Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (930)
Yorumları filtrele
930 sonuç
Gezgin puanı
553
272
59
20
26
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
553
272
59
20
26
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/930 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Pardon orası iran mı?Siz ahlak polis’i misiniz? Beni kamere’dan izleyip,odaya birini atmışsınız diye odama,kapıya dayanıp kimlik istemek nedir?!Gizlilik ve saygı sizin ilk ilkeniz olmalı.Oda’da kamera varmıydı? Şuan içim pek rahat değil,huzursuzum!!
Açık havuz ise rezalet..Soğuk havlu istedim,Hanimefendi bir afra tafra getirdi..neyse elime aldim tam havluyu açacağım ne göreyim?havlunun alt kısmı simsiyah,resmen getirmeden önce yeri silip getirmiş.Derhal Spa müdürüne gösterdim bu nedir diye? Bir özür bile dileme yok,sadece “değiştirelim hemen.”
Kahvaltı salonu stajyer garsonlar ile doldurulmuş,kimin ne yaptığından haberleri yok.Somon istiyorum getiren yok!!Bir somon için 50 kez büfeye kalkıyorum.Patates cipsi istiyorum yok diyor...Bir müşteriye yok denilmeyeceğini öğreten olmamış.ki var.ruffles olmayan otel mi kaldı?

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler metinu2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın metinu2017,

Konaklamanız için Wyndham Grand İzmir Özdilek’i tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak konaklamanız ile ilgili görüş ve düşüncelerinizi bize Tripadvisor üzerinden ilettiğiniz için teşekkürlerimizi sunarız.

Otelimizde ISO 9001:2008 Kalite Yönetim ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetim Sistemleri uygulanmaktadır. Bu bağlamda misafirlerimizden gelen tüm değerlendirme ve yorumlar prensibimiz olan %100 misafir memnuniyetine ulaşmakta bizlere yol gösterici kaynaklar olarak dikkatle değerlendirilmektedir.

Konaklamanız sırasında yaşamış olduğunuz aksaklıklar dan dolayı özür dilediğimizi belirtmek isteriz.
Misafirlerimizin ve işletmemizin güvenliği için otelimizin genel alanları ve odalardaki kat koridorları 24 saat boyunca takip edilmektedir. Odalara kimlik kaydı yaptırmadan çıkan herhangi bir misafirin tespit edilmesi durumunda oda ilgili birim tarafından aranarak giriş yapan misafirin kimlik beyanı ve kayıt yaptırması talep edilmektedir. 1774 sayılı Kimlik Bildirme Kanununa göre otele giriş yapıp odaya çıkan her misafirin kimlik beyanında bulunup kimlik kaydı yaptırması yasal zorunluluktur. Bu bilgi sizlere birim yöneticimiz tarafından yüz yüze yapmış olduğunuz görüşmede iletilmiştir. Misafir gizliliği politikası işletmemiz için oldukça önemli ve üzerinde hassasiyetle durduğu konular arasında olduğunu belirtmek isteriz.

SPA merkezimiz ile ilgili ilettiğiniz şikayetler için ilgili personeller uyarılmış olup daha dikkatli olmaları sağlanacaktır. Ancak SPA müdürümüz sizin görüş talebiniz üzerine bizzat kendisi yanınıza gelerek ‘kusura bakmayın hemen değiştiriyoruz ve yenisi gönderiyorum’ diye geri dönüş yaptığını belirtmiştir.

Şikâyetinize dair tüm detaylar yönetim ekibimiz tarafından dikkatle incelenmiştir. Otelimizdeki bir sonraki konaklamanızda size daha iyi bir hizmet sunabilmek adına ekibimize gerekli tedbirlerin alınması için bilgilendirme yapılmıştır.

Bir kez daha, geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar ağırlayabilmeyi ve gerçek Wyndham Grand İzmir Özdilek misafirperverliğini yaşatabilmeyi temenni ederiz.

Saygılarımızla,

Funda Çam
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Manzara, konum, çalışan ilgisi, temizlik, yiyecekler... vs vs. Herşey çok mükemmeldi. Sabah servisi, deniz manzarası, yiyeceklerin kaliteli ve lezzetliliği, konfor, rahatlik. Konaklama için teşekkürler ❤️

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ccinar20
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın Ccinar20, Wyndham Grand İzmir Özdilek'teki konaklamanız hakkında tripadvisor’da ‘’Tek kelime ile muhteşem’’ başlığı ile bu güzel değerlendirmeyi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizden, sunduğumuz hizmetlerden ve ekip arkadaşlarımızın hizmetinden duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizler için en büyük ödüldür.Güzel yorumunuz memnuniyetle ekibimize iletilecektir.Sizi ve sevdiklerinizi her zaman ağırlayabilmeyi dileriz. Saygılarımızla, Funda Çam Genel Müdür Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Balçova tarafında, Temiz, muhteşem deniz manzaralı, kahvaltısı çok iyi, açık havuz ve spa olanakları gayet iyi olan bir otel. Trafik haftasonu çook yoğundu. Otelden Alsancak kordon taxi ile 50 TL tutuyor. Havuz küçük ve kalabalık olunca yetersiz kalıyor. Yemek ve servis iyi. Kaliteye göre fiyat çok makul. Tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler SelinP23
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın SelinP23,

Wyndham Grand İzmir Özdilek'teki konaklamanız hakkında tripadvisor’da ‘’Kalite fiyat dengesi çok iyi’’ başlığı ile bu güzel değerlendirmeyi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizden, sunduğumuz hizmetlerden ve ekip arkadaşlarımızın hizmetinden duyduğunuz memnuniyeti öğrenmek bizler için en büyük ödüldür.Güzel yorumunuz memnuniyetle ekibimize iletilecektir.Sizi ve sevdiklerinizi her zaman ağırlayabilmeyi dileriz.
Saygılarımızla,

Funda Çam
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

İzmir e yakışan 5 yıldızlı tel. Manzarası da dahil çok güzel konaklanabilecek otel. Otel restaurantı gayet iyi bir yerde restore edişmiş. Yer olarak izmir'in çeşmeye giden tarafında yer alması ilerisini iyi yönde dusunduruyor

Konaklama tarihi: Eylül 2018
Teşekkürler nahrub111
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ağustos 2019

Sayın nahrub111,

İzmir’deki konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için en içten teşekkürlerimizi sunarız. Otelimizi ve hizmetlerimizi değerlendirmek için ayırdığınız zamanın bizler için de son derece kıymetli olduğunu özellikle belirtmek isteriz. Sizin memnuniyetiniz bizler için en büyük ödüldür. Gelecekte de sizi otelimizde ağırlamayı dileriz.

En derin saygılarımızla

Funda Çam
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otelde düşüncelerimizi yazmamız istenilen formu vakit olmadığı için dolduramadım. O yüzden burada yermekten çok öneride bulunmak için yazıyorum.

Otel eski olmasına rağmen güzel korunmuş. Odaları geniş güzel ve temiz. Ancak Koridorda sigara dumanı ile karışmış bir havasızlık söz konusu. Ayrıca akşamları
bulunduğu semtten dolayı sesten rahat uyunamıyor.

Resepsiyon ve housekeeping personeli ilgili ve işlerinde bilgililerdi. Ancak garsonlar iyi niyetli olmalarına rağmen tecrübesizdiler.

Otel şehre pek uzak değil ve bildiğim kadarı ile şehre servisleri var. Ön kapıdaki bisikletle Alsancak 10 km :)
Not:çok yakınında bulunan İnciraltı deniz müzesine uğramanızı tavsiye ederim.

Oda ipucu: Geniş odalar ilgili personel
Konaklama tarihi: Temmuz 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler vonali
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Funda C - Wyndham Grand İzmir Özdilek , bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Temmuz 2019

Sayın vonali,

Sunduğumuz hizmetlere yönelik ‘’ Geniş odalar ilgili personel‘’ başlıklı değerlendirmenizi bu platformda paylaştığınız için teşekkür ederiz. Misafirlerimizden gelen tüm yorumları kendimizi ve sunduğumuz hizmeti iyileştirecek kaynaklar olarak görmekteyiz.
Değerli yorumunuzda altını çizdiğiniz noktalarla ilgili olarak ekibimiz gerekli kontrollerin yapılması ve tedbirlerin alınması için bilgilendirilecektir. Sizi ve sevdiklerinizi her zaman otelimizde misafir edebilmeyi diler, en derin saygılarımızı sunarız.

Funda Çam
Genel Müdür
Wyndham Grand İzmir Özdilek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın