Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
kader y

genel olarak keyifli konaklama

5 baloncuk üzerinden 5,0Yorum Zamanı: 10 Şub 2022
Banyonun ve odanın temizliğinden memnun kaldım. Konumu mükemmel. Personel çok ilgili ve güler yüzlü. 5 gece konakladım ve herhangi bir olumsuz deneyim yaşamadım. Anahtarlar sık sık bozulmasa daha iyi olur sadece. :) Teşekkürler.
Konaklama tarihi: Şubat 2022
Seyahat türü: İş için seyahat etti
5 baloncuk üzerinden 5,0Değer
5 baloncuk üzerinden 5,0Odalar
5 baloncuk üzerinden 5,0Yer
5 baloncuk üzerinden 5,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 5,0Hizmet
5 baloncuk üzerinden 5,0Uyku Kalitesi
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 26 Şub 2022
Sayın Kader Özdemir,

Değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili puanlamanızı bizimle paylaştığınız ve Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Konaklamanız boyunca, sizlere sunmuş olduğumuz servis ve hizmetlerden memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Misafirlerimizi rahat ettirmek ve memnun bir şekilde otelimizden uğurlamak bizim için en önemli unsurdur. Bunu başarabilmek bizim için en güzel mutluluk.

Mövenpick Hotel İzmir'de sizleri tekrar misafir etmekten keyif duyarız.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 6.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
3 star hotel and 36 rooms
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Restoran
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Bar/Oturma Salonu
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 1.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havaalanı ulaşım hizmeti
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 13.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
AQUACITY
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 9.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Movenpick Hotels & Resorts noktasına 0.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
İzmir bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (1.726)
Yorumları filtrele
1.726 sonuç
Gezgin puanı
872
509
196
73
76
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
872
509
196
73
76
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
19-24/1.726 yorum
6 Şubat 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Şubat ayında kaldığımız otelden memnun kalmadık.Bu bölgede başka otellerde de kaldık.Otel epey eskimiş.Isıtma için oda da bulunan klima çok ses çıkartıyor.Oda da bulunan mini buzdolabında su dışında hiçbirşey yok sadece oda servisini kullanabiliyorsunuz.sabah kahvaltısıda ödediğiniz paraya değmez bence…Çevrede yakın bir yerlerde bir sürü restoran var oralarda kahvaltı edebilirsiniz.Resepsiyondakiler gayet kibar isteklerinizi karşılamaya çalışıyorlar,odalar ve havlular temiz ama Harika şahane die yapılan yorumları maalesef haketmiyor…

Konaklama tarihi: Şubat 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler burcindtayaz
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Mövenpick Hotel Izmir ‘de gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz. Konaklamanız sırasında gürültü nedeniyle rahatsız olmanıza üzüldük. Odanızdaki gürültülü çalışan fan, teknik servis tarafından kontrol edilecektir. Geçtiğimiz sene otelimizdeki tüm klimalar teknik servis kontrolünden geçmiş ve sesleri giderilmiştir. Fakat konakladığınız odadaki klimanın tekrar inceleneceğini belirtmek isterim. Bu tarz sorunlarınızı konaklamanız sırasında bildirirseniz arkadaşlarımız odanızı değiştirerek size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Minibar ve kahvaltı servisleri ile ilgili yorumunuza istinaden; misafirlerimizin ve ortaklarımızın sağlığı, güvenliği ve esenliği birinci önceliğimizdir, bu nedenle size kaygısız bir konaklama sağlamak ve COVID-19 düzenlemelerine uymak için otelimizde bazı ayarlamalar yaptık. Otelimizin tüm odalarında minibarlar boşaltılmış ve talebiniz halinde odanıza bizzat servis edilmektedir. Yine pandemi kuralları nedeniyle, kahvaltı salonumuzun kapasitesini düşürmek zorunda kaldık. Oturma düzeni değişikliği olduğu için misafirlere ona göre servis verebiliyoruz. Otelimizin mimari yapısı gereği diğer toplantı salonlarının konumu kahvaltı servisi yapmaya uygun olmadığından elimizden geldiğince hızlı ve kaliteli bir şekilde siz değerli misafirlerimize kahvaltı hizmetini restoranda vermeye çalışıyoruz. Resepsiyonumuz tam kadro olarak çalışmaktadır ve misafirlerimizin tüm taleplerini karşılamak için çalışmaktadırlar. Aldığımız önlemler hakkında sizi bilgilendirmek istedim, çünkü bu önlemler sizin alışık olduğunuzdan farklı bir otel deneyimi yaşamanıza neden olabilir. Bilmenizi isterim ki; sıcak misafirperverliğimiz her daim aynı kalmaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı

Seyahatlerim genellikle iş amaçlı olup rezervasyon işlemleri anlaşmalı olduğumuz acenteler üzerinden yapılmaktadır. Bu nedenle 2021 Aralık ayında Otelde tam 5 gece konakladım. ALL ACCOR Gold Statüsünde bulunan bir üyeyim. Mövenpick' de ALL ACCOR Grup'a üye bir kurumdur. Otelde konakladığım dönemde GOLD üye olmanın herhangi bir avantajını görmedim. Avantajını görmediğim gibi check-out zamanı 5 gece yaptığım konaklamanın puanlarını üyeliğime işletmek istediğim zaman ilgili ön büro görevlisinin bana verdiği cevap " Siz acente üzerinden otelimize rezervasyon yaptırdınız, bu nedenle puanlarınızı işletemiyoruz" şeklinde komik bir cevap aldım. Halbuki ben kendi üyeliğimde gold seviyeye iş amaçlı yaptığım seyahatler sayesinde gelmiştim ve hepsi de acente üzerinden yapılan rezervasyonlardı. Koskoca ALL ACCOR üyesi Mövenpick Hotel beni hayal kırıklığına uğrattı. İzmir gibi güzide bir şehrin köklü bir otelinin bu hareketi; inanın utanç verici bir durum. Yakışmadı!

Konaklama tarihi: Aralık 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Sadullah108
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Şubat 2022

Merhaba Sadullah Bey,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı bizimle paylaştığınız ve konaklamanızda Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için teşekkür etmek istiyoruz.


Accor üyemiz olduğunuz için teşekkür ederiz. Anlaşmalı kurumsal kontratlar tüm rezervasyon kanallarından puan kazandırır. Size daha öncesinde sözlü ve yazılı iletildiği gibi , çevrim içi seyahat web siteleri veya anlaşmasız acentalar aracılığıyla yapılan rezervasyonlar puan kazandırmaya uygun değildir.

Puan kazanma koşullarımıza https://all.accor.com/loyalty-program/earn/stay/index.tr.shtml adresinden ulaşabilirsiniz.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Donmak istiyorsanız burda kalın. Sabaha kadar ben ve çocuklarım tir tir titredik. Isıtma sadece buz gibi hava üfledi. Şu an üç çocuğum da öksürüyor beni titreme tuttu. Ve ayrıca ısıtma sisteminden çıkan ses kamyon gürültüsünden bile fazlaydı kısacası sabaha kadar kabus gibi bişey yaşadım. Konumunun güzel olması hiç bir ile yaramaz. Bu civarlarda çok daha iyi oteller var asla tavsiye etmiyorum. Yazın da konaklanmaz bence burda çünkü klima sesi sinirlerinizi bozar

Oda ipucu: Soğuk ve gürültü
Konaklama tarihi: Ocak 2022
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Nomad16803269681
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Değerli Misafirimiz,

Mövenpick Hotel Izmir ‘de gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz. Konaklamanız sırasında klima sorunları nedeniyle rahatsız olmanıza üzüldük. Odanızdaki gürültülü çalışan fan, teknik servis tarafından kontrol edilecektir. Geçtiğimiz sene otelimizdeki tüm klimalar teknik servis kontrolünden geçmiş ve sesleri giderilmiştir. Fakat konakladığınız odadaki klimanın tekrar inceleneceğini belirtmek isterim. Bu tarz sorunlarınızı konaklamanız sırasında bildirirseniz arkadaşlarımız odanızı değiştirerek size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz. Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Aralık ayında konaklama yaptık
Öncelikle telefon ile görüştüğümüzde fiyat bilgisi farklı verildi rezervasyon için biz size dönüş yapalım dediler dönen olmadığı için kendimiz resepsiyona geldiğimizde farklı bir fiyat verildi ilk söylenen fiyat ile resepsiyonda söylenen fiyat tutmuyordu (ayrıca kendi internet fiyatları daha uygundu )bunu belirttiğimizde otel doluluğuna göre fiyatların değiştiğini ilettiler sorun çıkartmadan odamıza geçtik odaya oda servisinden sipariş verdik gelen meyve tabağı kötüydü ve çatal bıçaklar çok eskimişti yüksek fiyat olmasına rağmen beklentilerimizi çok karşılamadı bir sonraki konaklama için tercihimiz olmayacak

Konaklama tarihi: Aralık 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler MerveOmerPala
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Şubat 2022

Sayın Merve ve Ömer Pala ,

Mövenpick Hotel Izmir'de gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz. Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim. Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz. Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Aralık 2021 tarihinde yorum yapıldı

Otel konumu ile İzmirin en güzel semtinde ve en güzel sahilindedir. Fitness ve SPA merkezi dinlenme için harikaydı. Kahvaltı ve akşam yemeği harika manzarası ve enfes lezzetleri ile muhteşemdi. Temizlik, hizmet, servis en üst seviyede ve güler yüzlü personel her türlü sorunuza çözüm için hazırdı.

Konaklama tarihi: Aralık 2021
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler 456leventy
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
General Manager Tolga Kahraman - Movenpick Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Aralık 2021

Sayın Levent,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimiz ile ilgili puanlamanızı paylaştığınız için çok teşekkür etmek istiyorum. Otelimizden memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Değerlendirmeleriniz bize daha iyi hizmet kalitesi sağlamamız konusunda son derece yardımcı olmaktadır.

Siz değerli misafirlerimizin yorumları bizler için ipucu ve ilham kaynağı olmaktadır. Geri bildiriminiz için şahsınıza otelimiz adına tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Izmir’deki evinizde sizleri tekrar ağırlamak dileklerimizle.

Saygılarımızla,
Otel Yonetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın