Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (487)
Yorumları filtrele
487 sonuç
Gezgin puanı
291
126
53
7
10
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
291
126
53
7
10
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
10-15/487 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Hilton Garden Inm Izmir Bayraklı Hizmet kalitesi üst düzey, İzmir de kalacak aileler için lokasyon, tesis ve hizmet açısından en uygun otel. Odalar temiz, çalışanlar güleryüzlü ve ilgili ve profesyoneller.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ikalay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetinizin bizleri çok mutlu ettiğini bilmenizi isteriz. Sizlere layık olmak için inanın daha çok çalışacağız.

En kısa sürede tekrar sizi otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Sevil Gorgulu
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otel lokasyonu gayet güzel. Bora Bey ve tüm otel personeli son derece nazik ve ilgili. KAhvaltı başarılı Hilton satndartlarında kaliteli ve güvenli hizmet. Teşekkürler Hilton . Herşey gayet güzel ve keyiliydi.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler tatar_hakan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetinizin bizleri çok mutlu ettiğini bilmenizi isteriz. Sizlere layık olmak için inanın daha çok çalışacağız.

En kısa sürede tekrar sizi otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Sevil Gorgulu
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

İzmir merkezde bulunan heryere rahatlıkla ulaşabilecek güzel bir mekan.

Hilton un değerini bilmesi gereken, tanıştığımız için büyük bir şansa sahip olduğumuz;

Nöbetçi Müdür Bora Karalar a ne kadar teşekkür etsek az kalır. Ev sahibi gibi günün her vakti güleryüzle yardımseverliği ile örnek bir yüz temsil ediyor.

Günlük çıkacağınız gezi turunuzu planlayabilir, yemek yeme yerlerinden dinleneceğiniz mekanlara kadar sizlere rota çizebilir. Kendisiyle tanışmadan rezervasyon yapmayın derim ;)

Mutfak şefi Serkan beye sabrından dolayı, reception da bulunan Mehmet ve Berkcan a, belboy ve vale de Ahmet beye güleryüzlü ilgilerinden dolayı ayrı ayrı teşekkür ederim.

Özeleştiri olarak;

Her sabah evinde waffle yemeden çıkmayan,
sağa sola geç kalan personeli şikayet eden,
sabah 7-11 kahvaltıyı sonuna kadar değerlendiren ve garson arkadaşları özel hizmetkarları gibi kullanan,
vale hizmeti veren arkadaşı özel şöförü gibi kullanan siz sevgili aileler rica ediyorum sizler evinizden çıkmayın.
Herkesin bir gururu ve onuru var.
Paranla satın alan bir kişiliğe sahipseniz durun ve tavırlarınızı gözden geçirin.

Herkesin anlayış ve mutluluk içerisinde geçireceği güzel tatiller dilerim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler sokaktalezzetvar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetinizin bizleri çok mutlu ettiğini bilmenizi isteriz. Personelimize değer verip her birini ayrı ayrı yüceltmeniz, bizler için gerçekten çok kıymetli. Bu kadar detaylı değerlendirmeniz bizleri çok etkiledi ve yüreklendirdi.
Sizlere layık olmak için inanın daha çok çalışacağız.

En kısa sürede tekrar sizi otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Sevil Gorgulu
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Genel olarak memnun kaldık. Çalışan personel temiz, yardımcı, saygılı ve güleryüzlü. Otelin konumu şehrin karmaşasından uzak , önünde metro olmasından dolayı heryere ulaşımı kolaylıkla sağlayabiliyorsunuz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler cengizy732019
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Otelimiz ve özellikle personelimiz ile ilgili memnuniyetinizin bizleri çok mutlu ettiğini bilmenizi isteriz. Sizlere layık olmak için inanın daha çok çalışacağız.

En kısa sürede tekrar sizi otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Sevil Gorgulu
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Restorant hizmeti çok çok kötü başta Restorant şefi olmak üzere hem personel hem hizmet ve kalite berbat otel Hilton fakat Restorant sanayi lokantası diyebiliriz. Restorant personeli niye geldiniz ne gerek vardı gibi davranıyor

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler xxxxxx40
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür SevilGorgulu - Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlerin görüşleri bizim için son derece kıymetli olup, bunlarla kendimizi geliştiriyor ve sizlere daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz.

Restaurant personeli hakkındaki yorumlarınız ilgili departmanlarımızla paylaşılmış olup gerekli önlemler alınacaktır.
Sizlere layık olmak ve memnuniyetinizi sağlamak için inanın daha çok çalışacağız.

En kısa sürede tekrar sizi otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle konaklamanızda bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Sevil Gorgulu
Genel Müdür
HGI Izmir Bayraklı
sevil.gorgulu@hilton.com
0090 2324959500

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın