Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.517)
Yorumları filtrele
1.517 sonuç
Gezgin puanı
1.363
115
22
8
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.363
115
22
8
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/1.517 yorum
9 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Özel sektörde yönetici olarak çalışmaktayım. Görevim gereği tum Türkiye yi gezmekteyim.
Genelde sizin otellerinizde kalmaktayim.
Özellikle Konya kahvaltı ekibinin göstermiş olduğu içtenlik guleryuzluluk ve sıcak ilgi için tebrik etmek istedim.

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 99sava_g
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Gökçe Gürbüz - Ramada Plaza Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Aralık 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Otelimiz Ramada Plaza Konya'yı tercih etmiş olduğunuz için çok teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi ağırlamış olmaktan dolayı mutlu olduğumuzu belirtmek isterim. Değerli yorumlarınızı ekip arkadaşlarımız ile paylaşıyor olacağız. Sizi her zaman ağırlayabilmek ümidi ile saygılar sunar, gerçekleştireceğiniz konaklamalarda, ekip arkadaşlarım ile beraber size yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım.

Gökçe Gürbüz
Misafir İlişkileri
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Holding olarak sürekli konaklama yaptığımız otel.
Covid-19 önlemlerine istinaden odada bulunan havlular halen açıkta, herhangi bir ambalaja koyulmamış. Dezenfektan sadece lobide var. Katlarda, asansör bekleme hollerinde, odalarda dezenfektan maalesef yok.
Kahvaltıda alınan tedbirlere gayet güzel.
Valiz dezenfektesi yapılmıyor.
Otel girişinde sadece ateş ölçümü yapılıyor.
15. Katta bulun restorantı servis hizmeti veriyor.
Pandemi sürecinde alınan önlemler genel ortalamanın altında geldi bana.

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler ademaydinakay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Gökçe Gürbüz - Ramada Plaza Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Aralık 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Otelimiz Ramada Plaza Konya'yı tercih etmiş olduğunuz için çok teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi ağırlamış olmaktan dolayı mutlu olduğumuzu belirtmek isterim. Belirttiğiniz detaylar ile hassasiyetle ilgileneceğiz. Sizi her zaman ağırlayabilmek ümidi ile saygılar sunar, gerçekleştireceğiniz konaklamalarda, ekip arkadaşlarım ile beraber size yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım.

Gökçe Gürbüz
Misafir İlişkileri
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Geçtiğimiz hafta şirketimizin gercekleştirmiş olduğu organizasyonda sürecin başından itibaren bize ve konuklarımıza karşı göstermiş oldukları güleryüz ve yakın ilgilerinden ötürü Lokman Bey ile ekibine teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler akinsoftmedya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Gökçe Gürbüz - Ramada Plaza Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Kasım 2020


Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Otelimiz Ramada Plaza Konya'yı tercih etmiş olduğunuz için çok teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi ağırlamış olmaktan dolayı mutlu olduğumuzu belirtmek isterim. Değerli yorumlarınızı ekip arkadaşlarımız ile paylaşıyor olacağız. Sizi her zaman ağırlayabilmek ümidi ile saygılar sunar, gerçekleştireceğiniz konaklamalarda, ekip arkadaşlarım ile beraber size yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım.

Gökçe Gürbüz
Misafir İlişkileri
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kötü bir konaklama deneyimi oldu. Gece yüksek sesle çalışan jeneratör tüm geceyi kabusa çevirdi. Jeneratörün devreye girmesi ile sürekli açılan tv uyandırma servisi gibiydi. Gece sanırım 5 kez tv yi kapatmak zorunda kaldım.Bu mevsimde ikram edilen su buzdolabında soğuktu. Kahvaltı tabağında ki ürünler 3 yıldızlı otel konseptinde yoktur. Tek olumlu taraf personelin ilgili olması.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Umit7091
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Gökçe Gürbüz - Ramada Plaza Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Otelimiz Ramada Plaza Konya'yı tercih etmiş olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizde konakladığınız süre zarfı içerisinde deneyimlediğiniz yetersiz hizmet düzeyinden dolayı oldukça üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Belirttiğiniz detaylar üzerinden hassasiyetle geçiyor olacağız. Sizi her zaman ağırlayabilmek ümidi ile saygılar sunar, gerçekleştireceğiniz konaklamalarda, ekip arkadaşlarım ile beraber size yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım.

Gökçe Gürbüz
Misafir İlişkileri
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otel temiz ve personel çok ilgili otel girişi karışık giriş çok zor resepsiyonu arıyarak otele giriş yaptım giriş çıkış tabelası akşam hiç görünmüyor. gece aydınlatma yapılırsa iyi olur odalar temiz görüşmek üzere

Konaklama tarihi: Ekim 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Tunç A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Gökçe Gürbüz - Ramada Plaza Konya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Otelimiz Ramada Plaza Konya'yı tercih etmiş olduğunuz için çok teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi ağırlamış olmaktan dolayı mutlu olduğumuzu belirtmek isterim. Belirttiğiniz detaylar ile hassasiyetle ilgileneceğiz. Sizi her zaman ağırlayabilmek ümidi ile saygılar sunar, gerçekleştireceğiniz konaklamalarda, ekip arkadaşlarım ile beraber size yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım.

Gökçe Gürbüz
Misafir İlişkileri
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın