Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.918)
Yorumları filtrele
1.918 sonuç
Gezgin puanı
825
635
284
94
80
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
825
635
284
94
80
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
8-13/1.918 yorum
11 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin konumu ve ulaşımı güzel
Çalışan personelin samimiyeti güzel
Oda konforu iyiydi
Odalardaki aydınlatmalar iyiydi
Güvenlik işlerini güzel yapıyorlardı
Oteldeki hizmetleri güzeldi
İletişim kolaydı .

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler aksoyhalil774
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager HiltonIzmirGM - Hilton İzmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Mart 2020

Sayın aksoyhalil774,

Öncelikle kalışlarınızda otelimizi tercih ettiğiniz ve vaktinizi ayırıp detaylı görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Otelimizden memnun olarak ayrılmanız bizleri son derece mutlu etmiştir.

En yakın zamanda sizleri otelimizde yeniden ağırlayabilmek dileği ile.

Saygılarımızla,

Hakan Özcan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Gıtmıs oldugumuz Hilton izmir konaklamamızda hersey cok guzelken yataktan bocek cıkması guzel gıden herseyı kararttı..Eda Hanıma cok tesekkurler cok hızlı sekılde oda degısımı yaptırdı lakin gece boyunca tedırgınlık ve benzer bısey olurmu korkusuyla gecemız kotu gectı.Hilton Hotel İzmir kalıtesındekı ısletmeye asla bu yakısmadı..bu yuzden cok keyıflı bor konaklama yasadıgımızı soyleyemem..

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 752h_seyink
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager HiltonIzmirGM - Hilton İzmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Şubat 2020

Sayın 752h_seyink,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

Paylaşmış olduğunuz yorumlarınız bizler için son derece önemli olup, servis ve hizmet kalitemizi arttırmak için yol gösterici olmaktadır. Bu vesileyle, görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim.

Misafir İlişkileri Müdürümüz Oğuzhan Bey'le yapmış olduğunuz telefon görüşmesinde, kendisi sizlere detaylı olarak konuyu iletmiş olup, böceğin dışarıdan gelen “toprak zararlısı” bir tür olduğunu belirtmiştir. Yaşamış olduğunuz durumdan dolayı tekrar çok üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz.

Ayrıca, bir sonraki kalışınızda Oguzhan Bey ile direkt olarak 0 232 4976060 numaralı telefondan ya da oguzhan.arslan@hilton.com mail adresinden bağlantıya geçmeniz durumunda, kendisinin rezervasyonunuzla bizzat ilgileneceğini ve gerekli hazırlıkları memnuniyetle yapacağını bilmenizi isterim

Saygılarımla,
Hakan Özcan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalar ve koridordaki halılar oldukça eskimiş, sağlam bir renovasyona ihtiyaç var..
Otele ulaşmak için bir türlü bitmeyen bir cephe tamiratı yüzünden arka cepheden, köhne bir pasajın içinden geçmek gerekiyor, cok fena.

Sonucta Hilton zinciri oteli. Çalışanlar ilgili ve nazik, odalar eski de olsa kullanışlı temiz ve konforlu.

Kahvaltıyı tesisten alırsanız daha ucuz, bence vaktiniz varsa dışarıda deniz kenarında yapmanız daha keyifli. Konak Pier iyi bir alternatif.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Mesut R
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager HiltonIzmirGM - Hilton İzmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Mart 2020

Sayın Mesut R,

Öncelikle kalışlarınızda otelimizi tercih ettiğiniz ve vaktinizi ayırıp detaylı görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Otelimizden genel anlamda memnun olarak ayrılmanız bizleri son derece mutlu etmiştir.

En yakın zamanda sizleri otelimizde yeniden ağırlayabilmek dileği ile.

Saygılarımızla,

Hakan Özcan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otel girişi geçici olarak AVM den Ancak sorun olmadı Otel odalarında eskime emareleri var Dental kit konulabilir Otel Merkezi konumda ve otele ulaşım kolay Personel ilgili , güler yüzlü ve yardımsever Teşekkürler Hilton

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler utkuozcan56
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager HiltonIzmirGM - Hilton İzmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Ocak 2020


Sayın utkuozcan56,

Öncelikle kalışlarınızda otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Otelimizden ve servis kalitemiz ile ilgili paylaştığınız görüşleriniz ise bizleri ayrıca Mutlu etmiştir.

En yakın zamanda sizleri otelimizde yeniden ağırlayabilmek dileği ile.

Saygılarımızla,

Hakan Özcan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otopark hizmeti oldukça zayıf, rezervasyon da ister kal ister kalma modunda bir karşılama var. Kahvaltı ekstra odaya dahil değil ve oldukça pahalı. Odalar temiz ama banyosu çok küçük. Oda manzarası ödediğim ücrete değer tek artıydı.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ercantyl
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager HiltonIzmirGM - Hilton İzmir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Ocak 2020

Sayın ercantyl,

Öncelikle kalışlarınızda otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Otelimiz ve servis kalitemiz ile ilgili paylaştığınız görüşlerinizin bizler için son derece önemli olduğunu özellikle belirtmek isterim.

En yakın zamanda sizleri otelimizde yeniden ağırlayabilmek dileği ile.

Saygılarımızla,

Hakan Özcan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın