Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
$52
Fiyata Bakın
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com$56
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.303)
Yorumları filtrele
1.304 sonuç
Gezgin puanı
695
398
140
42
29
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
695
398
140
42
29
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/1.304 yorum
1 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Konya Merkezinde Mevlana ve Panaroma Müzesinin hemen yanında güven, sağlık ve Huzurla Konaklayabilirsiniz.Otel Bünyesinde Bağlantılı odaları olması nedeniyle Ailenizle bir arada keyifle vakit geçirebilirsiniz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler mbakir
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Üç yıl önce kaldığım bir otel seneler geçmesine rağmen oldukça yıpranmış ve yenilenmemiş ayrıca kahvaltısı son derece kötü idi pandemi şartlarında açık büfede bir personel yoltu herkes kendisi alıyor eldiven takmamızı istiyor ama kim takıyor belli değil???

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler haluktaskaya
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Hilton Garden Inn Konya - Hilton Garden Inn Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle, konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz ve otelimizde son konaklamanızla ilgili olarak Misafir Değerlendirme Formunu doldurmaya zaman ayırdığınız için teşekkürlerimizi sunarız.
Görüşlerinizi içtenlikle takdir ediyoruz ve beklentilerinizi karşılayamadığımız için üzgünüz. Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir. Ekibimin ve şahsımın en büyük hedefi kalitemizi yükselterek, devamlılığı sağlayabilmektir.
Otelimiz Hilton International zincirinin bir üyesidir. Hilton Garden Inn otelleri özellikle Amerika'da çok yaygın bir konsepttir ve Hilton Garden Inn Konya otelimiz de bu konseptin ülkemizde açılan ikinci otelidir.
Hilton Garden Inn standartları gereğince, fiyatlarimizin siz sayın misafirlerimize daha uygun bir şekilde yansıtılabilmesi için otelimiz 4* olarak tasarlanmıştır ve tam servis veren Hilton otellerinden hizmet olarak biraz daha farklıdır. Örneğin Vale veya Bellboy hizmetimiz yoktur.
Geribildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.
Konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.
Saygılarımızla

İlhan BİLİCİ
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Giriş 17 Temmuz çıkış 29 Temmuz. Odamdan iki parça eşyam kayboldu - Hotel yönetimi sadece inkar etti. Hiçbir şekilde kaybım karşılanmadı, ve mağduriyetime anlayış gösterilmedi. Kaybolan eşyalarımın maddı değeri umurumda değil ama manevı değeri çok büyüktü. Konaklama sürecince bir kez çarşaflarım değişti onuda kendim talep ettim - başka eşyam kaybolmasını istemediğim için temizliği red edip10 gün kendim temizlik yaptım.
Maf olan bir tatil olarak hafızamda kalacak, çok yazık. Hilton markasına çok güvenmiştim. Son konaklamam.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler SibelS214
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Hilton Garden Inn Konya - Hilton Garden Inn Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle, konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz ve otelimizde son konaklamanızla ilgili olarak Misafir Değerlendirme Formunu doldurmaya zaman ayırdığınız için teşekkürlerimizi sunarız.
Görüşlerinizi içtenlikle takdir ediyoruz ve beklentilerinizi karşılayamadığımız için üzgünüz. Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir. Ekibimin ve şahsımın en büyük hedefi kalitemizi yükselterek, devamlılığı sağlayabilmektir.
Otelimiz Hilton International zincirinin bir üyesidir. Hilton Garden Inn otelleri özellikle Amerika'da çok yaygın bir konsepttir ve Hilton Garden Inn Konya otelimiz de bu konseptin ülkemizde açılan ikinci otelidir.
Hilton Garden Inn standartları gereğince, fiyatlarimizin siz sayın misafirlerimize daha uygun bir şekilde yansıtılabilmesi için otelimiz 4* olarak tasarlanmıştır ve tam servis veren Hilton otellerinden hizmet olarak biraz daha farklıdır. Örneğin Vale veya Bellboy hizmetimiz yoktur.
Geribildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.
Konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.
Saygılarımızla

İlhan BİLİCİ
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temizliği, konumu ve profesyonelliği ile çok memnun kaldığımız otel. Pandemi sürecinde titizlikleri ile içimiz rahattı. Odalar geniş ferah ve yataklar çok rahattı. Kesinlikle taksiye edebilirim. Hılton kalitesini başka şehirlerde de deneyimlemiştim

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler akarsu95
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Hilton Garden Inn Konya - Hilton Garden Inn Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle, konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz ve otelimizde son konaklamanızla ilgili olarak Misafir Değerlendirme Formunu doldurmaya zaman ayırdığınız için teşekkürlerimizi sunarız.
Hizmetlerimizle ilgili genel memnuniyetiniz bizleri sevindirmiştir. Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz görüşlerinizin ilgili Departman Müdürlerimize iletildiğini bilgilerinize sunariz. Ekibimin ve şahsımın en büyük hedefi kalitemizi yükselterek, devamlılığı sağlayabilmektir.
Otelimiz Hilton International zincirinin bir üyesidir. Hilton Garden Inn otelleri özellikle Amerika'da çok yaygın bir konsepttir ve Hilton Garden Inn Konya otelimiz de bu konseptin ülkemizde açılan ikinci otelidir.
Hilton Garden Inn standartları gereğince, fiyatlarimizin siz sayın misafirlerimize daha uygun bir şekilde yansıtılabilmesi için otelimiz 4* olarak tasarlanmıştır ve tam servis veren Hilton otellerinden hizmet olarak biraz daha farklıdır. Örneğin Vale veya Bellboy hizmetimiz yoktur.
Geribildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.
Konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.
Saygılarımızla

İlhan BİLİCİ
Genel Müdür



Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı

Yorumsuz kaliyorum Hilton böyle temsil edilemez.
Booking ve Trivago dan geçin ve daha enteresan fiyat alirsiniz
MMT kuralları hic uygulanmıyor
Millet kahvaltıda yer bulamıyor bulanda pis olan masaya oturuyor
Suç personel de değil ekonomi yapmak icin bu rezaleti yaşatanın …

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Yigido58Paris
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Hilton Garden Inn Konya - Hilton Garden Inn Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle, konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz ve otelimizde son konaklamanızla ilgili olarak Misafir Değerlendirme Formunu doldurmaya zaman ayırdığınız için teşekkürlerimizi sunarız.
Görüşlerinizi içtenlikle takdir ediyoruz ve beklentilerinizi karşılayamadığımız için üzgünüz. Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir. Ekibimin ve şahsımın en büyük hedefi kalitemizi yükselterek, devamlılığı sağlayabilmektir.
Otelimiz Hilton International zincirinin bir üyesidir. Hilton Garden Inn otelleri özellikle Amerika'da çok yaygın bir konsepttir ve Hilton Garden Inn Konya otelimiz de bu konseptin ülkemizde açılan ikinci otelidir.
Hilton Garden Inn standartları gereğince, fiyatlarimizin siz sayın misafirlerimize daha uygun bir şekilde yansıtılabilmesi için otelimiz 4* olarak tasarlanmıştır ve tam servis veren Hilton otellerinden hizmet olarak biraz daha farklıdır. Örneğin Vale veya Bellboy hizmetimiz yoktur.
Geribildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.
Konaklamanızda Hilton Garden Inn Konya’yı tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.
Saygılarımızla

İlhan BİLİCİ
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın