Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ibis Izmir Alsancak
Yakınlardaki Oteller
Hotel Baylan(İzmir)(Ödediğinize Değer!)
$33
$30
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %40 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($50/gece) %40 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

$72
$70
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$69
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Oğlakçıoğlu Park Hotel(İzmir)(Ödediğinize Değer!)
$34
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %23 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($44/gece) %23 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

$67
$59
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %12 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($67/gece) %12 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

$169
$113
Swissotel.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Olimpiyat Otel İzmir(İzmir)(Ödediğinize Değer!)
$27
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Kahvaltı dahil
$78
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$74
$71
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Marla Otel(İzmir)
$43
$41
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (370)
Yorumları filtrele
370 sonuç
Gezgin puanı
173
129
49
8
11
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
173
129
49
8
11
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
33-38/370 yorum
Yorum Zamanı: 10 Ocak 2018 mobil cihaz aracılığıyla

İşim gereği 20 yılı aşkın bir süredir düzenli seyahat ediyorum. Yurtiçi ve yurtdışı yüzlerce otelde toplamda binlerce gece kaldım. Fakat hayatımda bu kadar saçma ve tamamen egosunu tatmin için parasını ödeyip odaya giriş yapmış bir müşteriye yardımcı olmak için kılını kıpırdatmayıp, parasını zevkle iade edierek gülümseyerek otelden çıkmasını izleyen bir ekibi ilk kez gördüm.

Aralık 2017’de ilk kez İzmir Alsancak’taki otelinde kaldım. İbis otelleri ekstra bir hizmet sunmayan, ama temiz, temel konaklama hizmeti sunmasıyla bilinir. Fakat burada oda pisti. Kahve fincanı daha önce kullanılmış, üzerinde kahve lekeleri duruyor. Fotoğrafları çektim. Yönetime gönderdim. Binbir özür, bir daha olmaz, bir sonraki konaklamanızda kendimizi affettireceğiz lafları.

Aslında tekrar kalmamam lazımdı ama merak ve el alışkanlığı, yeniden rezervasyon yaptım. İki kişilik konaklama. Odaya giriş yaptım. Telefonumun şarjı bitmiş. İş arkadaşım geldi. Odadan çıkamıyorum. Hem iş yapıyorum, hem telefon şarj oluyor. Odaya çıkamaz diye tutturdular. Kimlik versin, yarım saat. Yok. Rezervasyonum zaten iki kişilik. Odayı iki kişilik yapın. Mümkün değil. Paranızı iade edelim. Tek açıklama: baştan söyleyecektiniz. İyi de parayı iade edebiliyorsun, anında yeniden rezervasyon yapsam, tekrar giriş yapsam alacaksın. Kime yararı var bu tavrın anlamak mümkün değil. Hem müşteriyi mağdur ediyorsun, hem iki gece sattığın ve ödemesini aldığın odayı iade ediyorsun. Hizmet sektöründe eşi benzeri görülmemiş bir muamele.

Konaklama tarihi: Ocak 2018, seyahat türü: İş için
Teşekkürler Oyts
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager ibisizmira - Ibis Izmir Alsancak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ocak 2018

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle vakit ayırarak otelimiz ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizde misafirlerimiz tabi ki iki kişi konaklayabilirler, ancak bundan önce de olduğu gibi kimlik bildirme kanununa istinaden bildirim yapmak istemeyen misafirlerimizi hiçbir şartta otelimize kabul edememekteyiz. Tarafınıza iade edilen oda ücreti sizin talebiniz üzerine gerçekleştirilmiştir. Her koşulda güleryüz gösterme gayreti içindeyiz ayrıca bu konuyu belirtmenizden dolayı da size teşekkürlerimizi sunarız.

Saygılarımızla,

Murat Tolga Akın

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Ocak 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Ev sıcaklığında nezih ve elegant... temiz...guleryuzlu ve ilgili bir ekibi var... is seyahatleri icin oldukca uygun... ictenlikle tavsiye ederim.. I sincerely recommend this hotel for business trips... it has elegant home ambient ...

Konaklama tarihi: Ocak 2018, seyahat türü: İş için
Teşekkürler Basak T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager ibisizmira - Ibis Izmir Alsancak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ocak 2018

Değerli Misafirimiz Başak Hanım, ibis Izmir Alsancak ‘ta gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.
Hizmetlerimiz ile ilgili güzel değerlendirmelerinizi, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.
Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Murat Tolga Akın
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 7 Ocak 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle odaların Sigara içilen ve sigara içilmeyen olarak ayrılması çok iyi bir düşünceydi. .Banyoda biraz daha hassasiyet gösterilmesi gerekli uçuşan minik sinekler oluyor kulak çöpü saç kremi bakim setlerinin olmamasi eksiklikti. Otelin meydana kordona yakın olması metroya yakın olması son derece önemli. . 31 Aralık Günü 2 kişi Günlük 160 Lira ödedik ama erken rezervasyon yaptık. Teşekkürler Ibis otel

Konaklama tarihi: Ocak 2018, seyahat türü: Çift olarak
Teşekkürler Gülden G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager ibisizmira - Ibis Izmir Alsancak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ocak 2018

Kıymetli Misafirimizgülden Hanım, ibis Izmir Alsancak ‘ta gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel değerlendirmelerinizi, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir. Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Murat Tolga Akın
Genel Müdür.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 29 Aralık 2017

İbis otellere zincirine bağlı Alsancak İbis'te aile toplantısı için bulunduk. Burası aslında otel ama personelin güler yüzü, sıcacık odası, harika kahvaltısı ile size otelden fazlasını yaşatıyorlar.
İzmir'e gittiğimizde artık mutlaka Alsancak İbis'te kalacağız. Bence fiyat kalite dengesi10 üzerinden 20'yi hak ediyor!

Oda İpucu: Tüm odalar şehire bakıyor ve hepsinde kalite aynı.
  • Konaklama tarihi: Aralık 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler Rengin E
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager ibisizmira - Ibis Izmir Alsancak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ocak 2018

Çok değerli Misafirimiz Rengin Hanım, ibis Izmir Alsancak ‘ta gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel değerlendirmelerinizi, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir. Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Murat Tolga Akın
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 16 Aralık 2017

Uzun suredir kaldigim bir otel, lokasyon olarak, son derece merkezi. Ve calisanlar da, guleryuzlu ve pozitif. Ozellikle Onburo ve Restaurant'taki personel, mukemmel evsahipligi yapiyorlar. Kahvalti esnasinda, Altan Bey, birebir sizinle ilgileniyor ve isteklerinizi en hizli sekilde yerine getiriyor. Tesekkurler

Oda İpucu: Ust katlar cok daha sessiz. Odalar cok hijyenik ve kullanisli.
  • Konaklama tarihi: Aralık 2017, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Bulent N
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager ibisizmira - Ibis Izmir Alsancak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Aralık 2017

Çok Kıymetli Misafirimiz,

ibis Izmir Alsancak ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Güleryüzümüz ile ilgili yaptığınız nazik yorumlarınızı ekip arkadaşlarımızla birebir olarak paylaşacağımızı bildirmekten ayrıca memnuniyet duyacağız.

Saygılarımızla,

Murat Tolga Akın
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın