Sayın seymaballcii,
Öncelikle değerli vaktinizi JW Marriott Ankara Otel ile ilgili olarak Trip Advisor anketini doldurmaya ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
Vermiş olduğunuz puan ve geri bildirimler bizler için her zaman çok değerlidir ve JW Marriott Ankara’daki son ziyaretinizden memnun kalmamanız ve yaşamış olduğunuz doğum günü yemeğiniz ile ilgili deneyiminiz bizleri son derece üzmüştür. Gerekli aksiyonları alabilmiş olmak için yemeklerinizin servisi esnasında memnuniyetsizliğinizi bildirmiş olmanızı dilerdik. Konu ile ilgili bilgilendirme yapmama istinaden, aynı olumsuzlukların yaşanmaması ve gereken tedbirlerin tekrar gözden geçirilmesi hususunda Yiyecek ve İçecek Müdürümüz ve Baş Aşçımız ile de konuyu paylaştığımı bilmenizi isterim. Yaşamıs olduğunuz bu negatif deneyimi düzeltmek için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Misafirlerimize sunmaya çalıştığımız hizmet ve standartların gelişmesi ancak Sizlerin yapıcı izlenimleriyle olacaktır.
Geri bildiriminiz için bir kez daha teşekkür ederiz. Sizi otelimizde yeniden ağırlayabilmek ve en iyi şekilde hizmet vermeye hazır olduğumuzu belirtmek ister, işlerinizde başarılar dilerim. Herhangi bir arzunuz ya da öneriniz olduğunda, benimle temasa geçerseniz, size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımı bilmenizi isterim.
Saygılarımla,
Albert Helms
Genel Müdür