Öncelikle HİLTON markasına, Havalanına ve Fuar merkezine yakın olması ve internette misafirlerinizin yazmiş olduğu güzel yorumlar akabinde iş seyahatimiz için seçtiğimiz 2,5 gün konaklamamız hayal kırıklığıydı. DoubleTree by Hilton Standartlarının kesinlikle uygulanmadığı yaşamış olduğumuz tecrübe ile söyleyebilirim.
Girişte karşılama yapan önbüro görevlisi beyfendinin ( adını vermek istemiyorum kendisini mutlaka biliyordur) beden dili " üzülerek söylüyorum ki "elleri belinde siz neden geldiniz tavırları ile lütfen kameralarınızı inceleyiniz" sizi toplu olarak şöyle alalım" tarzındaki karşılaması hayal kırıklığıydı. Bizler beş ayrı yönetici ve aramızda üst düzey yöneticilerinde bulunduğu bir ekiptik. HiltonHonors üyeliklerimiz de vardı , sorulmadı biz hatırlattık çünkü rezervasyonumuz bağlı bulunduğumuz acenta üzerinden yapıldı.( İş seyahatimiz olduğu için) evet acanta üzerinden yapılan rezervasyonda puanlar eklenmeye bilir fakat bir COOKİE ikram edilebilir veya sorulabilirdi!
2 gece konaklamamızda bizim bulunduğumuz odada yerler toz içinde ve balkon kapısı açılmıyordu, ayrıca WC muslukları o kadar tazikle akıyordu ki her yer su içinde kalıyordu. Açılamayan balkon kapımız için gece FO yu aradık teknik servis görevlisini yönlendirdiler, yapılmaya çalıştı fakat arıza giderilemedi ve görevli balkon kapısının arıza kayıtı açılması için yetkililere söyleyeceğini belirtti. 2 gün içinde bizleri kimse aramadı. Odamızın kapıları teras ortak alana açılıyordu ve biz kapımızı kilitleyemedik.
Oda çarşafları ekteki resimde görüldüğü gibiydi.. Uçları liğne liğme idi ve ayrıca havlular o kadar kötüydü ki resimlerinide görebilirsiniz. Resepsiyona otelin ne zaman açıldığını sorduğumuzda 4 sene dediler, mimari anlamda uzaktan güzel görünen yapının insan gayreti ve kontrolsüzlükle ne hale geldiğini ki HİLTON markası altında sunulan hizmete ilgisizlik ve boşvermişlikğide eklersek hizmet sektörüne yakıştıramadım.
En son sabah otelden çıkış yapacağız, sabah 8.15 gibi posete ihtiyacımız oldu, önburoyu aradık ve kimse o poşeti getirmedi. Eşyalarımızı alıp C/OUT yapmaya gittiğimizde yine girişimizde bizi karşılayan aynı bey vardı. Poşet istediğimizi söyledik. Gelmedi mi dedi. Biz hayır dediğimizde yan taraftaki bilgisayara giderek “ aaa! Not yazılmış!! Diyerek ilk andaki duyarsızlığı ve ilgisizliği ile bizleri uğurladı..
**** MAKE IT RIGHT ! olmayan fakat bu kadar olumsuzluk arasında bize MAKE IT RIGHT hissi yaratan 22 Şubat 2022 saat 23:00 sıralarında önburoda görev yapan “ beyfendi “bize nasılsınız? konaklamanız nasıl geçiyor? sorusu” sorduğunda hayretler içinde kaldık ve HİLTON markasına yakışan uslubu için resepsiyon görevlisi beyfendiye çok teşekkür ederiyoruz. HHonners portalına MAKE IT RIGHT olarak kendisini yazabilirsiniz*** Diğer önbüro personeline örnek olabilir.
Not: Sizlere yazmış olduğum deneyim, sizleri eleştirmek değil düzenlenmesini ve markaya duyduğum sempati sebebiyle hizmet sektöründe ilerlemeniz ve misafir memnuniyetini ön planda tutmanız gerektiğini düşündüğüm içindir.
Diyebilirsiniz de; kayıtlarınızı inceledik, yukarıdaki verdiğiniz aksaklıkları bizlere konaklama anında belirtmemişsiniz! Bizlerin rezervasyonları sisteme düştükten sonra, sizler oda numaralarımızı ve giriş günümüzü görürken, Satışa hazır olan odalarınızda konaklayacak misafirlerinizin, Odalarının son kontrolleri; yetkili müdür veya yardımcıları tarafından denetlenmeli...onayı ve OK i verilmelidir. Bizlere şu düşünceyi vermektesiniz! Nasıl olsa en fazla 2 gece konaklayan, hava limanı ve iş sayahati için gelen biz misafirlerinizin kısa konaklamalarında bu sorunları görmezden gelerek gideceğimizi”
Hizmet sektöründe İnsanlara insan gücüyle hizmet ettiğinizi iş yoğunluğu arasındaki koşuşturmamızda görevli personellerin boşvermişliği ile ilgilenecek zamanımız olmaması sebebiyle geçiştirildiğimizi düşünmenizi isterim. Belkide bizleri tek kişi olarak görebilirsiniz ama her insan ICEBERG gibidir. Gördüğünüz kayıp suyun yüzündeki %10luk kısımdır. Saygılarımla