Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (671)
Yorumları filtrele
671 sonuç
Gezgin puanı
449
144
56
8
14
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
449
144
56
8
14
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
77-82/671 yorum
12 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Karşılama çok iyiydi yemekler lezzetli personeller ilgili ve güler yüzlü müşteriyle iletişimleri iyiydi , otel odalari temiz ve hijenikti iyiki burayi tercih etmişim teşekkür ederim ve tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Mert G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti.
COVID 19 hijyen ve temizlik uygulamalarımızı beğenmenize ayrıca çok sevindik.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Çok menmun kaldık korona virüsünden dolayı endişeleniyorduk fakat çok iyi detbirler alınmış hepinizi tebrik ediyorum. En kısa zamanda tekrar ziyaret edeceğim hepinizinde gitmesini tavsiye ediyorum gerçekten bu işi biliyorlar.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 657tufane
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti.
COVID 19 hijyen ve temizlik uygulamalarımızı beğenmenize ayrıca çok sevindik.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Cidden o kadar temiz bir otel ki anlatamam. Kalmak için oldukça güvenli gerçekten denemelisiniz. Ben çok memnun kaldım ailem de çok memnun kaldı. Hele bu pandemi döneminde bütün tedbirlerin alınması çok rahatlattı beni

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler morbida2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti.
COVID 19 uygulamalarımızı beğenmenize ayrıca çok sevindik.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Personel ilgili ve arkadas canlisi, belliki islerini severek yapiyorlar. Odalarin cogu deniz manzarali ve yeteri kadar buyuk banyolar temiz ve konforlu. Tekrar konaklamak icin bircok sebep var. Herkese Tavsiye Ederim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler grandthefta
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ev oteli çok sevdim gayet keyif verici bir yeridi umarim sizde beğenirsiniz.sizde emin olmak isterseniz bu otel hakkinda bilgi alabilir ona göre hazirlikli bir şekilde gidebilirsiniz ben sevdim sizlerim ne düşünmesi daha önemli o yüzden kendi karariniz daha iyi olacaktir .tesekkurler.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler 764taners
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Sevil g - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın