Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (152)
Yorumları filtrele
152 sonuç
Gezgin puanı
45
72
21
5
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
45
72
21
5
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/152 yorum
19 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

11:08.2018 ile 16.08.2018 tarihleri arasında tur ile geldiğimde bu otelde kaldık.öncelikle otelde daha çok tur ile gelen misafirler kalıyor. Otel odası büyük olmamakla birlikte orta büyüklükteydi. Odası temizdi. En azından daha kötü odalı oteller gördüm. Banyosu geniş fakat anlam veremediğim durum duş kabini diye biriey yoktu. Bir bölüme duş perdesi çekmişler çok saçma geldi bu durum. Ayrıca nedense oda da mini buzdolabı yoktu.sonuçta orada 5 gün kaldık.buzdolabı ihtiyacımız doğdu. Balkonu güzeldi.balkonda zaman geçirelibilir. Çalışan personeldende memnun kaldım. Kibar ve saygılı idiler. Ama gelelim kötü yönüne. Yemekler berbattı. Kahvaltı ve akşam yemeği gerçekten kötüydü. Sadece salata ile karın doyurduk. Hadi sabah peynir ekmek karın doyuruyorsun ama akşam yemeği insan aç oluyor. Bir otelde hergün mü tavuk çıkar. Kaldığım zaman içinde 2 kez kırmızı et gördük. Oda sayı ile veriyorlar millete. Soğuk bölümü hep aynı yiyecekler ve sanırım bir önceki gün kalanları çıkarıyorlar çünkü patates salatası bozuktu bir gün fasulye salatası ekşimişti vs. Yani oda olarak kullanacaksanız yeterli. Yemek harici maalesef.

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler zumruto
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Temmuz 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temmuzda 2 gece kaldık otelde grup olarak. Odalar küçük ama tertemiz, havuz yeterli. Restoranda çalışanlan üstü başı temiz ve hepsi güleryüzlü. Yemek çeşitleri çok fazla değil ama lezzetli. Kısacası çok tedirgin girdiğim otelden memnun ayrıldım. ( Gittiğimiz bazı 5 yıldızlı otellerden daha temiz )

Konaklama tarihi: Temmuz 2018
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Zümbül I
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Haziran 2018 tarihinde yorum yapıldı

Ailece daha önce de konakladığımız Pelin Otel yine her zamanki gibi mükemmeldi. Çalışanları güleryüzlü, odalar tertemiz, yemekleri çok lezzetli idi. Otelin işletmecileri Yasemin hanım ve Hakan bey tüm misafirleri ile yakından ilgileniyorlar. Fethiye için değişmez adres. Herşey için teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Haziran 2018
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
3  Teşekkürler Abdilhan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Mayıs 2018 tarihinde yorum yapıldı

Temmuz ayında konakladık hem fiyat hemde kalite olarak bizi tatmin etti ailece güzel bir tatil geçirdik çalışanlara ve yöneticilerinin sıcak ilgisi bizi gerçekten çok memnun etti otel çalışanlarına ve yöneticilerine teşekkür ederi

Oda ipucu: Aile odası
Konaklama tarihi: Temmuz 2017
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler suleymanzengin
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Eylül 2017 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel genel itibari ile eski ve bakımsız. Asansörde kuruluş : 1987 yazıyor oradan hesap edin artık. Havuzu büyük ve belki de otelin en olumlu yeri diyebiliriz. Bir diğer olumlu detay birkaç yorumda daha belirtilen odayı derleyip toparlayan arkadaşların havlularla yaptıkları süprizler... Hoş bir detay ancak otel için tercihte etkili olacak kadar güçlü bir detay mıdır ? derseniz hiç sanmıyorum derim. Temizlik standarttı, kötü değil ancak özel bir durum da göremedim. Otele giriş, asansör derken kendinizi 90larda hissediyorsunuz sanki... odaya girip de banyodaki duş perdelerini gördüğünüzde artık sankilik bir durum yok resmen 90lardayız diye düşünebilirsiniz. Keşke 90ların daha güzel detayları olaydı bize durumu yaşatan. Siz böyle düşünürken duş başlığındaki yer yer yosun kıvamlı yeşil yer yer kahverengi pas lekeleri sizi bir sarsıyor ve fakat duş başlığının hortumundaki muhtelif deliklerden sağa sola, dolayısıyla oranıza buranıza sıçrayan sular sizi kendinize getiriyor. Yahu sayın otel yönetimi hadi asansörü yenilemediniz, yıl olmuş 2017 iken duş perdesinde ısrarcısınız... şu duş başlığı ve hortumu yenilemeye de vaktiniz olmadı mı? Veya paranız ? Paranız vardır ama... çünkü sırf yurtdışı merkezli bir otel rezervasyonu Web sitesinden rezervasyonumuz var ve fakat Türkiye'den geldik diye hiçbir hizmet veya imkan farkı olmadan günlük 200TL ekstra ücret aldınız ya hani... Bayram olduğunu bilmediğimizi düşünerek "Bayram dönemindeyiz, yoğun dönem" diyerek bize durumu açıklamıştınız hani... Yoğun dönem olduğunu ücretinizdeki normale göre yükseklikten anlamıştık zaten rezervasyon yaparken, ama neyse ki giriş yapacağımız sırada ekstra ücret talebinizle bu acı gerçeği daha da derinden anlamamızı sağladınız. Hangi acı gerçek mi ? Hizmet kalitesini, fiziki koşulları iyileştirmeyi hiç mi hiç düşünmeden ve emek sarf etmeden, yok bayram dönemi, yok sizin rezervasyon yurtdışında gözüküyor gibi beyanlarla yalnızca fırsatçılık yapmanın otelcilik zannedildiği canım bir ülkede yaşadığımız gerçeği...

Konaklama tarihi: Eylül 2017
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
4  Teşekkürler 193ezgiy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü Hotel P - Pelin Otel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Aralık 2017

Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Önerilerinizi dikkate alacağımızı ve siz değerli konuklarımızın yorumlarını inceleyerek yönetimimizle paylaşacağımızı bildiririz. Ayrıca sizden tahsil edilen extra ücret acenta sözleşmelerimize göre yapılmış bir uygulamadır. Acenta’ya konu iletmiş olup bu durumun bir daha yaşanmaması için gerekli girişimlerde bulunduğumuzu belirtmek isteriz.
Sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyarız. Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın