Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
₺4.406
₺4.401
Hotels.com
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.466)
Yorumları filtrele
3.466 sonuç
Gezgin puanı
2.679
513
128
61
85
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.679
513
128
61
85
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
53-58/3.466 yorum
26 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı

Hotel iyi, yıllardır konaklarım, çok ta severim. İki sorun var. Ön provizyon uygulamasından hala vazgeçmiyorlar. İkincisi konaklayanlardan bile otopark ücreti alıyorlar. Ayrıca aracı toplantı merkezi kapısından veriyorlar ve geç geliyor.

Konaklama tarihi: Kasım 2023
  • Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler Mesut K
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Rıza Elibol - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Aralık 2023

Sayın 334mesutk,
Swissôtel Büyük Efes, Izmir ailesi olarak, siz değerli misafirlerimize sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı misafir memnuniyetini sağlamak temel önceliğimizdir. Misafirlerimizin geri bildirimleri, hizmet kalitemizi arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerlidir. Dolayısı ile bahsetmiş olduğunuz her bir yorumu önemsediğimizi ve büyük bir ciddiyetle üzerinde durduğumuzu belirtmek isterim. Geri bildiriminiz ilgili departmanlar ile paylaşılmıştır. Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yomunuzu paylaştığınız için teşekkür eder, bir başka seyahatinizde, sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle belirtmeliyim ki burada 3. kalışımız maalesef. Maalesef diyorum çünkü her seferinde yanıldık. Temizliği bir kere gerçekten kötü. Diğer seferlerde özellikle temizliği beğenmiştim. Ayrıca otel girişinde günlük 2000 TL depozito alıyorlar ve bunu size çıkıştan sonra yollamaları haftayı bile bulabiliyorlar, iyi yere dükkan muhabbeti yani. Telefonda da 2000 TL depozitoyu günlük olarak aldıklarını söylemediler, total sanmıştık. 10 gün konaklasak 20 bin durduk yere paramızı bloke edecekler, ilginç bir yönetim. Tekrar buraya gelme sebeplerimizin başında bölgede gerçekten düzgün otoparkı olan otel olmayışı idi. Burası da otopark ücretini 150 TL yapmış günlük olarak. Her şey işlerine geldiği gibi. Resepsiyonu kaç kere aradığımızı allah bilir, 7-8 kez farklı isteğimiz oldu 5 günlük konaklamamızda, hiçbiri gerçekleşmedi desek yeridir. Gerçekleşenler de 2-3 kez arama sonucu gerçekleşti. Otel kalite olarak çok düşmüş durumda. Bir dahaki sefere daha kötü de olsa gerçekten başka yerde konaklayacağım, Swissotel'i asla ve asla tercih etmeyeceğim. Eğer olur da bu yorumu unutur tercih edecek olursak lütfen bizi misafir olarak kabul etmeyin!!! Çünkü kurnaz ve kötü bir işletme olmuşsunuz.

Konaklama tarihi: Ekim 2023
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler Ozge54
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Rıza Elibol - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Aralık 2023

Sayın Ozge54,
Swissôtel Büyük Efes, Izmir ailesi olarak, siz değerli misafirlerimize sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı misafir memnuniyetini sağlamak temel önceliğimizdir. Misafirlerimizin geri bildirimleri, hizmet kalitemizi arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerlidir. Dolayısı ile bahsetmiş olduğunuz her bir yorumu önemsediğimizi ve büyük bir ciddiyetle üzerinde durduğumuzu belirtmek isterim. Geri bildiriminiz ilgili departmanlar ile paylaşılmıştır. Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yomunuzu paylaştığınız için teşekkür eder, bir başka seyahatinizde, sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı

Iki yildir swiss otel purovel uyesiyim.Otelin temizligini,yemeklerini,havuzunu ve konumunu cok seviyorum.Calisanlarin hepsi guleryuzlu ve anlayisli.Benim uyeligimi gerceklestiren irem hanim her zaman yardimsecer,guleryuzlu her zaman uyelik icin yardimci olmustur.Fitness egitmenleri oldukca bilgili ve ayni sekilde yardimsever.Kesinlikle tavsiye ettigim bir otel.

Konaklama tarihi: Kasım 2023
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler sena a
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Rıza Elibol - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Kasım 2023

Sayın Senaa193,
Konaklamanızla ile ilgili geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak üzere özveri ile çalışan ekibimiz adına, paylaştığınız yorum bizler için büyük önem taşımaktadır.
Sizin gibi değerli misafirlerimizin takdirini kazandığımızı bilmek ekibimizin başarılarının devamını sağlamak için güçlü bir motivasyon kaynağı olmaktadır.
Otelimizde geçirdiğiniz zamandan keyif aldığınız için mutluluk duyuyoruz.
Sizi en yakın zamanda otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele giriste gerek otopark icin gerek minibar icin depozito istiyorlar. Yonetim karariymis. Yoneticilerle konustum,amatorler. Aciklamaya ikna etmeye calisiyorlar ama hepsi farkli sey soyluyor. Musterinin memnuniyetini kazanmaya yonelik hic bir eylem yok.Bu yasima geldim ilk defa boyle bir tavirla karsilastim. Otel eski,odamdaki dus basligi calismiyordu,kuvetin ici deforme olmus. Dus ta yere serilmesi icin biraktiklari naylon paspa kil tuy icinde. Asansorler kartlari algilamiyor. O kadar para verip hem degersiz hissetmenize sebeo oluyorlar hem de paranin karsiligi konforu alamiyorsunuz. Daha uyguna cok daha iyi oteller mevcut.

Konaklama tarihi: Kasım 2023
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler xabialanso
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Rıza Elibol - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Kasım 2023

Sayın Xabialonso,
Swissôtel Büyük Efes ile ilgili puanlama yaparak geri bildiriminizi dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin düşüncelerini daha iyi anlayabilmek ve daha ayrıntılı geri bildirim alabilmek için kişisel olarak konuşmaktan memnuniyet duyarız. Belirtmiş olduğunuz isim ile konaklamanızı bulamadığımız için herhangi bir iletişim numarasına rastlayamadık. Bize doğrudan 0232 414 5176 numaralı telefondan veya guestrelations@swissotel.com adresine e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz çok mutlu oluruz.
Düşünceleriniz bildirmek üzere yapmış olduğunuz puanlama için teşekkür eder, sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Kasım 2023 tarihinde yorum yapıldı

İzmir'e geldiğimizde artık gelmeyeceğiz diyip mecburen yine geldik ve yine giriş hüsranı ile karşılaştık. Çağrı merkezinde 2.000 TL denilen depozito günlük 2.000 TL denildi. Otopark avantajı var diye geldiğimiz otel 150 TL günlük otopark ücreti alınır olmuş. Hiçbir avantajı da güzelliği de kalmamış otelin. Sadece oda temizliği iyi durumda. Merkezi konumdaki diğer otellerle sınıf farkından başka bir olayı kalmamış ne yazık ki. Görelim diğer günlerde neler yaşayacağız ama gerçekten 3.gelişim, her seferinde modumu girişte düşürmeyi başaran bir otel oldu. Keşke buraya gelmeyip başka yeri tercih etseydik diyeceğimiz bir konaklama oldu ne yazık ki... Otel yönetiminden de bu yorumla alakalı herhangi bir soru vs.için aranmak istemiyorum, çünkü düzeltebileceğiniz bir durum yok ne yazık ki.

Konaklama tarihi: Kasım 2023
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler k3m4l
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer yorumlara bakın