmanızı kesinlikle tavsiye ediyorum
İyiki varsınız emeği geçen tüm kibar Ekibe canı gönülden teşekkür ediyorum
M.Metin

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
2  Teşekkürler MNitem
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Ilayda Koymen - Ankara HiltonSA, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle Ankara HiltonSA’yı tercih ettiğiniz ve geri dönüşünüz için çok teşekkür ederiz.

Takım çalışanlarımız Hilton standartlarına uygun olarak sizlere en kaliteli hizmeti sunmayı her zaman için öncelik haline getirmektedir. Yorumlarınız gerekli departmanlara iletilecektir.

Sizleri tekrar misafir etmekten büyük mutluluk duyarız.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın