Oteli, geniş aile grubumuzun Safranbolu seyahati için , yeni bir otel oluşundan dolayı tercih ettik.
Seyahatimize bir hafta kala Booking.com ile yapılan rezervasyonu kapora göndermezsek iptal edeceklerini belirten bir telefon aldım. Bunun mümkün olmadığını booking müşteri hizmetlerinden teyit ettim ama aile grubu ile yapılacak seyahati riske atmamak adına kapora gönderdim. Daha sonra da booking firmasına komisyon ödememek adına, eğer bana telefon ile sorarlarsa otelde kalmadığımı belirtmemi istediler. Bu gerçekten çok amatör ve saygısız bir davranış.
Otele geldikten sonra hizmet konusunda bir sıkıntı yaşamadık. Güler yüzlü yardımsever bir personeli var.
Sadece sabah kahvaltı servisi çok yetersizdi. Çeşit ve lezzet olarak zengin ama otele yetmeyecek büyüklükte bir salonda kirli kahvaltı tabakları uzun süre temizlenmeden masalarda bekliyor.
İki kişik odalar gerçekten çok dar.
Yatak ve etrafında yürünecek bir boşluk var o kadar.
Üç kişilik odalar çok daha geniş ve güzel.
Kalışımız sırasında hamamı kullandık ve gayet memnun kaldık, bir artı puan da buradan.
Otel Safranbolu merkeze yakın bir konumda, civarında bir çok güzel cafe mevcut.
Bir gecelik kalışlar için fena değil ama rahatınıza düşkünseniz bir kez daha düşünün.