Sayın Culture20279674055,
Öncelikle değerli vaktinizi Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için teşekkür ederim.
JW Marriott Ankara'daki kalışınızdan ve verdiğimiz servis ve hizmetlerden memnun kalmamanız ve takdir ettiğiniz skor bizleri son derece üzmüştür . Yapmış olduğunuz yorumlarla ile ilgili olarak yaşamış olduğunuz sıkıntı ve olumsuzluklardan dolayı üzüntü duyduğumu özellikle belirtmek ve işaret ettiğiniz konulara açıklık getirmek isterim.
Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlemede büyük rol oynamaktadır. Yorumlarınızı her koşulda göz önünde bulundurarak, misafirlerimizin memnuniyetini her zaman daha üst seviyelere taşıyabilmeyi amaçladığımızı bilmenizi isterim. JW Marriott olarak misafirlerimizin beklentilerini yüksek tuttuğu bir oteliz ve biz Marriott ailesinin bir parçası olarak sebep olduğumuz hataların otel standartlarımızla ve sağlamak istediğimiz servis kalitesi ile örtüşmesine her zaman önem vermekteyiz.
Masaj konusu ile ilgili olarak, rezervasyon esnasında yaptırmış olduğunuz randevunuza ait herhangi bir kayıt ne yazıkki bulunamamıştır fakat tekrar talebiniz neticesinde, kısa sürede ve en uygun şekilde masaj uygulaması servisi Spa bölümü çalışanlarımız tarafından ayarlanmıştır.
Bahsettiğiniz diğer konuda, özel eşyalarınızın bulunduğunu belirttiğiniz 10 nolu dolapta yapılan arama neticesinde maalesef tarafınıza ait olan herhangi bir eşya bulunamamış ve yapılan detaylı araştırma neticesinde, 12 nolu dolapta bulunduğu daha sonra anlaşılmış ve gereken işlem yapılmıştır. Dolaplara giriş hakkı sadece güvenlik birimlerimizin müdahalesi ile acil olduğu zamanlar yapılmaktadır.
Pasta gönderilmesi konusundaki isteğinizin yerine getirilmemiş olmasından dolayı ise içtenlikle özür dileriz. Yaşamış olduğunuz bu deneyim, JW Marriott Ankara'ya özgü verilen ve titizlikle takip edilen servis standartlarına uymamaktadır. Ziyaretinizle ilgili olumsuz konuları derhal ilgili Bölüm Müdürleri ve çalışanlarla acil aksiyon alınması için görüştüğümü ve bizzat takibini yapacağımı bilmenizi isterim. Aynı zamanda daha sonraki ziyaretleriniz için sistemimize de not düşmüş bulunmaktayım .
Sayın Culture20279674055, bizimle değerlendirmenizi paylaştığınız için tekrar teşekkür etmek ve yapmış olduğunuz detaylı yorumlarınıza istinaden sizi rahat ettirememiş olmamızdan dolayı büyük üzüntü duyduğumu yinelemek isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak, Sizlerin yapıcı izlenimiyle olacaktır. Sizlere her zaman hizmet vermekten çok mutlu olacağımızı ve yaşamış olduğunuz negatif deneyimi düzeltmek icin elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan emin olabilirsiniz.
Bir sonraki Ankara ziyaretinizde bize bir şans daha verir iseniz, sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyacağız. Her konuda öneriniz ya da arzunuz olduğunda, benimle temasa geçerseniz, size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.
İşlerinizde başarılar diler, saygılar sunarım.
Saygılarımla,
Gözde Eşit
Odalar Operasyon Direktörü