Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 kişi bu otele bakıyor
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Hotels.com$60
Expedia.com$60
eDreams$60
Travelocity$60
Trip.com$61
Orbitz.com$60
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (656)
Yorumları filtrele
656 sonuç
Gezgin puanı
433
145
56
8
14
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
433
145
56
8
14
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/656 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Geçtiğimiz Ekim ayında eşimle birlikte İzmir'i gezmek için konaklama fırsatı bulduk. Son derece güzel ve temiz odalar, ilgili personel özellikle Bora Bey'e çok teşekkür ediyoruz. Izmir yabancıları olaraktan bizlere cok yardımcı oldu, nerelere nasıl gidecegimize kadar hatta otobüs kartı bile verdi gitmemiz için:)

Çok teşekkür ediyoruz.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler furkan k
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
En kısa sürede tekrar bekliyoruz.

Konaklamada tekrar bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Son üç sene içerisinde 3-4 kez konakladım. Daima çizgisini ve başarısını bozmayan, özellikle günümüz Covid Pandemisinde bile tüm detaylara ve hijyene son derece önem veren, çalışanlarının hep güleryüzlü ve nazik olduğu başarılı bir Garden Inn konsept oteli. Diğer gittiğim şehirlerdeki benzeri konsept otellerde bu seviyede kusursuz bir başarı göremedim henüz. Yalnızca otelin yoğun zamanlarında otopark sorunu yaşarsınız, o da insanların arabasını gerekli park çizgileri/alanı dışına park etme problemi ve bencilliğinden. Bu oteli kesinlikle öneririm.

Oda ipucu: Sigara içilen veya içilmeyen
Konaklama tarihi: Ekim 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler Kerem1955
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
En kısa sürede tekrar bekliyoruz.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hotel çalışanları başta Bora Karalar olmak üzere çok güleryüzlü ve yardımcılardı . Valizlerimizin dezenfekte edilmesi , otelin hijyen koşulları çok iyiydi . Diğer Hilton’lardan çok daha iyi bir hizmet aldık otelde . Kahvaltısı Covid önlemlerine rağmen çok başarılı .Herşry için teşekkür ederiz .

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler cgdmmctn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
En kısa sürede tekrar bekliyoruz.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Gerek calisanlarin guleryuzu olsun gerek temizligi olsun cok memnun kaldigim bir otel oldu.Izmir de tercih edebileceginiz en nezih otellerden biri yolum dustugunde kesinlikle tekrar gelecegim tek otel tesekkurler.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Aylin K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
En kısa sürede tekrar bekliyoruz.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle geldim gerçekten harika bir otel hizmeti çok iyi, ortam temiz ve hijyenik havulular vb gerçekten temiz hiçbir kusuru yok herkese öneririm. Hizmetler güler yüzle yapılıyo yeride iyi. Buyrun gelin :))

Konaklama tarihi: Haziran 2020
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler OguzV123
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın