Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
ilkerk672
Trabzon, Türkiye

Tek kelime ile mükemmel

5 baloncuk üzerinden 5,0Yorum Zamanı: 24 Eyl 2022mobil cihaz aracılığıyla
Konfor kalite rahatlık her şey harika oda temizliği çok iyi kahve kalitesi mükemmel çalışanların Güler yüzü güne pozitif başlamamıza destek olduğunu belirtmek isterim
Teşekkür iletmek isterim
Lunch ta bize yardımcı olan Kürşad beye Pınar hanıma teşekkürlerimi iletirseniz çok memnun olurum
Konaklama tarihi: Eylül 2022
Seyahat türü: Aileyle seyahat etti
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 26 Eyl 2022

Sayın ilkerk672,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetler ve çalışanlarımızla ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

Çalışanlarımızdan Kürşad ve Pınar ile ilgili yaptığınız güzel yorumlarınızı birim yöneticileri ve kendileri ile teşekkürlerimle paylaşmış bulunmaktayım.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Albert Helms
Genel Müdür
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
₺6.366
₺4.875
Go to your Happy Price
  • Trip.com
    ₺6.366
  • Hotels.com
    ₺4.874
  • Booking.com
    ₺4.875
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 0.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺2.940
₺2.608
  • Priceline
    ₺2.908
  • ZenHotels.com
    ₺2.657
  • Booking.com
    ₺2.908
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 4.8 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.790
Tam ücret iadesi yapılabilir
Go to your Happy Price
  • Trip.com
    ₺3.367
  • StayForLong
    ₺3.294
  • Booking.com
    ₺3.705
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 2.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.842
Go to your Happy Price
  • all.accor.com
    ₺3.841
  • Booking.com
    ₺3.842
  • Hotels.com
    ₺3.841
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 0.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺4.716
Tam ücret iadesi yapılabilir
  • Priceline
    ₺4.716
  • Hotels.com
    ₺4.244
  • Booking.com
    ₺4.716
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 5.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺2.677
Go to your Happy Price
  • Hotels.com
    ₺2.499
  • Booking.com
    ₺2.931
  • Expedia.com
    ₺2.499
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 4.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Aktif Metropolitan Hotel
₺4.175
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺4.175
  • Agoda.com
    ₺3.217
  • Trip.com
    ₺3.500
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 1.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.850
  • Booking.com
    ₺4.221
  • Agoda.com
    ₺3.288
  • Expedia.com
    ₺3.849
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 5.9 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Hotel Exterior
₺4.491
  • Booking.com
    ₺4.493
  • StayForLong
    ₺4.250
  • Priceline
    ₺4.482
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 5.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
oda
₺4.271
Tam ücret iadesi yapılabilir
Ön ödeme gerekmez
  • Priceline
    ₺4.271
  • Agoda.com
    ₺4.271
  • Vio.com
    ₺4.271
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 4.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Ankara bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (561)
Yorumları filtrele
561 sonuç
Gezgin puanı
440
69
20
8
24
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
440
69
20
8
24
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/561 yorum
16 Haziran 2022 tarihinde yorum yapıldı

3 gece konaklamam için pazartesi günü aradım bana yer olduğunu söylediler ben de 2 küçük çocuğumla geleceğimi söyledim yer ayırttım ve benden ödeme istemediler . Benden çocukların doğum tarihini mail göndermemi istedi Eylül hanım, ben de hemen telefonu kapatınca aynı dakika gönderdim. Ertesi gün Salı günü benden tarihleri tekrar söylememi istediler. Ona da hemen aynı gün mesai saatlerinde cevap verdim. Eylül hanım 1 gün sonra Çarşamba günü de yerin tükendiği , ödeme yapmadığım için yerlerin tamamen dolduğu, 3 gün yerine 2 gün kalmamı söyledi. Benden ödeme istese ben zaten kart numaramı veririm. Bu otele göre tatilimizi, uçağımızı , tüm programımızı planladık. Böyle rezalet görmedim.Rezervasyon müdürü Mert bey de toplantıda olduğunu söyletip asla telefonlara cevap vermiyor. Telefonumu alıp dönüş yapacaklarını söylediler. Ama tabii ki bu da yalan ve asla dönüş yapmadılar. Biz senelerdir four seasons grubunun tüm dünyadaki otellerinde konaklayan elit grup müşterisiyiz. Marriott un ankara ayağının bu lakayıtlığını gördükten sonra marriott hakkında düşüncelerimiz çok değişti. Yazık.

Konaklama tarihi: Haziran 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Mugek83
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Haziran 2022

Sayın Mugek83,

Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel’deki deneyiminizle ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

Personelimizin sunduğu hizmet kalitesinin beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını öğrendiğim için çok üzgünüm. En üst düzeyde güler yüzlü ve saygılı hizmet sunmak ana önceliklerimizden biridir. Amacımız, her bir misafir sorununu ilk temas noktasında yanıtlamak ve çözmektir. Ayrıca, planlanmış eğitimlerle çalışanlarımızın becerilerini geliştirmek için sürekli çalıştığımızı da bildirmek isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartlarımızın gelişmesi ancak, sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Bir kez daha, yorumlarınızı paylaştığınız ve deneyiminizi dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizi otelimizde ağırlayabilmek ve rahatsızlık hissettiğiniz düşüncenizi değiştirerek, en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Mayıs 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kongre için gelecek kişi belli sayıda olmasına rağmen öğle yemeğinde salata yemek tatlı çay kalmamıştı , aç kaldık.1.5saat bekledikten sonra sadece yemek geldi.ne sorsak kalmadı cevabını aldık.organizasyon hizmet çok kötü

Konaklama tarihi: Mayıs 2022
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler Esnnnd
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mayıs 2022

Sayın Esnnnd,

JW Marriott Ankara'daki konaklamanızla ilgili olarak Trip Advisor'a yorumlarınızı iletmek üzere zaman ayırdığınız ve çaba gösterdiğiniz için teşekkür ederiz.

Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve kongre esnasında yaşamış olduğunuz öğle yemeği ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Değerli yorumlarınızı ilgili Departman Müdürleri ile konunun detaylı bir şekilde araştırılması hususunda ivedi olarak paylaştığımı bilmenizi isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlemede büyük rol oynamaktadır. Yorumlarınızı her koşulda göz önünde bulundurarak, misafirlerimizin memnuniyetini her zaman daha üst seviyelere taşıyabilmeyi amaçladığımızı bilmenizi isterim. JW Marriott olarak misafirlerimizin beklentilerini yüksek tuttuğu bir oteliz ve biz Marriott ailesinin parçası olarak sebep olduğumuz hataların otel standartlarımızla ve sağlamak istediğimiz servis kalitesi ile örtüşmesine her zaman önem vermekteyiz.

Sizi otelimizde yeniden ağırlayabilmek ve rahatsızlık hissettiğiniz düşüncenizi değiştirerek, en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Lobiden birşeyler içmek istedim.saat 24:00 den sonra kapalı olduğu söylendi..Daha sonra yan masada muhabbet eden çalışan müberra hanım ancak yarım saat sonra bizim yanımıza gelebildi.bu kadar ilgisiz ve laubali bir tutum beklemiyordum.kısacası bu kadar büyük bir otelden beklenmeyen bir tutum.

Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
2  Teşekkürler maksutyucel
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Kasım 2021
Google Çevirisi



Dear maksutyucel,

Thank you for sharing your experience at the JW Marriott Hotel Ankara through the TripAdvisor.

We are sorry to learn that you were not satisfied with your stay and you have rated the overall score lower on the survey.

I would like to kindly inform you that our bar service ends at 24:00, however for the guests who request service after hours, we gladly provide it through room service .

At the same time, I am sorry to learn that the quality of service provided by our employees did not quite meet with your expectations. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service for our guests.

As a valued guest, we are thankful for your feedback. Our goal is for every guest to leave satisfied, therefore I would welcome a chance to regain your trust and provide you with the level of service you expect from a JW Marriott Hotel. Should Travel bring you back to Ankara; I will be glad to assure you the level of service that can meet your expectations from a JW Marriott Ankara.

Yours sincerely,

Albert Helms
General Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle pazar kahvaltısı için tercih ettik ancak tam bir hayal kırıklığı. Ankara’da birçok lüks otel (mövenpick, hilton, sheraton gibi) ve nezih mekanlarda kahvaltı yapmış birisi olarak bu seviyede bir otelin kahvaltısının içerik ve hizmet bakımından bu kadar kötü olması bizi şaşırttı. Garsonlar çay servisi yapmamak için adeta göz temasından kaçınıyor. Gelen çaylar soğuk, simit bayat, havuçlar yıkanmamış, sebzeler adeta kendini salmış halde. Dışarıdan kahvaltıya gelecekler için asla tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler okelestemur
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ağustos 2021

Sayın okelestemur,

Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel’deki deneyiminizle ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim

Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve yaşamış olduğunuz kahvaltı ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Konu ile ilgili yapmış olduğunuz yorumlara istinaden, aynı olumsuzlukların tekrar yaşanmaması ve gereken tedbir ve eğitimlerin tekrar gözden geçirilmesi hususunda ilgili Departman Müdürleri ile konuyu ivedi olarak paylaştığımı bilmenizi isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Sayın okelestemur, bildiriminiz için tekrar teşekkür ederiz. Otelde vermiş olduğumuz servis ve hizmetler konusunda son derece hassas olduğumuzu ayrıca bilmenizi isterim.

Sizleri yeniden otelimizde görmekten ve titizlikle ağırlamaktan mutluluk duyacak ve bizlere bir şans daha tanımak isterseniz çok memnun olacağız. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Som derece lüks ve şık bir otel.
Personel ilgili ve yardımsever.
Pandemi döneminde kısıtlı olsa da normal zamanlarda Executive Lunch hizmeti son derece başarılı. Keyifli bir ortam ve lezzetli ikramlar var.
Odalar geniş ve ferah.
Genel itibarıyla çok keyifli bir otel.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Teşekkürler ahucumenoglu
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Nisan 2021

Sayın ahucumenoglu,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetler ve çalışanlarımızla ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın