Sayın Mugek83,
Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel’deki deneyiminizle ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
Personelimizin sunduğu hizmet kalitesinin beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını öğrendiğim için çok üzgünüm. En üst düzeyde güler yüzlü ve saygılı hizmet sunmak ana önceliklerimizden biridir. Amacımız, her bir misafir sorununu ilk temas noktasında yanıtlamak ve çözmektir. Ayrıca, planlanmış eğitimlerle çalışanlarımızın becerilerini geliştirmek için sürekli çalıştığımızı da bildirmek isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartlarımızın gelişmesi ancak, sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.
Bir kez daha, yorumlarınızı paylaştığınız ve deneyiminizi dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizi otelimizde ağırlayabilmek ve rahatsızlık hissettiğiniz düşüncenizi değiştirerek, en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.
Saygılarımla,
Albert Helms
Genel Müdür