Sayın Uğur Bey,
Değerli vaktinizi ayırıp otelimizden almış olduğunuz hizmetleri değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz.Otelimizin konumundan memnun kalmanız ve resepsiyon ekibimiz hakkındaki nazik geri dönüşünüz bizleri çok mutlu etmiştir. Klima deneyiminizin beklentilerinizi karşılamamasından dolayı çok üzgün olduğumuzu ve sizlere özürlerimizibelirtmek isteriz.Odaların eskiliği yorumunuzla ilgili olarak;Odalardaki eski mobilyaların bilincindeyiz ve yenilenme sürecimizin klima sistemi,halılar,çerçeveler,şilteler ve yastıklar gibi küçük bölmelerle başladığını bildirmek isteriz.Yönetim kurulu üyelerimiz ve hissedarlar yenilenme bütçesi üzerinde çalıştılar ve siz değerli konuklarımıza lüks,modern ve unutulmaz deneyimler sunmaya devam etmek için tam yenileme projesine devam etmekten büyük heyecan duyuyoruz. Otopark ile ilgili yorumunuza istinaden; İşletmemizin mimari yapısından dolayı otelimizde otopark maalesef bulunmuyor. Biz misafirlerimize vale hizmeti sunuyoruz ; anlaşmalı olduğumuz kapalı ve katlı otopark ile bu hizmeti sağlıyoruz ve araçlarınız bizdeyken herhangi bir durum yaşanması halinde tüm sorumluluğu üstleniyoruz. Sizlere en iyi şekilde hizmet vermek adına bu hizmetimizi sunuyoruz.Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz. Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.Saygılarımızla,
Otel Yönetimi.