Merhabalar iki günlüğüne burada kaldım girişte çok zarif ve kibar bir Resepsiyonist Ömer bey karşıladı beni ancak yaşamış olduğumuz küçük bir anlaşmazlıklıktan dolayı ki asla bir art niyet yok o da bütün kibar ve zerafetiyle bana bir cevap vermişti ben de bu cevaptan biraz mutsuz olmuştum bunla ilgili bir eleştiri yazdım şikayetim var’a daha sonrasında otel yönetimi öncelikli odama küçük bir ikram göndermiş ve bu konuyla ilgili olarakta gerek genel müdürümüz gerekse ön büro müdürümüz beni sabah bir kahve içmeye davet ettiler ve karşılıklı olarak konuştuk uzun yıllar bu sektörde çalışıp küçük bir anlaşmazlıktan dolayı insanları geçmişini yok saymak çok anlamsız bir durum olur sadece yapıcı ve daha iyiye götürmek için söylenmiş olan eleştiriler çok kıymetlidir ama asıl kıymetlisi de bu eleştirilere aynı şekilde cevap vermek anlayışlı karşılamak ve karşılıklı iyi niyet göstermektir Otel odaları kahvaltı hizmet bunların hiçbir önemli değildir önemli olan burada niyettir ki otelin tamamında herkes büyük bir özveri ve mesleğini severek çalışıyor hepsine çok çok teşekkür ediyorum sevgi ve saygılarımı sunuyorum görüşmek dileğiyle