Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Serkan B
İstanbul, Türkiye

Mayis 2022 izmir gezisinden

5 baloncuk üzerinden 5,0Yorum Zamanı: 4 May 2022mobil cihaz aracılığıyla
Otel personeli son derece ilgiliydi, yardımsever ve güleryüzlü bir personeli var. Otel tertemizdi. Otelin konumu merkeziydi. Bizim kaldigimiz oda standart odaydı ve da kucuktu ama çok iyi dizayn edilmişti. Izmir gezisi sayenizde harika geçti. Teşekkürler movenpick izmir :)
Konaklama tarihi: Mayıs 2022
Seyahat türü: Aileyle seyahat etti
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 8 May 2022
Dear Serkanb133,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Izmir.

It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Hotel Management
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
₺4.960
  • Priceline
    ₺4.960
  • Trip.com
    ₺4.946
  • Marriott Hotels
    ₺4.958
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havuz
₺5.123
  • Priceline
    ₺5.123
  • Trip.com
    ₺5.108
  • Hotels.com
    ₺5.122
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havuz
₺5.527
  • Priceline
    ₺5.529
  • StayForLong
    ₺5.065
  • Booking.com
    ₺5.529
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 6.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺5.437
Go to your Happy Price
  • Trip.com
    ₺6.628
  • Agoda.com
    ₺4.626
  • Booking.com
    ₺5.437
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 10.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺4.247
  • Trip.com
    ₺3.317
  • Agoda.com
    ₺2.561
  • Priceline
    ₺4.719
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺1.924
Tam ücret iadesi yapılabilir
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺1.924
  • Trip.com
    ₺1.699
  • Hotels.com
    ₺1.924
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Bar/Oturma Salonu
3 star hotel and 36 rooms
₺1.815
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺1.815
  • Agoda.com
    ₺1.307
  • Expedia.com
    ₺1.350
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Restoran
₺3.665
  • Priceline
    ₺3.665
  • Trip.com
    ₺3.665
  • Hotels.com
    ₺3.665
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 13.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺1.458
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺1.459
  • Agoda.com
    ₺1.181
  • Expedia.com
    ₺1.738
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 1.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havaalanı ulaşım hizmeti
AQUACITY
Go to your Happy Price
  • Trip.com
    ₺3.543
  • Agoda.com
    ₺3.518
  • StayForLong
    ₺3.578
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 9.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
İzmir bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (1.726)
Yorumları filtrele
1.726 sonuç
Gezgin puanı
872
509
196
73
76
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
872
509
196
73
76
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
16-21/1.726 yorum
17 Mart 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel, odalar cok temiz, gerekli urunlerin hepsi var. fakat, odalardaki isitma sistemi cok eski, gurultulu calisiyor, tvleri cok kucuk, kahve makineleri de eski model, oda iclerinde iyi bir yenilemeye gitmesi gerekecek. Onun disindaki alanlar yeni temiz, calisanlar yardimci. Is sehayati icin ideal

Konaklama tarihi: Mart 2022
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler canssusss
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Mart 2022

Değerli Misafirimiz,

Mövenpick Hotel Izmir'i tercih ettiğiniz için ve değerli görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Odaların eskiliği ile ilgili yorumunuza istinaden; birkaç yıldır halılar, dış çerçeveler, yastıklar ve yataklar gibi ufak çaplı yenileme çalışmaları yaptık ve yapmaya devam ediyoruz. Mövenpick ve otel sahipleri en kısa zamanda otelin yenilenmesi için ciddi bir renovasyona gireceklerdir. Umuyorum o zaman hem servis kalitesi hem de mimari açıdan beklentilerinizi çok daha iyi karşılayan bir otel olacağız.

Mövenpick Hotel Izmir personeli olarak, hizmet kalitemiz, güzleryüzümüz ve misafirlerimizi ağırlama tarzımız ile farklılık yaratmaya çalışıyoruz. Bu sebeple geri bildirimleriniz bize kendimizi ve personeli bilgilendirip geliştirebilme konusunda oldukça yardımcı olmaktadır Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz. Yapmış olduğunuz detayların profilinize işlendiğini, müsiatlik doğrultusunda yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı da bildirmek isterim.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Şubat 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İsmine guvenip gozumuz kapali gittiğimiz bu otel malesef verdiği imkanlarla bizi hayal kırıklığına uğrattı.Minibarda sadece su vardi , klima sicaklik vermedi , kahvaltı cok zayif , kesinlikle parasını hak etmedi, çalışanlar ilgiliydi

Konaklama tarihi: Şubat 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler sukruulupinar
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Sayın Şükrü Ulupınar,

Değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı bizimle paylaştığınız ve konaklamanızda Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için çok teşekkür etmek istiyoruz. Misafirlerimizi rahat ettirmek ve memnun bir şekilde otelimizden uğurlamak bizim için en önemli unsurdur. Bunu başaramadığımız için sizlerden özür dileriz.

Birinci önceliğimiz, misafirlerimizin ve ortaklarımızın sağlığı, güvenliği ve esenliğidir. Bu nedenle size kaygısız bir konaklama sağlamak ve COVID-19 düzenlemelerine uymak otelimiz içinde bazı ayarlamalar yaptık. Otelimizin tüm odalarında minibarlar boşaltılmış ve talebiniz halinde odanıza bizzat servis edilmektedir. Resepsiyonumuz tam kadro olarak çalışmaktadır ve misafirlerimizin tüm taleplerini karşılamak için çalışmaktadırlar. Aldığımız önlemler hakkında sizi bilgilendirmek istedim, çünkü bu önlemler sizin alışık olduğunuzdan farklı bir otel deneyimi yaşamanıza neden olabilir. Bilmenizi isterim ki; sıcak misafirperverliğimiz her daim aynı kalmaktadır.

Mövenpick Hotel Izmir personeli olarak, hizmet kalitemiz, güzleryüzümüz ve misafirlerimizi ağırlama tarzımız ile farklılık yaratmaya çalışıyoruz. Bu sebeple geri bildirimleriniz bizim için çok değerlidir. Sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı ve keyifli bir konaklama için elimizden geleni yapacağımızı belirtmek isterim.

Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Şubat 2022 tarihinde yorum yapıldı

Banyonun ve odanın temizliğinden memnun kaldım. Konumu mükemmel. Personel çok ilgili ve güler yüzlü. 5 gece konakladım ve herhangi bir olumsuz deneyim yaşamadım. Anahtarlar sık sık bozulmasa daha iyi olur sadece. :) Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Şubat 2022
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler kader y
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Sayın Kader Özdemir,

Değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili puanlamanızı bizimle paylaştığınız ve Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Konaklamanız boyunca, sizlere sunmuş olduğumuz servis ve hizmetlerden memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Misafirlerimizi rahat ettirmek ve memnun bir şekilde otelimizden uğurlamak bizim için en önemli unsurdur. Bunu başarabilmek bizim için en güzel mutluluk.

Mövenpick Hotel İzmir'de sizleri tekrar misafir etmekten keyif duyarız.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Şubat 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Şubat ayında kaldığımız otelden memnun kalmadık.Bu bölgede başka otellerde de kaldık.Otel epey eskimiş.Isıtma için oda da bulunan klima çok ses çıkartıyor.Oda da bulunan mini buzdolabında su dışında hiçbirşey yok sadece oda servisini kullanabiliyorsunuz.sabah kahvaltısıda ödediğiniz paraya değmez bence…Çevrede yakın bir yerlerde bir sürü restoran var oralarda kahvaltı edebilirsiniz.Resepsiyondakiler gayet kibar isteklerinizi karşılamaya çalışıyorlar,odalar ve havlular temiz ama Harika şahane die yapılan yorumları maalesef haketmiyor…

Konaklama tarihi: Şubat 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler burcindtayaz
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Mövenpick Hotel Izmir ‘de gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz. Konaklamanız sırasında gürültü nedeniyle rahatsız olmanıza üzüldük. Odanızdaki gürültülü çalışan fan, teknik servis tarafından kontrol edilecektir. Geçtiğimiz sene otelimizdeki tüm klimalar teknik servis kontrolünden geçmiş ve sesleri giderilmiştir. Fakat konakladığınız odadaki klimanın tekrar inceleneceğini belirtmek isterim. Bu tarz sorunlarınızı konaklamanız sırasında bildirirseniz arkadaşlarımız odanızı değiştirerek size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Minibar ve kahvaltı servisleri ile ilgili yorumunuza istinaden; misafirlerimizin ve ortaklarımızın sağlığı, güvenliği ve esenliği birinci önceliğimizdir, bu nedenle size kaygısız bir konaklama sağlamak ve COVID-19 düzenlemelerine uymak için otelimizde bazı ayarlamalar yaptık. Otelimizin tüm odalarında minibarlar boşaltılmış ve talebiniz halinde odanıza bizzat servis edilmektedir. Yine pandemi kuralları nedeniyle, kahvaltı salonumuzun kapasitesini düşürmek zorunda kaldık. Oturma düzeni değişikliği olduğu için misafirlere ona göre servis verebiliyoruz. Otelimizin mimari yapısı gereği diğer toplantı salonlarının konumu kahvaltı servisi yapmaya uygun olmadığından elimizden geldiğince hızlı ve kaliteli bir şekilde siz değerli misafirlerimize kahvaltı hizmetini restoranda vermeye çalışıyoruz. Resepsiyonumuz tam kadro olarak çalışmaktadır ve misafirlerimizin tüm taleplerini karşılamak için çalışmaktadırlar. Aldığımız önlemler hakkında sizi bilgilendirmek istedim, çünkü bu önlemler sizin alışık olduğunuzdan farklı bir otel deneyimi yaşamanıza neden olabilir. Bilmenizi isterim ki; sıcak misafirperverliğimiz her daim aynı kalmaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı

Seyahatlerim genellikle iş amaçlı olup rezervasyon işlemleri anlaşmalı olduğumuz acenteler üzerinden yapılmaktadır. Bu nedenle 2021 Aralık ayında Otelde tam 5 gece konakladım. ALL ACCOR Gold Statüsünde bulunan bir üyeyim. Mövenpick' de ALL ACCOR Grup'a üye bir kurumdur. Otelde konakladığım dönemde GOLD üye olmanın herhangi bir avantajını görmedim. Avantajını görmediğim gibi check-out zamanı 5 gece yaptığım konaklamanın puanlarını üyeliğime işletmek istediğim zaman ilgili ön büro görevlisinin bana verdiği cevap " Siz acente üzerinden otelimize rezervasyon yaptırdınız, bu nedenle puanlarınızı işletemiyoruz" şeklinde komik bir cevap aldım. Halbuki ben kendi üyeliğimde gold seviyeye iş amaçlı yaptığım seyahatler sayesinde gelmiştim ve hepsi de acente üzerinden yapılan rezervasyonlardı. Koskoca ALL ACCOR üyesi Mövenpick Hotel beni hayal kırıklığına uğrattı. İzmir gibi güzide bir şehrin köklü bir otelinin bu hareketi; inanın utanç verici bir durum. Yakışmadı!

Konaklama tarihi: Aralık 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Sadullah108
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Şubat 2022

Merhaba Sadullah Bey,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı bizimle paylaştığınız ve konaklamanızda Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için teşekkür etmek istiyoruz.


Accor üyemiz olduğunuz için teşekkür ederiz. Anlaşmalı kurumsal kontratlar tüm rezervasyon kanallarından puan kazandırır. Size daha öncesinde sözlü ve yazılı iletildiği gibi , çevrim içi seyahat web siteleri veya anlaşmasız acentalar aracılığıyla yapılan rezervasyonlar puan kazandırmaya uygun değildir.

Puan kazanma koşullarımıza https://all.accor.com/loyalty-program/earn/stay/index.tr.shtml adresinden ulaşabilirsiniz.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın