Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 kişi bu otele bakıyor
Marriott Bonvoy üye fiyatı mevcut
Booking.com
₺9.028
Priceline
₺9.028
Go to your Happy Price
JW Marriott
₺9.034
Marriott Bonvoy’dan Şimdi Yer Ayırtın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (545)
Yorumları filtrele
546 sonuç
Gezgin puanı
428
67
20
8
23
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
428
67
20
8
23
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/546 yorum
26 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı

Harika bir otel herkese tavsiye ediyorum bu zamanki gittiğim otellerin en iyisi ve en güzeliydi sıcak bir evim gibiydi ve evim gibi hissettim yurt dışındaki otellerin çoğundan bile kaliteli ve güzel bir hizmet vardı

Konaklama tarihi: Ekim 2023
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Ali D
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Hakan Arslan - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 gün önce

Sayın Misafirimiz,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetler ile ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Hakan Arslan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Ekim 2023 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel güzel fakat en çok Gürkan beyin yaklaşımı , enerjisi , müşteriyle ilgilenmesi kesinlikle bir daha bu oteli tercih etmemiz için sebep çok teşekkürler kendisine bir daha geldiğimizde yine Gürkan beyi görmekten mutluluk duyarızzzzz

Konaklama tarihi: Ekim 2023
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler busemkirbiyik
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ekim 2023


Sayın busemkirbiyik,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetlerle ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

Çalışanlarımızdan Gürkan ile ilgili yaptığınız güzel yorumlarınızı birim yöneticileri ve kendileri ile teşekkürlerimle paylaşmış bulunmaktayım.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Eylül 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Konfor kalite rahatlık her şey harika oda temizliği çok iyi kahve kalitesi mükemmel çalışanların Güler yüzü güne pozitif başlamamıza destek olduğunu belirtmek isterim
Teşekkür iletmek isterim
Lunch ta bize yardımcı olan Kürşad beye Pınar hanıma teşekkürlerimi iletirseniz çok memnun olurum

Konaklama tarihi: Eylül 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ilkerk672
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Eylül 2022


Sayın ilkerk672,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetler ve çalışanlarımızla ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

Çalışanlarımızdan Kürşad ve Pınar ile ilgili yaptığınız güzel yorumlarınızı birim yöneticileri ve kendileri ile teşekkürlerimle paylaşmış bulunmaktayım.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Haziran 2022 tarihinde yorum yapıldı

3 gece konaklamam için pazartesi günü aradım bana yer olduğunu söylediler ben de 2 küçük çocuğumla geleceğimi söyledim yer ayırttım ve benden ödeme istemediler . Benden çocukların doğum tarihini mail göndermemi istedi Eylül hanım, ben de hemen telefonu kapatınca aynı dakika gönderdim. Ertesi gün Salı günü benden tarihleri tekrar söylememi istediler. Ona da hemen aynı gün mesai saatlerinde cevap verdim. Eylül hanım 1 gün sonra Çarşamba günü de yerin tükendiği , ödeme yapmadığım için yerlerin tamamen dolduğu, 3 gün yerine 2 gün kalmamı söyledi. Benden ödeme istese ben zaten kart numaramı veririm. Bu otele göre tatilimizi, uçağımızı , tüm programımızı planladık. Böyle rezalet görmedim.Rezervasyon müdürü Mert bey de toplantıda olduğunu söyletip asla telefonlara cevap vermiyor. Telefonumu alıp dönüş yapacaklarını söylediler. Ama tabii ki bu da yalan ve asla dönüş yapmadılar. Biz senelerdir four seasons grubunun tüm dünyadaki otellerinde konaklayan elit grup müşterisiyiz. Marriott un ankara ayağının bu lakayıtlığını gördükten sonra marriott hakkında düşüncelerimiz çok değişti. Yazık.

Konaklama tarihi: Haziran 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Mugek83
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Haziran 2022

Sayın Mugek83,

Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel’deki deneyiminizle ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

Personelimizin sunduğu hizmet kalitesinin beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını öğrendiğim için çok üzgünüm. En üst düzeyde güler yüzlü ve saygılı hizmet sunmak ana önceliklerimizden biridir. Amacımız, her bir misafir sorununu ilk temas noktasında yanıtlamak ve çözmektir. Ayrıca, planlanmış eğitimlerle çalışanlarımızın becerilerini geliştirmek için sürekli çalıştığımızı da bildirmek isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartlarımızın gelişmesi ancak, sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Bir kez daha, yorumlarınızı paylaştığınız ve deneyiminizi dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizi otelimizde ağırlayabilmek ve rahatsızlık hissettiğiniz düşüncenizi değiştirerek, en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Mayıs 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kongre için gelecek kişi belli sayıda olmasına rağmen öğle yemeğinde salata yemek tatlı çay kalmamıştı , aç kaldık.1.5saat bekledikten sonra sadece yemek geldi.ne sorsak kalmadı cevabını aldık.organizasyon hizmet çok kötü

Konaklama tarihi: Mayıs 2022
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Esnnnd
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mayıs 2022

Sayın Esnnnd,

JW Marriott Ankara'daki konaklamanızla ilgili olarak Trip Advisor'a yorumlarınızı iletmek üzere zaman ayırdığınız ve çaba gösterdiğiniz için teşekkür ederiz.

Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve kongre esnasında yaşamış olduğunuz öğle yemeği ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Değerli yorumlarınızı ilgili Departman Müdürleri ile konunun detaylı bir şekilde araştırılması hususunda ivedi olarak paylaştığımı bilmenizi isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlemede büyük rol oynamaktadır. Yorumlarınızı her koşulda göz önünde bulundurarak, misafirlerimizin memnuniyetini her zaman daha üst seviyelere taşıyabilmeyi amaçladığımızı bilmenizi isterim. JW Marriott olarak misafirlerimizin beklentilerini yüksek tuttuğu bir oteliz ve biz Marriott ailesinin parçası olarak sebep olduğumuz hataların otel standartlarımızla ve sağlamak istediğimiz servis kalitesi ile örtüşmesine her zaman önem vermekteyiz.

Sizi otelimizde yeniden ağırlayabilmek ve rahatsızlık hissettiğiniz düşüncenizi değiştirerek, en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın