Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Expedia.com
Hotels.com
Orbitz.com
$120
Fiyata Bakın
02.10.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Travelocity
Booking.com
getaroom.com$127
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (693)
Yorumları filtrele
693 sonuç
Gezgin puanı
395
198
67
17
16
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
395
198
67
17
16
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/693 yorum
12 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

17 Temmuz 2021 de bahçe de gerçekleşen düğünden ayrıldıktan kısa süre sonra iki adet güneş gözlüğü unuttuğumuzu fark ettik. Oradaki arkadaşlarımızı aradığımızda her şeyin durduğunu (boş sigara kutumuz ve maskelerimiz dahil) gözlüklerin ise olmadığını ve hatta masa ile ilgilenen garsonun “iki adet gözlük vardı masada evet ama şimdi yok” dediğini öğrendik. Otele geri döndük. Otelin her yerinde 24 saat kamera ile korunduğuna dair levhalar vardı. Resepsiyondaki kişiden kamera kayıtlarına bakılmasını istedik. Bizden sözde bir dilekçe alıp bakarız size döneriz deyip geçiştirdiler. O an bakmak istememize rağmen uzun işmiş gibi surat astılar. Üç gün boyunca oteli aradık ve aynı şekilde geçiştirildik. En son yetkiliyi aradığımızda “kayıtlara bakmadınız mı” diye sorduk ve kendisinden “bakmamıza gerek yok, zaten baksak da bulamayız” cevabını aldık. Kendisine” Yani keyfi olarak bakmıyor musunuz?” diye sorduğumuzda “aynen öyle” dedi.
Özetle sözde kurumsal ve yedi yirmidört kamera ile korunduğu iddia edilen mekanda kimse bizi sallamadı ve yetmezmiş gibi vazgeçelim diye geçiştirip en son saygısızlığa vardırdılar.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler Sahlep06
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Ocak 2021 tarihinde yorum yapıldı

Her şey çok güzeldi, hiç bir olumsuzluk yaşamadık, restorandaki yemekleri beğendik, otopark sorunu yoktu,tekrar tercih edebilirim, yanlız bu kalitede bir otelin çalışanları girişte bavulları elimizden alarak taşımaları gerekirdi.

Konaklama tarihi: Ocak 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler metekaraca2018
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ankara'da temiz, güvenilir, profesyonel hizmet ve güler yüz istiyorsanız doğru yer burası! Spa Müdürü Derya Hanım, Spa Iletişim - Yonlendirmede Gamze Hanım ve masaj-hamamda adeta marka isimler olan Ekin ve Sibel Hanımlara çok teşekkür ederim. Bu 4. gelişim ve artık üyelik ile geleceğim...

Ezo

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler EzoGelin
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Pinar Hantas - Wyndham Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Kasım 2020

Sayın EzoGelin,
Otelimizi tercih ettiğiniz ve olumlu yorumlarınız için teşekkür ederiz. En kısa zamanda sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.

Saygılarımla,
Pınar Hantaş
Kalite Sistemleri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Şehir oteli olarak odası gayet güzeldi.
Sadece banyodaki yüksek küvete girip çıkmak eziyetli ve tehlikeli oldu. Bu küvetlerin iptal edilerek düz ayak girilen duş alanına çevrilirse daha ergonomik ve tehlikesiz olur.
Park alanına bakan cephedeki odalar sessiz ve manzaralı, temizlik güzel.
Kahvaltı için açık alan gösterilmemesini yadırgadım. Açık teras alanı olduğu halde masa konulmamış ve kullandırılmıyor. Pandemi döneminde benim için önemliydi. Kahvaltı formatı pandemi nedeniyle stretch film kaplı set tabak şeklindeydi. Tabakta, yemek istemediğim ürünler de vardı, ilave almak istediğim ama bana az gelenler de . Tabak içeriği bize sorularak hazırlanabilseydi çok memnun olurdum.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler CELAL O
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office Pinar Hantas - Wyndham Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Sayın CELAL O,
Zaman ayırıp otelimiz ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Paylaşmış olduğunuz eleştirinizi yönetim olarak dikkate aldığımızı bilmenizi isteriz. Bir sonraki konaklamanızda sizi tekrar otelimizde ağırlamak dileği ile.


Saygılarımla,
Pınar Hantaş
Kalite Sistemleri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Odala dezenfekte konusunda basiariliydi kahvaltı personel eksikliği vardi su onun haricinde kalınabili
Merkezi konumda olması açıdan güzel dışarı çıktığınızda oturup bir şeyler içmek için güzel mekanlar var odalar temizliği iyiydi kahvaltı beğenmedim ama pandemis süreci olduğu için fazla söze gerek yok

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler sy3478
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Pinar Hantas - Wyndham Ankara, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Eylül 2020

Sayın sy3478,
Zaman ayırıp otelimiz ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Paylaşmış olduğunuz eleştirinizi yönetim olarak dikkate aldığımızı bilmenizi isteriz. Bir sonraki konaklamanızda sizi tekrar otelimizde ağırlamak dileğiyle.


Saygılarımla,
Pınar Hantaş
Kalite Sistemleri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın