Sayın Erkan Bey,
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Misafirlerimizden gelen olumlu veya olumsuz iyi niyetli her bir geri bildirim bizler için değerlidir, misafirlerimize sunduğumuz kaliteli ve misafirperver hizmet anlayışımızı değerlendirmek ve kendimizi ifade edebilmek için bizlere fırsat vermektedir.
Öncelikle belirtmek isteriz ki, bu geri bildirimde tesisimize yapmış olduğunuz yorumu, adil ve hakkaniyetli bulmuyoruz. Kahvaltı salonumuza giriş yapan misafirlerimizden oda numarası talep edilmesi, otelimize erken check in yapan misafirlerimize giriş günü kahvaltı hizmetinin ücretli olduğu konusunda bilgilendirme yapılması işletme standartlarımız gereğidir. Çıkış yapan misafirlerimizden de oda çıkış kontrolleri için kısa süreli bekleme rica edilmesi tüm otellerde yapılan standart bir uygulamadır.
Rezervasyon aşamasından çıkışınıza kadar olan süreçte, otelcilik standartları kapsamı dışında mağduriyet oluşturacak, reklamasyona konu olabilecek eksik bir hizmet sunduğumuzu düşünmüyoruz. Bu sebeple, görüşmelerimiz esnasında belirtmiş olduğunuz Wyndham Rewards konaklama puanlarınızın iadesi talebinize maalesef olumlu yanıt verememekteyiz.
Bilgilerinize Sunarız.
Saygılarımızla,
Ramada Plaza By Wyndham Izmit