Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
$81
Fiyata Bakın
29.09.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Expedia.com
$81
Fiyata Bakın
30.09.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Destinia.com
$79
Fiyata Bakın
Hotels.com$81
otelz.com$106
Travelocity$81
17 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.654)
Yorumları filtrele
1.654 sonuç
Gezgin puanı
849
497
184
65
59
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
849
497
184
65
59
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/1.654 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Mükemmel lokasyon, harika çalışanlar , eski odalar , biraz yenileme gerekiyor ama çalışanların yardımları ve içtenliği tüm olumsuzlukları unutturuyor. Vale hizmeti çok iyi. Ayrıca odamı temizleyen kat hizmetleri görevlisi Hanife Hanıma çok teşekkür ediyorum.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
  • Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Safari59639560986
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Erhan Çetin - Mövenpick Hotel Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Misafirimiz,
Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı bizimle paylaştığınız ve konaklamanızda Mövenpick Hotel Izmir'i tercih etiğiniz için çok teşekkür etmek istiyoruz.

Bilmenizi isterim ki; Mövenpick Hotel Izmir ekibi olarak bizim en büyük isteğimiz, otelimizde konaklarken ve buradan ayrılırken sizi yüzünüzde gülümsemeyle görmektir. Ne Mutlu bizlere ki siz değerli misafirimizden böyle güzel yorumlar aldık.
Tüm personel arkadaşlarımız bunu sağlayabilmek için çalışmaktadırlar. Misafirlerimizden bu şekilde geri bildirim alan personellerimize de hakettikleri takdiri gösterdiğimize emin olabilirsiniz.

Izmir’deki evinizde sizleri tekrar ve her zaman ağırlamak dileklerimizle.

Saygılarımla,
Erhan Çetin-Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Toplantı amaçlı bir seyahatte hem konaklama hem toplantı hizmetleri son derece tatmin edici idi.
Oda temizliği ve klima performansı çok iyi idi.
Kahvaltı içerik açısından iyi, personel yaklaşımı ve hizmet açısından daha iyi idi.
Belboy ve vale hizmetleri özellikle zamanlama açısından çok iyi idi.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler hakk_g2018
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Erhan Çetin - Mövenpick Hotel Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2021

Sayın Misafirimiz,
Toplantınız için otelimiz tercih ettiğiniz ve vakit ayırıp yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmanız bizi çok Mutlu etti. Hizmet ve servis kalitemizle öne çıkan konaklama deneyimlerini size tekrar yaşatabilmek için elimizden geleni yapacağımızı garanti ederiz.
Saygılarımla,
Erhan Çetin
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

başta lokasyonu çok iyi, pandemi kurallarına olan uyumunu biraz gevşek gördüm, giriş çıkış kontrolleri daha iyi olabilir.
odalar, servis, fiyat uluslararai seviyede.
oda fiyatlarını “tl” olarak yapmalılar birde otopark konusunu bunca zamanda çözememiş olmalari ilginç…

Oda ipucu: vale mevcut ancak otopark problem, arka sokağa park etmek aracın korunduğu anlamına gelmiyor. birde denizden çok kötü koku geliyordu.
Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler BURAK K
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Erhan Çetin - Mövenpick Hotel Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ağustos 2021

Sayın Burak,
Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimiz ile ilgili puanlamanızı paylaştığınız için çok teşekkür etmek istiyorum.

Otelimiz pandemi sürecinin en başından beri tüm standartları en doğru şekilde yerine getiren, biri habersiz olmak üzere ayda 2 kez Bureau Veritas tarafından denetlenen; Turizm Bakanlığı, ALLSafe ve Turuncu Çember sertifikalarına sahip bir oteldir. Otrelimizde Turizm Bakanlığı’nın pandemic için yayınlamış olduğu genelgenin her maddesi titizlikle uygulanmakta olup tüm çalışanlarımız Kişisel Koruyucu Donanımlarını eksiksiz kullanmakta ve sık sık değiştirmektedir. Sizi şu konuda temin edebilirim ki; sürecin başından beri pandemi yetkililerimizin takibi ve çalışanların özverisi sayesinde gönül rahatlığı ile otelimizde konaklayabilirsiniz. Öncelikli amacımız misafirlerin sağlığı ve güvenliğidir.

Otopark ile ilgili yorumunuza istinaden; Bildiğiniz gibi otelimizin mimari yapısı gereği otoparkımız bulunmuyor ve trafik polisleri otelin ön tarafında bekleme yapmamıza bile müsade etmiyorlar. Biz de bu sebeple misafirlermizin araçlarını kiraladığımız otoparka ve çevredeki park alanlarına yerleştiriyoruz. Biz misafirlerimize vale hizmeti sunuyoruz ve araçları bizdeyken herhangi bir durum yaşanması halinde tüm sorumluluğu üstleniyoruz. Trafik cezası yenmesi veya aracın çekilmesi durumunda herşeyle ilgileniyoruz. Biz misafirlerimize kendi koşullarımız içinde en iyi şekilde hizmet vermek adına bu servisi sunuyoruz, umuyorum yardımcı olabiliyoruzdur.
Değerlendirmeleriniz bize daha iyi hizmet kalitesi sağlamamız konusunda son derece yardımcı olmaktadır. Siz değerli misafirlerimizin yorumları bizler için ipucu ve ilham kaynağı olmaktadır.

Geri bildiriminiz için şahsınıza otelimiz adına tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Izmir’deki evinizde sizleri tekrar ağırlamak dileklerimizle.

Saygılarımla,
Erhan Çetin-Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle otel çalışanlarının tamamı gerçekten çok çok iyi. Bütün yoğunluğa ve otelin eksiklerine rağmen anlayışlı, kibar ve eksikleri kapatmak için çabalıyorlar.
Fakat otel çok eski, bakıma ve geniş kapsamlı yenilenmeye ihtiyacı var; Yatak rahat değil, odalarda inanılmaz bir gürültü var. Üst kat ve yandaki komşu odaların bütün sesi size de geliyor. Odada yürüdüğünüzde zeminden ses geliyor, halı altındaki ahşap muhtemelen tamamen yerinden çıkmış. Üst katın zemin seside sizin odanızın içinde.
Havalandırma işini yapamıyor, bir şekilde soğutuyor fakat verdiği hava çok kalitesiz.
Banyodaki havalandırmadan sigara içilen odalardaki sigara kokusu geliyor.

Özetle otel çok eski, yenilememiş, yatırım yapılmamış. Olduğu hali ile para kazanmaya çalışıyor.
Personel gerçekten çok iyi.

Oda ipucu: Otel yenilenmeden bu oteli tercih etmeyin. Yarı fiyatından daha aza aynı grubun alsancakta oteli var o daha iyi.
Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler gokhan-ankara_mugla
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Erhan Çetin - Mövenpick Hotel Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Temmuz 2021

Sayın Gökhan,
Öncelikle değerli vaktiniz ayırıp konaklamanız hakkında detaylı yorumlarınız için teşekkür ediyorum.
Misafirlerimizi rahat ettirmek ve memnun bir şekilde otelimizden uğurlamak bizim için en önemli unsurdur. Bunu başaramadığımız için öncelikle sizlerden özür dileriz. Yorumunuzda kesinlikle çok haklısınız. Bildiğiniz gibi; Mövenpick Hotel Izmir 11 senelik bir oteldir. Birkaç yıldır halılar, dış çerçeveler, yastıklar gibi ufak çaplı yenileme çalışmaları yaptık ve yapmaya devam ediyoruz. Eminim ki Mövenpick ve otel sahipleri en kısa zamanda otelin yenilenmesi için ciddi bir renovasyona gireceklerdir. Umuyorum o zaman hem servis kalitesi hem de mimari açıdan beklentilerinizi çok daha iyi karşılayan bir otel olacağız.
Mövenpick Hotel Izmir personeli olarak, hizmet kalitemiz, güzleryüzümüz ve misafirlerimizi ağırlama tarzımız ile farklılık yaratmaya çalışıyoruz. Bu sebeple geri bildirimleriniz bize kendimizi ve personeli bilgilendirip geliştirebilme konusunda oldukça yardımcı olmaktadır

Biz, yorumlarınızın ve gerekli uyarıların ilgili departmanlara yapıldığını belirtir, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı söylemek isteriz.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı

Konum olarak mükemmel bir yere sahip, oda kalitesi yeterli. Yataklar uyku kalitesi için uygun. Kat hizmetlisi son derece işine hakim ve temizliği çok iyi. Resepsiyon güler yüzlü yardımsever. Restoranda çalışanlar pandemi sebebi ile zorlanıyor rahat çok yardımsever.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Omer_68_45
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Erhan Çetin - Mövenpick Hotel Izmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Temmuz 2021

Sayın Ömer,
Konaklamanız boyunca, sizlere sunmuş olduğumuz servis ve hizmetlerden memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Misafirlerimizi rahat ettirmek ve memnun bir şekilde otelimizden uğurlamak bizim için en önemli unsurdur. Bunu başarabilmek bizim için en güzel mutluluk. Mövenpick Hotel İzmir'de sizleri tekrar misafir etmekten keyif duyarız.
Saygılarımla,
Erhan Çetin
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın