Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (757)
Yorumları filtrele
757 sonuç
Gezgin puanı
326
215
109
51
56
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
326
215
109
51
56
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/757 yorum
28 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Geçtiğimiz hafta 3 gün süreyle konakladık. ilk gün -günlerce öncesinden rezervasyon yaptırmamıza rağmen- 10. katta -sanırın 1009- bir oda verdiler. Odada tanımlayamadığımız bir koku vardı. Ve tüm klimaların gürültüsü odadaydı. Gece yaptığımız şikayet üzerine teknik servisten bir çalışan -üstelik maskesiz- odamıza gelerek bu gürültünün doğal olduğunu merkezi klima sisteminden kaynaklandığını ve klimaları kapatınca tüm 10. katın iptal olacağını vs. söyledi. Birkaç saatlik zar zor uykunun ardından çıkış için resepsiyona gittiğimizde bize sessiz ve güzel oda vaadinde bulunarak 403 nolu odayı verdiler. Kalan iki günde odada gürültü ve koku yoktu... Ancak pazar sabahı kahvaltıda başka bir sorun ortaya çıktı. tüm kahvaltı servisi iki çalışanın omuzlarına yüklenmişti ve doğal olarak yetişemiyorlardı. çaysız ve kahvesiz bir kahvaltının ardından otelden ayrıldık. 2. odamıza gönderdikleri meyve tabağı için teşekkür.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Ali Tolga E
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhaba douletree Hilton ailesi, işim gereği sürekli otellerde konakladım.otelinizde geçirdiğim süre içerisinde başta yıldırım bey olmak üzere tüm FB ekibine bize göstermiş olduğu güler yüz ve hizmet için çok teşekkür ediyorum.Kaldıgımız süre içerisinde kendimizi evimizde hissettik, başarılarınızın devamını dilerim.Teşekkürler..

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler yusufogutcu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

1 gece konakladik dogum gunum icim gelmistik, garden inn de hep twin konaklama oldugu icin buraya geldik. Özür dileyerek söylemeliyimki bana yaedim icin gönderilen bellboy arkadasimizin biraz daha egitime ihtiyaci var cunku kullandigi dil hic his degil; iyi niyetli olabilir ama kabaydi biraz birazda toy sanirim.
Odada tv calismiyordu teknik geldi gitti iki kere bozuldu tv. Banyo dus tekneleri eksimis sanirim pasliydi. Daha önce cok kez hiltonda konakladim ama en eski ve bakimsiz bu otel vardi.
Ama tüm bunlara ragmen resepsiyonda Tugce hanim cok sabirli ve kibardi, dogum gunum icin odaya fruit platter&wine yolladi, ona ayrica tesekkür ediyorum. GR Ethem bey de yardimci oldu cok.
House Keeper Ayse hanim cok yardimsever ve sevecendi, tesekkür ederim kendisine.
Ben tek basima gelirsem personel davranisi icin gene konaklamayi tercih edebilirim ancak erkek arkadasimin tekrsr konaklamak istemesi zor olur maalesef.

Hersey icin tesekkürler.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler tansukk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Klasik bir Hilton konseptine alışıksanız burası çok vasat gelecektir size. Merkezi olması durumu kurtarıyor. Kahvaltı zorlama olmuş. Pandemi tedbirleri içinde tek farkettiğim ateş ölçümü ki bir hekim olarak göstermelik olduğunu düşünüyorum, odadaki porselen fincanlar yerine karton bardaklar olması. Mecbur kalmadıkça tekrar tercih etmem.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Teşekkürler drarzu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İzmir de 3 gece konakladığımız otel. Resepsiyonda Cihan Bey ve Tuğçe Hn başta olmak üzere tüm çalışanlara ve tabii ki Nevzat Bey başta olmak üzere tüm bellboy arkadaşlara çok teşekkür ederim. Tekerlekli sandalyesi olan anneme ve bize gösterdikleri ilgi be destek tartışılmaz. Restaurantta sempatisi seviyesi ile bizi ağırlayan Gamze Hn başta olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Hepsine 10 puan. Ancak bina eski temizlik gayet iyi ancak ağır bir nem kokusu var ve odalar küçük. Çalışanlar tüm bu yönleri bir anda sildi. Teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler nil_ferh2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın