Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.419)
Yorumları filtrele
2.420 sonuç
Gezgin puanı
1.799
435
99
38
49
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.799
435
99
38
49
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
13-18/2.420 yorum
18 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Genel olarak cok temiz ve konforlu bir otel,konum itibariyle de cok merkezi.
Otelde tüm çalışanlar cok güler yüzlü ve yardıma hazır.Özellikle restaurant bölümünde çalışanlar ise hayatımda gördüğüm en güler yüzlü çalışanlar abartmıyorum;isimlerini zikretmeden gecemeyecegim Özgür Bey,Emre Bey,Hüseyin Bey ve Gülizar Hanım bizlere muhtesem servis verdiler,bir dedigimiz iki olmadı,cok hızlı ve yardımseverler.Kendilerine cok tesekkur ediyoruz.
Otelde bırkac sene once konakladıgımız ıcın bizim aklımızda muhtesem olarak kalmıstı bu sene bizi tek rahatsız eden sey müsteri profilinin biraz degismesi.Kesinlikle insan ayırmak istemem ama Arap müsteriler maalesef gittikleri her yere aşırı ses kirliliği götürüyorlar.Havuz basında restaurantta rahatsız edecek derecede yüksek sesle konusuyorlar.Bu ayrıntı dısında konaklamamız muhtesem gecti.Her bir çalısanına tek tek tesekkur ederiz Swiss Otel İzmir.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler yildizpesincibastima
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rıza E - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın yildizpesincibastima

Otelimiz ile ilgili değerlendirme ve nazik yorumunuz için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizi beğenmeniz ve güzel vakit geçirmeniz bizi çok mutlu etti.

Tüm ekibimiz, misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak için özveri ile çalışmaktadır. Çalışanlarımıza dair siz değerli misafirlerimiz tarafından iletilen yorumlar, her zaman ilgili yönetim tarafından değerlendirmeye alınarak onların başarısını desteklemektedir.

Bir sonraki ziyaretinizde, alışık olduğunuz rahatlık ve konfor ile çok daha güzel bir konaklama geçirmenizi umarız.

Saygılarımızla,

Sinem Onuk
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Seneler öncede kaldığım Efes oteli İzmir’in tam kalbinde olan bir konumda 2 gece kaldığımız otel son derece temiz odalara sahip kahvaltı çok iyi havuz biraz daha temiz olabilir diye düşünüyorum. Bir daha İzmir’e gitsem yine aynı oteli tercih ederim. Otopark probleminde yol.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler haldun b
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rıza E - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın haldun b,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizi beğenmeniz ve güzel vakit geçirmeniz bizi çok mutlu etti.

Tüm ekibimiz, misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak için özveri ile çalışmaktadır. Çalışanlarımıza dair siz değerli misafirlerimiz tarafından iletilen yorumlar, her zaman ilgili yönetim tarafından değerlendirmeye alınarak onların başarısını desteklemektedir.

Sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Her zaman ikinci evimiz burasıdır. Personel hizmet lezzet. . Olağanüstü ilgi ve Güleryüz. Konforlu odalar. Mükemmel atmosfer. Konaklamakta çok keyif aldığımız evimiz. Teşekkürler Swissotel Büyük Efes İzmir.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Ahmet A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rıza E - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ağustos 2019

Sayın Ahmet A,

Swissôtel Büyük Efes ‘te gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İzmir Swissotelin uzun zamandır müşterisi ve 201801100061 nolu loyalty Club Card Premium kart sahibiyim. Ailem ile birlikte bayram tatilimizi değerlendirmek için süit bir oda tutup ödemesini de 3 gün önce peşin olarak banka yolu ile gönderdim. Şu anda otelin lobisinde hala bize oda verilmesini beklemekteyiz. Hakkımız olan saat geçmesine karşın ailecek beklemeye devam ediyoruz. Sürekli oda temizleniyor bilgisi veriliyor ama sonuç yok. Diğer bir konu ise 5. Katta olan Executive Lounge bayram nedeniyle 1 kat diye bir yere indirilmiş ve oldukça kalitesiz bir hal almış. Kahvaltı salonuna sığmayan müşteriler buraya alınmış ve çocuk gürültüsü ve maalesef anti hijyenik bir ortam oluşmuş. Masalar ve iskemleler kırıntı ve yemek artıkları içinde idi.
Evet saat 14.56 ve ben hala lobide parasını ödediğim odamı bekliyorum. Sanırım tatil için gidilen otelimiz de çalışanlar da tatile gitmiş. Maalesef otelime yakışmayan bir hizmet alıyorum. Otelim diyorum çünkü başka otelde kalmayı düşünmüyordum bugün yaşadıklarıma kadar...

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler alperismailoglu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rıza E - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Alper İsmailoğlu,

Swissôtel Büyük Efes, Izmir ailesi olarak, siz değerli misafirlerimize sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı misafir memnuniyetini sağlamak temel önceliğimizdir.

Otelimizde uzun senelerdir konaklayan çok değerli bir misafirimiz olarak, görüşleriniz bizim için çok önemli olup, kendinizi kötü hissetmenize neden olan tecrübenize dair üzüntümüzü belirtmek isteriz.
Hizmet kalitemizi arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımız için sizlerin yorumları son derece değerli olup görüşleriniz ilgili departmanlarla paylaşılmış , gerekli aksiyonlar alınmıştır.

Bir sonraki Siwssotel Büyük Efes İzmir konaklamanızda, otele her gelişinizde hissetmiş olduğunuz ayrıcalık hissini yeniden yaşayacağınızı umar, sizi yeniden ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

poolbarda çalışan seda yağmur hanım gerçekten harika müşterileri ile çok iyi ilgilenen samimi güleryüzlü bir personel kızımızlada çok iyi ilgilendi durmak nedir bilmiyor ve çok iyi çalışıyor siparişleri çok ama çok düzgün getiriyor poolbarın Kaptan-ı can bey harika bir kaptan tüm personele hakim swiss büyük efes otel personel bakımından dolayı bence çok şanslı poolbarın Kaptan-ı can beyde çok güleryüzlü ve çık samimi kendimizi evimizde hissettiler poolbarda çalışan seda yağmur hanıma ve poolbarın Kaptan-ı can beye çok teşekkür ederiz...özakbaş ailesi

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Adnan Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rıza E - Swissotel Büyük Efes Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ağustos 2019

Sayın Adnan Ö,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme ve yorumunuz için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizi beğenmeniz ve güzel vakit geçirmeniz bizi çok mutlu etti.

Misafirlerimizin konforu ve memnuniyeti için keyifle çalışıyor olan tüm Swissotel Büyük Efes İzmir ailesi için takdiriniz çok değerlidir.Çalışanlarımıza dair siz değerli misafirlerimiz tarafından iletilen yorumlar, onların başarısını desteklemektedir.

Sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın