Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (191)
Yorumları filtrele
191 sonuç
Gezgin puanı
47
51
41
21
31
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
47
51
41
21
31
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/191 yorum
29 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Paranızla rezil olmak istemiyorsanız kesinlikle bu otelde konaklamayın,hele ki aile olarak.Odalar resimlerde görünen ve anlatılanlarla alakası yok. Kutu kadar eski püskü bir oda ve wc..banyo perde ile kapatılmaya çalışılmış ama o bile kapatamamış.tuvaletin içi berbat durumda.lavabo falan eski avuç kadar. Yüzünüzü yıkayamıyorsunuz.banyo, yatağın iç çarşafları saç kılları dolu, çarşaflar leke içinde...tüm bu olumsuzluklar bir kenara esas sorun oda böcek istilası altında. Isırılmadık, kabarmayan yerimiz kalmadı.uçuşanlar ayrı yatağın içinden çıkanlar ayrı. Mikrop, kaşıntı ve yara içinde kaldık. İlgi alaka denen birşey zaten göremedik, otelin alt katı pavyon, hatta o civar yani basmane kısmı berbat bir semt. Hotels.com üzerinden 3 gece olarak satın almıştık, Merkezi görünen bir yer olması ve fiyat olarak uygun diye tercih etmiştik ama bin pişman olduk. Ödemesini de önceden yaptığımız için paramızı geri alıp çıkma imkanımızda olmadı. Ama o böcekleri ilk gece yada 2. Gece görmüş olsaydık yine de parasını da geçer çıkar giderdik zaten ama son gece fark ettik.ilk geceden itibaren hep sivrisinek herhalde bizi geceleri ısıran diye düşünmüştük ama 3.gece yatağın içinde, peçetelerin üstlerinde gezinen böcekleri görünce anladık durumu ve tabi sabaha kadar uyumadan resmen nöbet tuttuk ve sabah da kendimizi dışarı zor attık.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
3  Teşekkürler olletoo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Sinem K - Güzel Izmir Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Yasadığınız problemleri anlıyorum. Fakat otelimizde sürekli böcek ilaçlaması yapılmaktadır. Carsaflarda hergün yıkanmaktadır. Keske bu sorunlarınızı girdiğinizde resepsiyona ve kat görevlilerine bildirseydiniz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

13 - 15 Tarihleri için aracı bir site ile rezerve yaptım, ancak daha sonra tarihleri yanlış girdiğimi farkederek aracı siteye konuyu bildirdİm. Aracı sitenin tavsiyesi doğrultusunda şirket yetkilisi Sinem Hanım'a tarih değişİikiiği için 3 gün önceden mail attım. Ancak hem dönüş yapılmadı hem de kartımdan para çekilmeye çalışıldı. Telefonum olduğu halde, iptal etmediğim halde ve yardımcı olacakları yerde, acilen karttan para çekilmek istenmesi affedilecek bir kusur değildir. KART BİLGİLERİNİZİ VERMEYİNİZ.....

Oda ipucu: Kart bilgilerinizi paylaşmayınız.....
Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler ihsannn-A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Sahibi Sinem K - Güzel Izmir Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Müşteri
Bana gelen herhangi bir email olmadı. Emaillerimi her gün kontrol ediyorum. Otelin telefon numara ve emaili bir çok iletişim kanalında yazıyor. Empati yaptığım zaman bir otelden cevap gelmez ise mutlaka bir daha denerim ki bana herhangi bir mesajınız ulaşmadı. Kart çekimi yapılan tüm reservasyonlar için geçerlidir. Bu sebeple çalışanlar kartınızdan çekim yapmıştır. Reservasyonunuzu aracı siteden iptal ettirmeniz gerekiyor.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bir turizmci olarak birçok otel gördüm konakladım ama en kötüsüydü kusura bakmayın.
Personel İngilizceyi geçtim Türkçe diksiyonu bozuk anlaşamadık adamla resmen.Ben adama birşey anlatıyorum ama anlayış zorluğu var kesinlikle gündüz shiftinde çalışan resepsiyonist arkadaş senden bahsediyorum.
Otel misafir portföyünüz aile oteli görüntüsünde değil.Çıkış yapan misafirlerinizi gördüm.Kız arkadaşımla geldim rahatsız olduk açıkçası bakışlarından.
Otel odaları konusunda da eksiklikler var.Kaliteli bir klima takmışssınız güzeldi ama duş kısmı çok kötüydü kırık dökük havalandırmasız.Temizlik vardı ama odalar eski olduğu için belli olmuyor.Housekeeping de bir sorun yok çalışıyorlar yani.
Fiziki sorunlar biraz maddi yatırımla düzelir elbette ama personel yetersizliği var bunlar düzeltilmeli.İşten çıkarmak değil kastettiğim eğitim ve uyarı yoluyla da olur bunlar.
İyi çalışmalar dilerim

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler Caner Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Sinem K - Güzel Izmir Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ağustos 2019

Caner Bey
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sabah mesaisindeki çalışan arkadasımız Amerikalı'dır. O sebeple anlaşamamış olabilirsiniz. Tüm personel İngilizce bilmektedir. Ayrıca Bulgarca, Almanca ve Fransızca bilmektedirler.
İlginize teşekkür eder İyi günler dilerim.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Haziran 2019 tarihinde yorum yapıldı

Kendinizi asla iyi hissettirmeyen parasını hak etmeyen bir otel.
Odaların temizliği kötü, tuvaletler kokuyor, alt kattaki bar tarzı bir yer neredeyse sabaha kadar yüksek sesle müzikle devam ediyor. Kalitesiz bir uyku uyuyorsunuz. Asla tavsiye etmiyoruz

Konaklama tarihi: Haziran 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler Zehra T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Sinem K - Güzel Izmir Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ağustos 2019

Zehra Hanım

Değerlendirmeniz için teşekkür ederim.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Haziran 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bu otel ciddi anlamda dolandırıcı! Otel için berbat kelimesi anlamsız kalıyor. Odalar belki 12metrekare civarı bile değil. Klimalar kamyon misali çalışıyor. Tuvaletleri cami tuvaletlerinden daha pis. Sakın girişte ücreti peşin vermeyin. Ücret iadesi yapmazlar ve eşyalarınızı vermezler. Online sitelerden almayın. Fotolarla alakası yok. Ve asıl yorumum geliyor bu otel aile oteli filan değil. Odalarda yataktan başka bişey yok. İzmir'e yakışmayan iğrenç bir işletme bence. Hatırlayınca midem bulanıyor.

Konaklama tarihi: Haziran 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler Kajugani
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Sinem K - Güzel Izmir Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ağustos 2019

Değerlendirmeniz bizi işletme olarak çok üzdü.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın