Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.014)
Yorumları filtrele
1.014 sonuç
Gezgin puanı
622
283
63
21
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
622
283
63
21
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/1.014 yorum
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Salgın dönemi tüm tedbirler alınmıştı. Herşeyiyle mükemmel, tertemiz, manzarası enfes, yemekler güzel, çalışanlar güleryüzlü ve profesyonel. Zaman elvermediği için spa’dan faydalanamadım ama tekrar geleceğim kesin

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ArzuParlak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın ArzuParlak,

Otelimizin imkanlarını ve çalışma arkadaşlarımızın sunduğu hizmetleri bu platformda değerlendirdirmek için vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz. Bizlerin amacı siz değerli misafirlerimizin otelimizden güzel hatıralarla ayrılmasını sağlamaktır. Bizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkürlerimizi sunar, gelecekte de sizi otelimizde misafirimiz olarak görebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

2017 yılında başka eşdeğer bir otelle kıyaslayıp bundan sonra burada konaklarız, dediğimiz ve bizi pişman etmeyen muhteşem bir otel...
Geçen seferki odamız körfeze hakim harika bir konumdaydı. Özel olarak yine benzer bir konum rica ettik ve sağ olsunlar bu sefer körfezi tam ortalayan geçen seferkinden de yüksek katta bir odayla beklentimizin de ötesine geçen tüm çalışanlara nezaketleri için sonsuz teşekkürler. Odada yaşanan bir pürüze anında müdahale ederek çözüme kavuşturan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ediyoruz. 2017 yılında nasıl bir konfor ve misafir memnuyeti anlayışları varsa kaldıkları yerden devam ediyorlar. Tek eleştirimiz sabah kahvaltısına olacak. Poğaçalar maalesef sıcak değildi. Sigara böreği, sucuk ve sosis çok önceden pişirilmiş ve bayatlamıştı. Peynir olarak da çok fazla çeşit yoktu maaalesef. Sabah kahvaltısına rağmen yine tercihimiz Wyndam olur Izmir'de.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler srknzrl
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce


Sayın srknzrl,

Otelimizin imkanlarını ve çalışma arkadaşlarımızın sunduğu hizmetleri bu platformda değerlendirdirmek için vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz. Bizlerin amacı siz değerli misafirlerimizin otelimizden güzel hatıralarla ayrılmasını sağlamaktır. Değerlendirmeniz kontrollerin yapılması için ilgili birimlere iletilecektir. Bizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkürlerimizi sunar, gelecekte de sizi otelimizde misafirimiz olarak görebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Toplamda üç, korona döneminde ilk konaklayışım. Odaların kapılarına hijyenik oda yazıları asılmış. Bornozlar terlikler ile beraber hijyenik plastik çantalar içinde dolapta duruyor. Zaten temizdi hep daha da steril olmuş odalar. Yatak ve yastıkların rahatlığını çok seviyorum burada. Resepsiyonistler güleryüzlü ve yardımsever. Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler ozgegocer
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Temmuz 2020

Sayın ozgegocer,

Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz otelimizdeki konaklamanızdan ve özellikle belirtmiş olduğunuz gibi covid-19 virüsüne karşı almış olduğumuz önlemlerden dolayı duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizleri de mutlu etmiştir. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük ödüldür. Sizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.


Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Dalaman Bodrum tatili öncesi İstanbul’dan dinlenerek gelip devam etmek için Eşim ve 8 aylık bebeğimizle tercih ettik ve lokasyon olarak inciralti sahilinde deniz manzaralı hizmetin üst seviyede olduğu ve odalarında oldukça geniş ve ferah olduğunu belirtmeliyim. Taleplerinizi dikkate alan bir otel ve fiyat olarakta 5 yıldızlı ve bu seviyede otel icin gayet makul...

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler shnozgr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Temmuz 2020

Sayın shnozgr,

Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz otelimizdeki konaklamanıza dair olumlu görüşlerinizi bu platformda paylaştığınız için teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük ödüldür. Sizi ve değerli ailenizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.

Saygılar

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Wyndham Grand Özdilek otelde kız arkadaşımla 1 gece konakladık ve akşam yemeğinde otelin muazzam Körfez manzarasını gören Careme Restaurantta yemek yedik. Otelde Covid-19 tedbirleri üst düzeydeydi, restaurant işletmesi de aynı şekilde hijyen önlemlerini ciddiyetle almıştı. Kız arkadaşıma bu mükemmel ambiyansa sahip ortamda evlilik teklifinde bulundum ve her şey çok güzel gelişti. Otel yetkilileri organizasyon konusunda çok yardımcı oldular ve yemekler de çok lezzetliydi. Kısacası çok profesyonel bir ekibin sizin önemli etkinlikleriniz için mutluluğunuzu ve detayları önemsediği çok açık, tüm otel personeline teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 203berkes
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Temmuz 2020

Sayın 203berkes,
Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz otelimizin hizmetlerine ve çalışma arkadaşlarımıza yönelik olumlu görüşlerinizi bu platformda paylaştığınız için teşekkürlerimizi sunarız. Sunduğumuz hizmetlerden ve çalışma arkadaşlarımızın sergilediği profesyonel ilgiden duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizleri de mutlu etmiştir. Sizi ve değerli nişanlınızı her zaman otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.
En derin saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın