Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Expedia.com
$51
Fiyata Bakın
26.06.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Booking.com
$51
Fiyata Bakın
25.06.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
otelz.com
$51
$40
Fiyata Bakın
$11 TASARRUF EDİN
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Hotels.com$51
Priceline$51
Travelocity$51
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (432)
Yorumları filtrele
432 sonuç
Gezgin puanı
214
111
61
21
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
214
111
61
21
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/432 yorum
8 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Hilton markasını hak ettikleri şekilde temsil ediyorlar.
Sosyal sorumluk bilinci çok yüksek bir otel.
Odalar-Temizlik-Yemekler mükemmel
En ufak sorununuz bile anında çözüm bulan ender otellerden biri
kocaman alkışı hak ediyorlar

Konaklama tarihi: Kasım 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler yhygms
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Gunes Gursoy - Hampton by Hilton Samsun, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Aralık 2020

Öncelikle sizleri otelimizde misafir etmekten duyduğumuz mutluluğu belirtmek isterim.

Misafirlerimizin mutluluğu bizim için her şeyden önce gelmektedir.

Sizleri tekrar otelimizden görmekten mutlu olacağız.

Bir sonraki Samsun ziyaretinizde görüşmek dileğiyle.

Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Sanırım bir yarışma yapılsa ve Türkiye'nin en pis, en kötü servis veren, en berbat oteli seçilse bu otel her dalda ilk üçü zorlar. Hayatımda bu kadar kötü servis veren ve pis bırakın oteli hostelde bile kalmadım. Normal şartlarda bile kabul edilemeyecek durumlar bir de korona salgını varken asla ve asla kabul edilemez. Odalar toz içinde, bardaklar kirli, yerlerde saçlar var. Personelin yarısı yöneticiler dahil maske takmıyor.

1. Gördüğümüz ilk ve son gülümsemeye benzeyen şey girişte otelde silah zoru ile çalışıtrıldığı izlenimini veren resepsiyonist hanımdan geldi.
2. Yiyecek içecek personeli sizi her an dövebilirmiş gibi çalışıyor.
3. Bebek yatağı istedik gelmedi, bir süre sonra 14:30'da katta ki görevliye tekrar söyledik (ki kendileri biz giriş yaparken asansörün karşısında ki kat ofisinde 3 kişi çay içiyorlardı) ben 3'te gelen arkadaşa söyleyeceğim o getirecek acil mi ki diye sordu?
4. Sabah kahvaltı tam bir facia nereden başlayayım bilmiyorum, neden bilinmez tüm Türk otelleri tabak verirken bir tabağa bile sığmayacak malzeme ile büfe yapmaya çalışmışlar. Bir çeşit beyaz peynir arasından seçim yapıp şu beyaz peynirden alayım diyorsunuz, bir çeşit beyaz peynirin içinden bir çeşit beyaz peynir alıp tabağa koyuyorlar. Aynı şekilde bir çeşit kaşar peynir, bir çeşit siyah zeytin arasından bir çeşit kaşar peyniri ve bir çeşit siyah zeytini de seçip masanıza gidiyorsunuz. Toplasanız 5-6 çeşit kahvaltılık var toplamda. Bayat ve birbirine yapışmış mısır gevreklerini kahvaltılık olarak saymıyorum. Bu arada görevlinin elinde eldiven var ve her işini bu eldiven elindeyken yapıyor. Servis malzemelerine dokunuyor, çayı koyuyor, elini cebine sokuyor, tezgaha koyuyor, ekmekleri elliyor, yüzüne dokunuyor sonra bal istiyorsunuz ve bir çeşit balın içinden bir çeşit balı alıp aynı elle size veriyor. Salgın gereği çayı oturun biz getireceğiz diyor ama anladık ki bilen herkes kalkıp kendisi hiç bir hijyen önlemi olmadan maskesiz bir şekilde semaverden kendisi alıyor..Çünkü zaten bir kişinin tüm bu işe yetişmesi mümkün değil.

Açık büfe yapılmaya çalışılan büfenin 2 tarafı kapalı 2 tarafı açık, misafirlere bakan taraf açık hahahaha, bir süre sonra yönetici olduğunu hepimize ve personele kanıtlamaya karar veren bir hanım bu açık olan tarafın bir tarafında bir kırık veya çatlak olduğunu fark etti. Sağa sola biraz çıkıştıktan, her şeyi benim mi yapmam gerekiyor dedikten sonra birileri daha konuya dahil oldu. Bir kısmında maske var, bir kısmında yok...Teknik Servis yöneticisi olduğunu tahmin ettiğimiz maskesiz bir bey gelerek konuya dahil oldu. Büfenin açık olan tarafından büfeye doğru bağıra bağıra gruba bir şeyler anlattı. Hanım yönetici gitti, 2 teknik kendi aralarında bir süre daha dünyanın başka sorunu yokmuş gibi misafirler ordayken konuyu tartıştılar. Sonra ayrıldılar da hepimiz rahat bir nefes aldık. Umarım büfenin kırık köşesi veya nesi kırıksa diyeyim sorunu daha fazla büyümeden halledilmiştir, yoksa Hilton Worldwide'a yazacağım.
5. Genel olarak tüm personel suratsız ve kaba.
6. Tüm bunlara rağmen bedavaya yakın fiyat bulur da belki kalmak isterseniz ; Otelin yeri şehir merkezine uzak, arabası olmayanlar için ulaşım güç.
7. Ücretsiz otopark ve internet var. Internet hızı iyi.

Aslında 2 gece daha kalacaktık ancak bu kadar pis bir yerde 1 gece daha kalamazdık ve kaçarak uzaklaştık, aşağı yukarı aynı fiyata Sheraton'a yerleştik. Hayatına değer veren herkese de aynı şeyi tavsiye ediyoruz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Kaan G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Gunes Gursoy - Hampton by Hilton Samsun, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Aralık 2020

Öncelikle, sizi Hampton by Hilton Samsun'da ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek isterim.

Yorumlarınızı bu alanda paylaşmak için zaman ayırmanız bizim için çok değerli.

Değerlendirmenizdeki yorumlarınıza istinaden; konaklamanız esnasında yaşadığınız memnuniyetsizlikleri üzulerek öğrendim.

Otelimizde konakladığınız esnada size bu konularda yardımcı olamadığımız ve gerekli özeni hissettiremediğimiz için özür dileriz.

Değerli görüşlerinizi detaylı olarak ilgili Departman Müdürlerimizle birlikte araştırdığımızı ileterek gereken önlemleri

alacağımızı ve bir kez daha bunun gibi memnuniyetsizlikler yaşatmamak için bütün ekip arkadaslarımıza uyarılarımızı

yapacağımızı bildirmek isteriz. Bir sonraki konaklamanızda size daha iyi hizmet verebileceğimizi umit ediyoruz.

Bir sonraki ziyaret tarihiniz netleşince benimle irtibata geçebilirseniz rezervasyonunuzla özel olarak ilgilenmekten mutluluk

duyacağımı ve size daha iyi bir konaklama deneyimi yaşatmak için gayret göstereceğimizi iletmek isterim.

Ümid ediyorum ki Samsun'a bir dahaki gelişinizde size evsahipliği yapma imkanımız olur.

Birkez daha otelimizi seçtiginiz icin teşekkür eder, sizi Hampton by Hilton Samsun’da tekrar ağırlayabilme memnuniyetine

sahip olacağımızı umarız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Restorantta siparişi alan ve getiren arkadaş sinirli ve agresifti. Masalarda menü için barkod yoktu, içerden gidip okutmamız istendi. Bu şekil smart bir otel icin tavırlar yakışmadı. Otelde cam yok, ortak havalandırma sistemi covid icin elverişsiz. Odalar küçük, personel sabırlı ve saygılı değil. 10 odalik 6 gecelik rezervasyonu iptal edip çıktık. Hepimiz hizmet sektöründe çalışıyoruz, bu şekilde davranışlar yanlış.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Nazlı Derya A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Gunes Gursoy - Hampton by Hilton Samsun, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Aralık 2020

Nazlı hanım merhaba

Öncelikle, sizi Hampton by Hilton Samsun'da ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek isterim.

Yorumlarınızı bu alanda paylaşmak için zaman ayırmanız bizim için çok değerli.

Değerlendirmenizdeki yorumlarınıza istinaden; Konaklamanız esnasında yaşadığınız memnuniyetsizlikleri

üzulerek öğrendim.

Otelimizde konakladığınız esnada size bu konularda yardımcı olamadığımız ve gerekli özeni hissettiremediğimiz için özür dileriz.

Konaklama tarihinizi kontrol ettiğimde barkod sistemine yeni geçtğimizi ve entegrasyonun devam ettiğini görmekteyim , tabi ki barkod veya geçici menü tarafınıza getirilip mağduriyetiniz giderilmeliydi , bu konu için bizzat özür dilemek isterim.

Otelimiz yol kenarında ve sanayi bölgesinde olduğu için camlarımız açılmamaktadır , fakat havalandırma sistemimiz dışarıda ki taze havayı içeriye gönderecek şekilde çalışmaktadır.

Yinede bu şekilde memnuniyetsizlikler yaşatmamak için bütün ekip arkadaslarımıza uyarılarımızı

yapacağımızı bildirmek isteriz. Bir sonraki konaklamanızda size daha iyi hizmet verebileceğimizi umit ediyoruz.

Bir sonraki ziyaret tarihiniz netleşince benimle ile irtibata geçebilirseniz rezervasyonunuzla özel olarak ilgilenmekten mutluluk

duyacağımı ve size daha iyi bir konaklama deneyimi yaşatmak için gayret göstereceğimizi iletmek isterim.

Ümid ediyorum ki Samsun'a bir dahaki gelişinizde size evsahipliği yapma imkanımız olur.

Birkez daha otelimizi seçtiginiz icin teşekkür eder, sizi Hampton by Hilton Samsun’da tekrar

ağırlayabilme memnuniyetine sahip olacağımızı umarız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hampton by Hilton Samsun otelde 23-25 Temmuz tarihlerindeki konaklamamizda odamizda eşimin degerli ziynet eşyaları kayboldu. Konuyu otel yetkililerine ilettim her türlü çözeceklerini ve mağduriyeti gidereceklerini ilettiler.karakola gerekli başvurudada bulunduk.kurumsal Hilton kimliğine güvendigimiz bir markanin çatısi altinda bunu yaşamak bizi oldukca üzdü.diğer üzücü konu ise otel yetkililerinin pazartesi dönüş yapacağız demelerine rağmen dönüş yapmaması ; hatta Hampton by Hilton Samsun'u benim aramama rağmen dönüş sağlamamaları, iyi niyet ve sorumluluktan uzak bir tutum .yorum sizlerin.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler yavuzays
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Mayıs 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle şunu soyleyim benim için çok kötü bir deneyim oldu.
Birincisi oda çok küçük onu bastan belirtmek lazım,
Lavobo tıkalı su az gidiyor,lavobo da işinizi hızlı görmek gerekiyor.
Dışarıda sıcaklık gece 10 derecenin altında dolayısıyla klimayı çalıştırmak istiyorsunuz , ama ne yaparsanız yapın klima soğuk üflüyor. Bu sorun bildirildiği halde hiçbirşey yapılmadi ve 4 gece donduk.
Oda kapısını açan kart odanın enerjisini açmadi , kart değiştirdik yine aynısı olunca resepsiyona söyledik,teknik ekipten kimse yok dediler yapacağımiz birşey yok oda değiştirelim dediler,e haliyle kabul etmedim o kadar eşya karanlıkta toplamak zulüm. Kendim elektrik panosunu açarak tamir ettim ve çalıştırdım.
Yani her yönüyle tam bir fiyaskoydu benim için,iş sebebiyle her ay Samsun seyehatimiz olur ve ilk defa ismine güvenerek Hampton tercih ettik ama bir daha kesinlikle ..

Konaklama tarihi: Mayıs 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler Oguz C
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Gunes Gursoy - Hampton by Hilton Samsun, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Aralık 2020

Öncelikle, sizi Hampton by Hilton Samsun'da ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek isterim.

Yorumlarınızı bu alanda paylaşmak için zaman ayırmanız bizim için çok değerli.

Değerlendirmenizdeki yorumlarınıza istinaden; Konaklamanız esnasında yaşadığınız memnuniyetsizlikleri üzulerek öğrendim.

Otelimizde konakladığınız esnada size bu konularda yardımcı olamadığımız ve gerekli özeni hissettiremediğimiz için
özür dileriz.

Değerli görüşlerinizi detaylı olarak ilgili Departman Müdürlerimizle birlikte araştırdığımızı ileterek gereken önlemleri

alacağımızı ve bir kez daha bunun gibi memnuniyetsizlikler yaşatmamak için bütün ekip arkadaslarımıza uyarılarımızı

yapacağımızı bildirmek isteriz. Bir sonraki konaklamanızda size daha iyi hizmet verebileceğimizi umit ediyoruz.

Ümid ediyorum ki Samsun'a bir dahaki gelişinizde size evsahipliği yapma imkanımız olur.

Birkez daha otelimizi seçtiginiz icin teşekkür eder, sizi Hampton by Hilton Samsun’da tekrar

ağırlayabilme memnuniyetine sahip olacağımızı umarız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın