Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
$369
Fiyata Bakın
08.08.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Hotels.com
Expedia.com
$369
Fiyata Bakın
08.08.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Travelocity
Booking.com
Orbitz.com
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (589)
Yorumları filtrele
594 sonuç
Gezgin puanı
449
72
31
17
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
449
72
31
17
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
29-34/594 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Güler yüzlü, ilgili ve hızlı personel.
Odalar temiz ve bakımlı.
Deniz kumsal tertemiz.
Otel içi aktiviteler arttırabilir.
Restoran kısmındaki kalabalık biraz zor oluyor sadece.
Barlarda içecek yanında atıştırmalık, çerez gibi şeyler mükemmel olur.

Oda ipucu: Otopark sıkıntısı var. Dışarıda bir yerde aracınızı park edebilirsiniz.
Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Global15440537633
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sharon Ay - TUI BLUE Grand Azur, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz, olumlu yorumunuz için teşekkür ederiz. Personelin hizmetinden ve otelinizin temizlik standartlarından etkilendiğinizi duymaktan mutluluk duyduk.
Ana restoranda sosyal mesafe kuralımızı korumak için, misafirlerimizin bilgilendirici BLUE uygulamamız aracılığıyla restoranlarımızda kolayca masalarını ayırmalarını öneriyoruz. Böylece, restoranda yoğunluğu önleyerek, herkese yetecek kadar masayı vaktinde sağlamamıza yardımcı oluyor.

Barda atıştırmalık kuruyemiş ikramlarımız oluyor; barmenlerimizden istemeniz durumunda sizlere memnuniyetle servis edeceklerdir.

Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederiz. Bir dahaki ziyaretinizi dört gözle bekliyoruz.

Saygılarmızla

Sharon Ay
GM




Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Şehir manzaralı odalarda ses problemi var aynı zamanda havalandırması iyi değil. Otelin restoran kısmında açık büfede çeşitlilik az olmasına rağmen yemek lezzeti ve kalitesi çok düşük fakat covid önlemleri ve hijyen seviyesi gayet iyiydi. Oda temizliği ve temizlik elemanları çok iyi seviyedeydi özellikle housekeeper olarak çalışan insanlara ekstra eforları için teşekkür ediyorum . Otelde genel olarak personel yetersizliği var buna rağmen personeller tüm kibarlığı ve enerjisiyle hizmet vermeye çalışıyorlar bu yüzden restoran garsonlarına özellikle garson Vahit bey ve arkadaşlarına teşekkür etmek istiyorum fakat aksamalar kaçınılmaz oldu. Eğlence ekibine sınırlamalara rağmen ekstra eforları için özellikle Cyrus ve ekibine teşekkür ederim. Bu kadar büyük kapasiteli ve kötü yönetilen bir otelde müşterileri memnun etmek için çabalamak çok zor olmalı. Ayrıca birkaç fazla eleman istihdam etmek ve birkaç çeşit kaliteli yemek çıkarmak zor olmasa gerek.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler tugsanalav
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sharon Ay - TUI BLUE Grand Azur, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz - Tatiliniz süresince TUI Blue Grand Azur'u tercih ettiğiniz için ve yorumunuzda yapmış olduğunuz bazı konulara bizlere yanıt verme fırsatını vermiş olmanıza teşekkür ederiz.

Personelimizin bu olağanüstü Covid koşullarında mümkün olan en iyi tatil deneyimini sunmak için çok çaba sarf ettiğini sizlerin de fark etmesi bizleri mutlu etti. Otelimiz güvenli turizm sertifikası almış ve pandemi döneminde kurallara uygun yönetiliyor olarak sınıflandırılmıştır. En büyük önceliğimiz; misafirlerimizin sağlığını korumak ve onların keyifli bir tatil geçirmelerini sağlamaktır. Bu amaçla ve içinde bulunduğumuz şartlar nedeniyle, sosyal mesafenin korunduğundan ve hijyen şartlarının oluşturulduğundan emin olmak için ana restoranı işletme şeklimizi değiştirmek zorunda kaldık. Yemekleri; mutfak ekibimiz hijyenik şeffaf paravanların arkasından servis etmek durumunda kalmıştır ve bu nedenle, servis için kısa bir süre beklemeniz gerekebilir.

Eğlence ekibimiz, bir yandan konuklarımızla iletişim kurmak için çok sıkı çalışıyor, diğer yandan Covid düzenlemelerine uyulduğundan emin oluyor. Bunlar herkes için zorlu zamanlar ve personelimizin misafirlerimizle ilgilenmek için gösterdiği muazzam çabayı takdir edebildiğiniz için gerçekten çok memnun olduk.

Odanızın, birkaç gün önce klima sistemimizde yaşadığımız geçici sorundan etkilenen odalardan biri olduğu için çok üzgünüz. Bu sorun çok hızlı bir şekilde çözüldü ve klima sistemimiz şu anda olması gerektiği gibi çalışıyor.

Yemeklerimizin çeşitliliği ve kalitesinden tamamen memnun kalmadığınızı duymak da bizlerde hayal kırıklığı yarattı. Her gün çok çeşitli taze salatalar, mezeler, makarnalar, pideler ve sebzelerin yanı sıra; et, tavuk ve balık seçenekleri sunuyoruz.

Tatildeyken öncelikle yorumlarınızı bizimle direk paylaşmanız her zaman çok daha iyidir, bu sayede geri bildirimlere yanıt verebilmemiz veya yaşayabileceğiniz sorunları çözmemize yardımcı olabilmeniz için bizimle kalırken düşüncelerinizi öğrenmemiz daha etkin bir sonuç yaratacaktır.

Ben ve ekip arkadaşlarım değerli yorumlarınız için teşekkür eder, tekrar bizleri ziyaret etmeyi düşüneceğinizi umarız.

Saygılarmızla
Sharon Ay
GM

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

3 günlük tatilimizde genel durumdan memnun kaldık. giriş resepsiyon işlem yapan güleryüzlü arkadaşlar,ve özellikle restorant bölümdeki yiğit Bey Gerçekten işini mutlu ve iyi yapıyor olması davranışları süperdi aklımızda kalanlar etkinlik alanında cyruz bey aynı şekilde çok memnun kaldık.1 puan eksik vermemin sebebi sahil plajı acilen düzeltilmesi lazım yabancı alınmaması gibi ve sahne etkinliği müzik vs bunlar böyle biryerde daha iyi olmalı tavsiye edebileceğim biryer hersey için teşekkürler.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 415beyzab
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sharon Ay - TUI BLUE Grand Azur, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın 415beyzab –

Ekip arkadaşlarımızın çalışmalarını ve hizmetlerini öven yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Bizimle geçirdiğiniz kısa süreli konaklamanızdan memnun kaldığınızı duymak bizleri çok mutlu etti.

Bildiğiniz gibi, Marmaris'teki plajlar halka açıktır ve şezlonglarımızı sadece otel misafirlerinin kullanımına açmaya çalışsak da, plaj bölgesine kimsenin girişini kanunen reddetme hakkımız yoktur. Güvenlik ekibimiz değerli yorumlarınız ile ilgili bilgilendirildi ve otel misafirlerimizin konforunun bozulmaması için ellerinden geleni yapmaya devam edeceklerdir.

Tavsiyeniz için teşekkür eder, bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umarız.

Saygılarımızla
Sharon AY
GM

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otel hizmeti çalışanların ilgisi alakası restorant bölümdeki bayram Kaan Vahit aşçı Ahmet Celal beylerin hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederiz.Tum çalışanların hizmetlerinden dolayı harika bir tatil geçirdik ellerinize yüreklerinize sağlık Türkiye de bulunan oteller arasından bussines bir otel

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler Edip D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sharon Ay - TUI BLUE Grand Azur, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Bu harika yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden ve Personelimizin ilgisinden memnun kalmanız bizleri gerçekten çok mutlu etti. Sizleri tekrar tesisimizde ağırlamayı umuyoruz. Mutlu ,sağlıklı ve huzurlu günler diliyoruz.


Saygılarımızla

Sharon Ay
GM

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otel beklentilerimizin kesinlikle üstünde konumu harika temizliği iyi yemekleri bu fiyata gidilen bi otel için üst seviye lezzetli ve çok çeşit zaten Marmarisin denizi müthiş ikinci kere geliyorum ve bu otelin en önemli olayı bence hizmet , çok iyi bir hizmet var barda Erkan efsane bi adam çok ilgili çok güler yüzlü ve efsane kokteyler yapıyo yani kısacası hiç düşünmeyin gidin buraya ve erkanı bulun çok övdüğüm için işgillenebilirsiniz ama inanın ilk defa bi otel için yorum yapıyorum o derece memnun kaldık .

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler o_uzhan_18
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sharon Ay - TUI BLUE Grand Azur, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Degerli Misafirimiz o_uzhan_18 - Bu mükemmel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizi otelimizde ağırlamak bizim için bir zevkti ve personelimizin hizmetinden ve tesislerimizin kalitesinden etkilendiğinizi duymak bizleri çok mutlu etti. Umarız konaklamanızın geri kalanından keyif alırsınız ve bizi tekrar ziyaret etmeyi seçersiniz.

Saygılarımızla

Sharon AY
GM

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın