Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.008)
Yorumları filtrele
1.008 sonuç
Gezgin puanı
617
283
62
21
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
617
283
62
21
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/1.008 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otele girerken ateş ölçümü ve maske hizmeti verildi. Personel guleryuzluydu. Odalar çok temizdi banyolar ozellikle çok iyiydi. Diş fırçası ve lif gibi şeyler yoktu.mini bar çok pahalıydı. Asansör başlarında her katta el steril cihazı mevcuttu. Havuz biraz küçük ama tertemizdi. Sosyal mesafe kuralına uyulmuş şezlonglar aralıklı yerleştirilmiş. Fitness salonunda oldukça fazla alet vardı. Hamam çok güzeldi. Kapalı havuz jakuzi hepsi iyiydi. Sadece havuz başında bar kapalı ve garson yok gibiydi. Arada bir uğruyorlar.manzara güzel özdilek avm hemen yanında her türlü ihtiyacınızı kolayca karsilayabileceginiz şekilde.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 268asl_g
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda Cam - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın Misafirimiz,
Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz otelimizin imkanlarına ve çalışma arkadaşlarımızın sunduğu hizmetlere yönelik yaptığınız değerlendirmenizi bu platformda paylaştığınız için teşekkürlerimizi sunarız.
Yorumunuza istinaden belirtmek isteriz ki odalarda daha önce bulundurulan birçok malzeme covid 19 önlemleri uyarınca artık bulundurulmamaktadır. Kat Hizmetleri ekibimiz misafirlerimizin taleplerini 24 saat karşılamak için hazır bulunmaktadır. Havuz alanındaki servis hizmeti ile ilgili yorumunuz ilgili birim müdürümüz ile gerekli kontrollerin yapılması için paylaşılmıştır. Sizi ve sevdiklerinizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi diler, en derin saygılarımızı sunarız.

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 hafta önce

Yaklaşık bir hafta önce Evlenme teklifi aldığım yer özellikle bu güzel günde bize çok yardımcı olan Cennet hanıma ilgi ve alakası icin teşekkür ederim Çok özverili ve Güler yüzlü bi hizmetti :)

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 925selena
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Sayın 925selena,

Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz Carême Restaurant'da almış olduğunuz akşam yemeğinden ve özellikle belirtmiş olduğunuz gibi Cennet Hanım'ın sunduğu hizmetten duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizleri de mutlu etmiştir. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük ödüldür. Sizi ve değerli nişanlınızı her zaman otelimizde misafir edebilmeyi diler ve mutluluğunuzun bir ömür boyu devam etmesini temenni ederiz.

Saygılar

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Haziran 2020 tarihinde yorum yapıldı

İzmir'e gelirken hiç düşünmeden yaptığımız bir seçimdi, iş sebebiyle bir gece konaklayacağımız ve bildiğimiz bir otel olduğundan rezervasyon yaptık. Korona sürecine adaptasyonlarını tam olarak tamamlayamamışlar. Servis ve ilgi ortalama bir tesis gibiydi, özel bir ilgi veya dikkat çeken bir hizmetle karşılaşmadık.
Hiç yoğunluk olmamasına rağmen kahvaltıda da resepsiyonda da bolca bekletildik.

Genel olarak rahat edilebilecek ve ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek bir otel ama fazlasını da vaat etmiyor.

Konaklama tarihi: Haziran 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler belifipek
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Haziran 2020

Sayın Misafirimiz,

Tripadvisor’da paylaşmış olduğunuz değerlendirmenizi üzülerek gördük. Wyndham Grand İzmir Özdilek, Turizm Bakanlığı adına Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından yapılan “Güvenli Turizm Sertifikası” denetlemesini başarıyla geçerek İzmir’in merkezinde yer alan beş yıldızlı oteller arasında Güvenli Turizm Sertifikası’na sahip ilk otel olmuştur. Otelimizde TS EN ISO 9001:2015 - Kalite Yönetim Sistemi, TS ISO 10002:2014 - Misafir Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve TS EN ISO 22000 - Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi uygulanmaktadır. Kapalı havuz ve çocuk havuzumuz İzmir Valiliği İl Halk Sağlığı Müdürlüğü tarafından yapılan denetimlere istinaden Temiz Havuz Sertifikası’na sahiptir.Covid-19 virüsü ile mücadele kapsamında süreçlerimiz Wyndham Hotels & Resorts, Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı‘nın belirlemiş olduğu kurallar çerçevesinde planlanmıştır ve uygulanmaktadır.

Bizler % 100 misafir memnuniyetini sağlayabilmeyi çok önemsiyor ve direkt iletişimin gücüne inanıyoruz. Bu platformda takma isim kullanıldığı için kayıtlarımızı araştırma imkanımız ne yazık ki olmadı. Bu vesile ile belirtmeliyiz ki salon şeflerimiz restoranda görev yaparken, gün içinde şahsım ve departman müdürü arkadaşlarımız, ofis saatleri sonrasında da gece müdürü arkadaşlarımız misafirlerimizin ihtiyaçlarını karşılayabilmek için görev başındayız. Bu şikayetleriniz bizlere oteldeyken iletilmiş olsaydı elbette ki tüm açıklamalarımızı detaylı bir şekilde size bizzat yapabilme şansına sahip olurduk. Değerlendirmenizin ilgili birim müdürleri ile paylaşıldığının altını çizerken, gerekli kontrollerin yapılacağını belirtmek isteriz. Sizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.
Saygılarımızla,

Funda Çam
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Haziran 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İzmire her geldiğimde bu otelde kalıyorum. Virüs ortamında güvenerek kalabileceğiniz hijyenik temiz ve kurallara sıkı uyulan bir tesis. Gerçekten hiçbir tedirginlik hissetmedim. Konumu zaten mükemmel. Sabah sporunuzu yapabilir deniz kıyısında 8 km’lik yürüyüş yolunda yürüyebilir ve otelde leziz kahvelerden içebilirsiniz. Çalışanlar özellikle resepsiyon ve karşılama her zaman nazik ve yardımsever. Kesinlikle tavsiye ederim..

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler alevsafaks
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Haziran 2020

Sayın alevsafaks,

Siz kıymetli misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduğumuz otelimizin imkanlarına ve çalışma arkadaşlarımızın sunduğu hizmetlere yönelik yaptığınız güzel değerlendirmenizi bu platformda paylaştığınız için teşekkürlerimizi sunarız. Sunmuş olduğumuz hizmetlerden duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizleri mutlu etmiştir. Sizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.

En derin saygılarımızla

Funda ÇAM

Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek
funda.cam@wyndhamgrandizmir.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

Hiçbir şey eksiltmeden hizmete devam eden bir Cennet köşesi gibi... resepsyondan, servis ekibine kadar, ve hatta Managerine kadar professyonel calışan bir Ekip.. herdaim Problemi kaliteden eksik vermeden çözdüler

Konaklama tarihi: Mart 2020
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler erolsarikoc
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Nisan 2020


Sayın erolsarikoc,

Otelimizin imkanlarını ve çalışma arkadaşlarımızın sunduğu hizmetleri bu platformda değerlendirdirmek için vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz. Bizlerin amacı siz değerli misafirlerimizin otelimizden güzel hatıralarla ayrılmasını sağlamaktır. Bizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkürlerimizi sunar, gelecekte de sizi otelimizde misafirimiz olarak görebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla

Funda ÇAM
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın