Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
maksutyucel
Bursa, Türkiye

İlgisizlik

5 baloncuk üzerinden 1,0Yorum Zamanı: 22 Kas 2021mobil cihaz aracılığıyla
Lobiden birşeyler içmek istedim.saat 24:00 den sonra kapalı olduğu söylendi..Daha sonra yan masada muhabbet eden çalışan müberra hanım ancak yarım saat sonra bizim yanımıza gelebildi.bu kadar ilgisiz ve laubali bir tutum beklemiyordum.kısacası bu kadar büyük bir otelden beklenmeyen bir tutum.
Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 23 Kas 2021


Dear maksutyucel,

Thank you for sharing your experience at the JW Marriott Hotel Ankara through the TripAdvisor.

We are sorry to learn that you were not satisfied with your stay and you have rated the overall score lower on the survey.

I would like to kindly inform you that our bar service ends at 24:00, however for the guests who request service after hours, we gladly provide it through room service .

At the same time, I am sorry to learn that the quality of service provided by our employees did not quite meet with your expectations. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service for our guests.

As a valued guest, we are thankful for your feedback. Our goal is for every guest to leave satisfied, therefore I would welcome a chance to regain your trust and provide you with the level of service you expect from a JW Marriott Hotel. Should Travel bring you back to Ankara; I will be glad to assure you the level of service that can meet your expectations from a JW Marriott Ankara.

Yours sincerely,

Albert Helms
General Manager
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ₺3.381
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 4.8 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Hotels.com
  • all.accor.com
    ₺4.132
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 0.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Hotels.com
  • Hilton
    ₺5.009
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 5.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ₺4.280
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 0.9 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Movenpick
    ₺5.635
  • Hotels.com
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 0.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havuz
Hotel Exterior
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ₺4.153
  • CrownePlaza.com
    ₺5.123
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 5.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ₺2.806
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 4.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Hotels.com
  • XFSheraton
    ₺3.043
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 2.3 km mesafede
Inn House Loft Spa daha önce deneyimlenmemiş tarzda Loft-Spa konsepti ile Türkiye'nin ilk ve tek destinasyonu olarak misafirlerine konforlu ve zevklerine özel konaklamalar için her türlü detay düşünülerek hayata geçirilmiştir
  • Booking.com
  • Expedia.com
    ₺2.694
  • ZenHotels.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 7.7 km mesafede
Restoran
Oda servisi
  • Hotels.com
  • ibis
    ₺2.736
  • Booking.com
JW Marriott Hotel Ankara noktasına 25.6 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Ankara bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (559)
Yorumları filtrele
559 sonuç
Gezgin puanı
439
69
20
8
23
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
439
69
20
8
23
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
18-23/559 yorum
22 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle pazar kahvaltısı için tercih ettik ancak tam bir hayal kırıklığı. Ankara’da birçok lüks otel (mövenpick, hilton, sheraton gibi) ve nezih mekanlarda kahvaltı yapmış birisi olarak bu seviyede bir otelin kahvaltısının içerik ve hizmet bakımından bu kadar kötü olması bizi şaşırttı. Garsonlar çay servisi yapmamak için adeta göz temasından kaçınıyor. Gelen çaylar soğuk, simit bayat, havuçlar yıkanmamış, sebzeler adeta kendini salmış halde. Dışarıdan kahvaltıya gelecekler için asla tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler okelestemur
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ağustos 2021

Sayın okelestemur,

Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel’deki deneyiminizle ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim

Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve yaşamış olduğunuz kahvaltı ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Konu ile ilgili yapmış olduğunuz yorumlara istinaden, aynı olumsuzlukların tekrar yaşanmaması ve gereken tedbir ve eğitimlerin tekrar gözden geçirilmesi hususunda ilgili Departman Müdürleri ile konuyu ivedi olarak paylaştığımı bilmenizi isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Sayın okelestemur, bildiriminiz için tekrar teşekkür ederiz. Otelde vermiş olduğumuz servis ve hizmetler konusunda son derece hassas olduğumuzu ayrıca bilmenizi isterim.

Sizleri yeniden otelimizde görmekten ve titizlikle ağırlamaktan mutluluk duyacak ve bizlere bir şans daha tanımak isterseniz çok memnun olacağız. Her türlü isteğiniz için bana ya da ekibimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Som derece lüks ve şık bir otel.
Personel ilgili ve yardımsever.
Pandemi döneminde kısıtlı olsa da normal zamanlarda Executive Lunch hizmeti son derece başarılı. Keyifli bir ortam ve lezzetli ikramlar var.
Odalar geniş ve ferah.
Genel itibarıyla çok keyifli bir otel.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Teşekkürler ahucumenoglu
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Nisan 2021

Sayın ahucumenoglu,

Otelde kalışınızla ilgili Trip Advisor anketini doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun kalmanız ve verdiğimiz hizmetler ve çalışanlarımızla ilgili değerli yorumlarınız bizleri onurlandırmıştır.

JW Marriott Ankara’da Sizleri tekrar ağırlayabilmek dileği ile, saygılar sunarım.

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı

12/04/2021 tarihinde akşam üstü giriş yaptığım ama hiç memnun kalmadığım otel. Rezervasyon sırasında belirttiğim masajla başlayıp bir sürü aksiliğin yaşandığı gün. Öncellikle akşam 7'de rezervasyon sırasında aldığım masaj rezervasyonunun girilmediğini öğrendim ve yarım saat kadar bekletildik. Soyunma odasında eşyalarım kayboldu yarım saat arandı bulunamayınca bende bulduklarında 526 nolu odaya yönlendirmelerini istedim. Otele girişte doğum günü için pasta gönderileceği söylendi zaten sipariş verilecekti ancak bunu otel olarak zaten yapıldığı söylendi. Akşam odaya yemek sonrası pastanın bırakılmasını istedik saat 9 civarı böyle bir kaydın olmadığını söylediler bende tamam otel fiyatına ekleyin pasta istiyorum dedim ve telefonu kapattım. Yemek yedik, teras katta ki coctail bar'a çıkıp içtik geri döndüğümüzde pasta hala yoktu. Sonrasında akşam üstü girdiğimiz otelden sabah 7'de ayrılırken durumu belirttim. Yarım saat daha bekleyip eşyalarım bulundu. Ortalama 15 saat kaldığım otelde 2 saat civarı bu enterasan konulara harcanmış oldu.Kısacası 12 saat konakladığım uyku kısmınıda düşününce bir hayli az zaman geçirdiğim otel 4000tl'ye yakın bir ücret için bu kadar düşük bir hizmet gerçekten üzücü. Tekrardan herhangi bir oda aldığımızda suit odaya yükselteceklerini söylediler. Tekrardan gelmek mi? Hizmetlerini düzeltmeleri için söylediğimi, bir daha gelmeyeceğimi söyleyerek teşekkür edip kapattım.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
1  Teşekkürler BaranselCopur
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Nisan 2021

Sayın Culture20279674055,

Öncelikle değerli vaktinizi Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için teşekkür ederim.

JW Marriott Ankara'daki kalışınızdan ve verdiğimiz servis ve hizmetlerden memnun kalmamanız ve takdir ettiğiniz skor bizleri son derece üzmüştür . Yapmış olduğunuz yorumlarla ile ilgili olarak yaşamış olduğunuz sıkıntı ve olumsuzluklardan dolayı üzüntü duyduğumu özellikle belirtmek ve işaret ettiğiniz konulara açıklık getirmek isterim.

Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlemede büyük rol oynamaktadır. Yorumlarınızı her koşulda göz önünde bulundurarak, misafirlerimizin memnuniyetini her zaman daha üst seviyelere taşıyabilmeyi amaçladığımızı bilmenizi isterim. JW Marriott olarak misafirlerimizin beklentilerini yüksek tuttuğu bir oteliz ve biz Marriott ailesinin bir parçası olarak sebep olduğumuz hataların otel standartlarımızla ve sağlamak istediğimiz servis kalitesi ile örtüşmesine her zaman önem vermekteyiz.

Masaj konusu ile ilgili olarak, rezervasyon esnasında yaptırmış olduğunuz randevunuza ait herhangi bir kayıt ne yazıkki bulunamamıştır fakat tekrar talebiniz neticesinde, kısa sürede ve en uygun şekilde masaj uygulaması servisi Spa bölümü çalışanlarımız tarafından ayarlanmıştır.

Bahsettiğiniz diğer konuda, özel eşyalarınızın bulunduğunu belirttiğiniz 10 nolu dolapta yapılan arama neticesinde maalesef tarafınıza ait olan herhangi bir eşya bulunamamış ve yapılan detaylı araştırma neticesinde, 12 nolu dolapta bulunduğu daha sonra anlaşılmış ve gereken işlem yapılmıştır. Dolaplara giriş hakkı sadece güvenlik birimlerimizin müdahalesi ile acil olduğu zamanlar yapılmaktadır.

Pasta gönderilmesi konusundaki isteğinizin yerine getirilmemiş olmasından dolayı ise içtenlikle özür dileriz. Yaşamış olduğunuz bu deneyim, JW Marriott Ankara'ya özgü verilen ve titizlikle takip edilen servis standartlarına uymamaktadır. Ziyaretinizle ilgili olumsuz konuları derhal ilgili Bölüm Müdürleri ve çalışanlarla acil aksiyon alınması için görüştüğümü ve bizzat takibini yapacağımı bilmenizi isterim. Aynı zamanda daha sonraki ziyaretleriniz için sistemimize de not düşmüş bulunmaktayım .

Sayın Culture20279674055, bizimle değerlendirmenizi paylaştığınız için tekrar teşekkür etmek ve yapmış olduğunuz detaylı yorumlarınıza istinaden sizi rahat ettirememiş olmamızdan dolayı büyük üzüntü duyduğumu yinelemek isterim. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak, Sizlerin yapıcı izlenimiyle olacaktır. Sizlere her zaman hizmet vermekten çok mutlu olacağımızı ve yaşamış olduğunuz negatif deneyimi düzeltmek icin elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan emin olabilirsiniz.

Bir sonraki Ankara ziyaretinizde bize bir şans daha verir iseniz, sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyacağız. Her konuda öneriniz ya da arzunuz olduğunda, benimle temasa geçerseniz, size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.

İşlerinizde başarılar diler, saygılar sunarım.

Saygılarımla,

Gözde Eşit
Odalar Operasyon Direktörü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ankara da bulunan elit otellerden bir tanesi olduğu icin tercih etmiştik, dogum günü yemeğim için gittiğimiz jw steak hause restorandan pek de memnun ayrılmadık malesef ,yemekler çok lezzetli değildi ödediğimiz ücretin karlılığı lezzeti malesef alamadık, et yedik kuru ve sertti çorbalar da lezzetli değildi sadece ara sıcaklar güzeldi tekrar tercih edeceğimizi sanmıyorum 👎🏼

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler seymaballcii
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür Albert Helms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Ekim 2020

Sayın seymaballcii,

Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel ile ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve yaşamış olduğunuz doğum günü yemeğiniz ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Gerekli aksiyonları alabilmiş olmak için yemeklerinizin servisi esnasında memnuniyetsizliğinizi bildirmiş olmanızı dilerdik. Konu ile ilgili bilgilendirme yapmama istinaden, aynı olumsuzlukların yaşanmaması ve gereken tedbirlerin tekrar gözden geçirilmesi hususunda Yiyecek ve İçecek Müdürümüz ve Baş Aşçımız ile de konuyu paylaştığımı bilmenizi isterim. Yaşamıs olduğunuz bu negatif deneyimi düzeltmek için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.

Geri bildiriminiz için bir kez daha teşekkür ederiz. Sizi otelimizde yeniden ağırlayabilmek ve en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Herhangi bir arzunuz ya da öneriniz olduğunda, benimle temasa geçerseniz, size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımı bilmenizi isterim.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Mayıs 2020 tarihinde yorum yapıldı

Başkent Ankaradaki en güzel ve gösterişli otellerden birisidir. Lobisi son derece ferah ve geniştir. İhtiyacınıza göre oda için lütfen resepsiyondaki arkadaşlarla konuşun. Oteli en azından dışarıdan fotoğraflamanızı öneririm.

Oda ipucu: Resepsiyonla görüşün.
Konaklama tarihi: Mayıs 2020
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
2  Teşekkürler tdarpaci1977
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Genel Müdür ahelms - JW Marriott Hotel Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Haziran 2020

Sayın tdarpaci1977,

Otelimizle ilgili Trip Advisor’da ki yorum ve puanlamanıza çok teşekkür ederim.

Otelimizden memnun olmanız ve verdiğimiz hizmetlerle ilgili değerli yorumlarınız bizleri mutlu etmiştir.

Sizleri JW Marriott Ankara’da her zaman aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isterim.

Saygılarımla,

Albert Helms
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın