3 gece konaklamam için pazartesi günü aradım bana yer olduğunu söylediler ben de 2 küçük çocuğumla geleceğimi söyledim yer ayırttım ve benden ödeme istemediler . Benden çocukların doğum tarihini mail göndermemi istedi Eylül hanım, ben de hemen telefonu kapatınca aynı dakika gönderdim. Ertesi gün Salı günü benden tarihleri tekrar söylememi istediler. Ona da hemen aynı gün mesai saatlerinde cevap verdim. Eylül hanım 1 gün sonra Çarşamba günü de yerin tükendiği , ödeme yapmadığım için yerlerin tamamen dolduğu, 3 gün yerine 2 gün kalmamı söyledi. Benden ödeme istese ben zaten kart numaramı veririm. Bu otele göre tatilimizi, uçağımızı , tüm programımızı planladık. Böyle rezalet görmedim.Rezervasyon müdürü Mert bey de toplantıda olduğunu söyletip asla telefonlara cevap vermiyor. Telefonumu alıp dönüş yapacaklarını söylediler. Ama tabii ki bu da yalan ve asla dönüş yapmadılar. Biz senelerdir four seasons grubunun tüm dünyadaki otellerinde konaklayan elit grup müşterisiyiz. Marriott un ankara ayağının bu lakayıtlığını gördükten sonra marriott hakkında düşüncelerimiz çok değişti. Yazık.