Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (556)
Yorumları filtrele
556 sonuç
Gezgin puanı
336
142
57
8
13
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
336
142
57
8
13
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
9-14/556 yorum
10 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

İş seyahati için bu oteli seçen ve Hilton üyesi olan arkadaşlarımın burayı tercih etmemelerini tafsiye edebilirim.Bu konuda sorunlu bir oteldir.konaklama sonrası puanlarımın işlenmediğini fark ettim ve oteli uyardım. Ancak hala cevap alabilmiş değilim.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler 473aliz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Hilton Honors puanlarının işlenmesi ile ilgili otelimizde bir sorun olmadığını ve prosedürler dahilinde işlendiğini bilmenizi isteriz. Direk şahsımla irtibata geçip, bilgilerinizi aktarmanız durumunda sorunun nerden kaynaklandığını araştırıp size bilgi vereceğimizden emin olabilirsiniz.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ön büro , servis , vale , muhteşem kahvaltı , oda ve en önemlisi fiyat ve konum hepsi harikadır . Herhangi bir soruna hiç rastlamadım . Otel Alsancak a 5 dakika , temizlik ve hijyen çok iyi
Başka yoruma gerek yoktur

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler rdemss
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
Sizlere layık olabilmek için inanın daha çok çalışacağız.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Misafir perverliği inanılmaz yüksek olan bir otel. Gerçekten rahat ediyorsunuz. Otelin bulunduğu mevki inanılmaz güzel ve kolay. Odalar oldukça temiz. Her konaklamamda gerçekten rahat ediyorum. Çalışanlar çok yardımcı ve güler yüzlü. Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler odtupes
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
Sizlere layık olabilmek için inanın daha çok çalışacağız.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ailemle birlikte 1 gecelik konaklama için kaldık.İsterseniz kahvaltı dahil oda kiralayabikirsiniz.Mini barda ne olmasını isterseniz lobiden alabiliyorsunuz. İzmşrin tam ortasında her bölgeye aynı mesafede.Park imkanı var temiz calışanlar güleryüzlü.Modern bir mimarisi var.Muhteşem deniz manzarası var.

Oda ipucu: Sehir manzarası hem güzel hem ekonomik
Konaklama tarihi: Ocak 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler 627fehmim
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
Sizlere layık olabilmek için inanın daha çok çalışacağız.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Güler yüzlü ve çok ilgili personeli ve harika lokasyon ve kalitesi ile tercih sebebi ve İzmir'deki açıklama ara en iyi Hilton Oteli. Kahvaltısı son derece yeterli ve diğer Hilton'lar gibi park sorunu yok

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler mbarkut
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ocak 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yoğunluğunuzun arasında bizlere zaman ayırıp otelimizle ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetiniz bizleri çok ama çok mutlu etti.
Sizlere layık olabilmek için inanın daha çok çalışacağız.

Konaklamada bizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Bize Güvenebilirsiniz

Saygılarımla,

Sevil Görgülü
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın